Jeg nåede ikke at sige farvel.. {{forumTopicSubject}}
Føler altid, at det er mig det går ud over. Altid mig, der sker noget dårligt for.
Blev ringet op for 2 timer siden om, at Nezita havde været ved dyrlægen fordi de havde mistanke om epilepsi. Hun krampede og var rigtig rigtig dårlig, og tidligere i dag har hun haft skreget som om nogen overfaldt hende. Dyrlægen sagde de skulle se tiden an til i morgen tidlig, og det fortalte hun jo så til mig. Jeg brød helt sammen, for selvom jeg kun har mødt min nye killing 3-4 gange, elsker jeg hende allerede utrolig højt, og jeg kunne ikke vente med at få hende hjem..
Nu, for en halv time siden, ringede hun igen mens jeg var ude at cykle (for at vende al den negativ energi til noget positivt for mig selv), for at sige Nezita nu var blevet aflivet.. Hun var gået i voldsomme kramper, var dehydreret fordi hun ikke har kunne tage imod mad eller vand og var bare rigtig dårlig.. Så min lille, kommende killing nåede aldrig at komme hjem.. Og jeg er helt knust.. For jeg elskede hende allerede højt.
Ved ikke, om man kan sige heldigvis, men Nezita har en kuldsøster, som ligner hende utrolig meget. Eneste forskel er at søsteren har en lille hvid plet på brystet, hvor Nezita havde en stor hvid plet og hvide tæer på alle poterne. Søsteren kommer så hjem til mig, når hun en gang er klar til det om halvanden måned.
Puha.. Jeg er så ked af det, men er bare glad for at min lille prinsesse ikke har ondt længere.. R.I.P. Nezita <3.
dec 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 190
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg syntes så det er godt den lille tøs har fået fred, for det er ikke sjovt, at have epilepsi og nok også godt det skete før hun kom hjem til dig, for så ville det være endnu sværre.
aug 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 173
Så ja, det er godt at hendes søster ligner hende! Skal bare have fundet et andet navn, og ikke noget der minder om Nezita.
Jette - Det er selvfølgelig rigtig godt, at de fik hende aflivet, det var helt klart det aller bedste for hende. Det havde jeg også selv valgt at gøre, hvis hun var kommet hjem. Så jeg er glad for at de aflivede hende, så hun ikke længere har det dårligt.
dec 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
aug 2010
aug 2010
Søsteren minder utrolig meget om Nezita både udseende og personlighed, men brugte mest tid på Nezita. Det var hende der var med inde i stuen når min veninde og jeg spiste middagsmad, hendes jeg altid sad med ude på badeværelset og hende jeg altid bar rundt på. Nu må vi se, om hun får navn før eller efter hun kommer hjem. Nezita fik jo navn inden. Men nu ser vi.
dec 2012
aug 2010
Hmm der kan man se. På grund af at jeg har været ked af det, har jeg cyklet 18,29km ca. på 1 time. Tror jeg kommer til at sove tungt i nat.
dec 2012
aug 2010
dec 2012
aug 2010
Ja, jeg er også glad for at de valgte at aflive hende i dag, og ikke ventede til i morgen. Sådan som min veninde beskrev det, havde Nezita det forfærdeligt..
Mange tak. Jeg fandt navnet sidst jeg så hende, og det passede helt perfekt til hende.
Og ja, søsteren vil helt sikkert bringe mig stor glæde fremover! Jeg glæder mig rigtig meget til at hun kommer hjem.
Line - Er det også, hvis man bare husker at bippe rigtigt ind og tælle byttepenge rigtigt hæhæ.
dec 2012
aug 2010
Line - Hæhæ jep!
Godnat. Tror også hellere jeg må smutte i seng.
dec 2012
aug 2010
Jeg nåede ikke at sige farvel..