{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Hvilken slags orm .. {{forumTopicSubject}}

min veninde har mange katte, nu er flere af dem begyndt at kaste op, med orm i.. vi kan se det ikke er spoleorm, men vi kan ikke finde ud af hvad det er.. de er ca 1 cm lange, ligner små ris, men er levende... hvs det var bendelorme led, vile de så ikke være døde... har prøvet at google det, men fandt ikke rigtigt noget brugbart svar... håber nogen ved det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken slags orm ..
  • #1   9. jan 2008 an kan få piller der tager de fleste orme på en gang sååå din veninde skal ha givet dem det

• #2   9. jan 2008 prøv at gå ind på dyrelægevagten eller netdyredoktoren på google

• #3   9. jan 2008 de har fået noget, mener det hedder drontal, mod bændelorm, og panacur jeg har er mod pole orm, men det er det ikk.. kan ikke finde billedre der på de 2 sider

• #4   9. jan 2008 Din beskrivelse - 1 cm lange og ligner ris - lyder som bændelormeled.
    Tror det er sjældent at de kommer ud via opkast - det plejer at være i den anden ende. Når de lige er kommet ud bagtil kan de godt bevæge sig en smule - ligesom trække sig lidt sammen.
    Jeg ville lade dyrlægen kigge på de orm, snarest,så de kan blive behandlet med rette ormemiddel. Synes også det lyder voldsomt, at katten kaster dem op.

• #5   9. jan 2008 hvis katten kaster orm op skal den straks i behandling, de han ryge i lungerne, og det kan være meget farligt for katten
    Drontal er normalt et rigtigt godt produkt, da det tager de fleste slags orm, det han dog være hjerteorm, hun må til dyrlæge med katten

• #7   9. jan 2008 er der ikke en risiko ved at bruge milbemax, men at have hørt om mistede killinger på grund af det og at de havde lunge eller var det hjerteorm ..... hukommelsen er ikke så god, ser lige om jeg kan finde noget om det

• #8   10. jan 2008 tak alle sammen.. kan se hun hurtigst må til dyrlægen.. det er kun indekatte hun har, main coons, de har aldrig været ude, så det lyder jo ikke til at det kan være bændelorm.. og i det de kastede op var der mange af de der små hvide i.. ringer til hende og ber hende tage til dyrlægen... gad vide om han skal se alle 20 katte ?

Kommentér på:
Hvilken slags orm ..

Annonce