8.823 visninger
|
Oprettet:
Kattemalt - Hvor meget og hvor ofte? {{forumTopicSubject}}
Jeg har sådan en tube med kattemalt til mine killinger, på tuben står der at de skal have 2-3g dagligt.. (Giver dem lidt mindre, når de er små)
Men synes bare, at når jeg læser noget om kattemalt herinde ,siger folk, at de giver dem 1 gang om ugen.
Hvor tit og hvor meget giver I til jeres katte?
Og kan de få for meget af det, eller er det ikke noget der skader?
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 73
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Kattemalt er meget effektivt - og igen, hvis katten vil spise det. Missi døjer meget med hårboller og hun vil simpelthen ikke have noget som helst andet end tørkost. Har så forsøgt at smøre det på hende pote, så hun slikker det af der, men må indrømme, at der er meget, der er blevet tværet til i kattemalt, hvis hun så ikke lige slikkede det af med det samme. Vi kan ikke komme til at give hende det direkte i munden. Så bider madammen og hun bider hårdt.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 17
Men så vil jeg da nøjes med at give de små, hvis de har synlige problemer med hårbolde eller hård afføring.
nov 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
har lige læst opslagene,og må indrømme at jeg også giver min kattemalt,dog ikke 2-3 gange dagligt,jeg tjekker når jeg renser kattebakke om han har meget hår i sin afførring eller om han er begyndt at kaste meget op,og så får han et lille tryk fra tuben når han alligevel bliver børstet...
May-Britt S: min er heller ikke så glad for andet end kattetørkost,og hans godbidder skal knase for at det har interesse(selv der er han kræsen)
men når jeg så har børstet ham,ligger jeg ham ganske kort på ryggen og nusser hans mave,så får han kattemalten, og indimellem får jeg også lov at børste hans tænder...
men hvis hun bider meget er det ikke nemt,har I prøvet at give hende det på snuden??det er jo ren refleks de så slikker der med det samme,det gør min i hvert fald...
håber det kunne bruges
Kattemalt - Hvor meget og hvor ofte?