{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.484 visninger | Oprettet:

En ny slags orm ? {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt i sidste uge spoleorm i en klat opkast, og fik panakur flydende ...
Så fandt jeg en bændelorm i müslis bagende dagen efter...
Men fik af vide af dyrlægen at panacur skulle ta begge dele...
Det her panacur er ikke til at få i dem, så blander det i foderet og håber de får det de skal ha ...

Så idag i en pølse ligger der sådan en anden slags orm, og mange af dem..
De ligner faktisk lidt sådan noget frisk pasta, flade og lange ...
samme farve som pasta..
Jeg kan ikke finde dem på billerer på nettet - er der nogle af jer der ved hvilken slags orm der kan være tale om ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ny slags orm ?
  • #1   2. apr 2010 Jeg kan ikke lige huske hvad de hedder.
    men bed din dyrlæge om at får milbemax

• #2   2. apr 2010 milbemax er bare SÅ dyrt med 7 missere - over 700 kr ..... Skylder dem i forvejen, da knirke tog bad i ajax, derfor jeg prøvede panacur ....

• #3   2. apr 2010 Når du giver ormekur nu og ser orm i afføringen er det ormekuren der virker som den skal.

Hvis du vil give en anden kur så VENT til 2 (-3) uger efter du er færdig med den kur du er i gang med nu.

Panacur indikationer: ".... Infektioner med intestinale rundorm i og udenfor mave- tarmkanalen hos hund og kat...."

Milbemax: "4.2 Terapeutiske indikationer
    Kat: Behandling af blandingsinfestationer med immature og adulte cestoder og nematoder af følgende arter:
    Cestoder:
    Dipylidium caninum
    Taenia spp.
    Echinococcus spp.

Nematoder:
    Ancylostoma tubaeforme
    Toxocara cati

Forebyggelse af hjerteorm (Dirofilaria immitis) hvis samtidig behandling mod cestoder er indiceret."

Bedste Hilsner
    Pia

• #4   2. apr 2010 Panacur tager ikke bændelorm.

Panacur som piller er at foretrække - også prismæssigt

• #5   2. apr 2010 Hej Ulla.

Hvor bestiller man medicin på nettet ? Har du et link. Jeg er nemlig ikke god til, at det der på nettet ?

Mvh Yvonne

• #6   2. apr 2010 hvor køber man drontal i england ?
    Det var ihvertfald ulækkert, der var mere orm end pølle....
    Der står uden på at de tar bændelorm og spoleorm...
    Men det jeg har fået er flydende, det ligner sådan noget kalkvand ...
    Men håber da det har hjulpet lidt det de har fået.....

Er det en gammel skrøne at bændelormen æder maden, og de derfor spiser mere mad ?
    Og når der var den her masse af "pasta orm" er den kat så helt af med bændelormen hvis det er sådan en fætter ?

hilsen betina

• #7   2. apr 2010 Folk må jo helt selvom hvor de køber deres ormekur. Synes bare i skulle vide at det er ulovligt at købe drontal og andet receptpligtig medicin i udlandet og få det sendt til dk.Hvis man bliver taget i tolden bliver det meget dyrt! Bare så i lige ved det smiley

• #8   2. apr 2010 Mette K

også når england er et EU land ??

• #9   2. apr 2010 Nej du må gerne købe hjem fra England... Jeg køber også Drontal på medicanimal.uk

• #12   2. apr 2010 Jeg fant det her, så efter hvad jeg læser, så må man gerne ...

Køb af medicin på internettet

Du kan lovligt købe medicin på internettet, hvis medicinen bliver sendt fra et EØS-land (EU samt Island, Norge og Liechtenstein). Fra alle andre lande er bestilling af medicin og levering per post og lignende forbudt. Lægemidler, der indeholder euforiserende stoffer, må under ingen omstændigheder indføres per post eller lignende. På Lægemiddelstyrelsens hjemmeside kan du læse om, hvilke forholdsregler man bør tage inden man køber medicin på nettet.

• #13   2. apr 2010 (link fjernet)

her fant jeg det ...

Kommentér på:
En ny slags orm ?

Annonce