{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Av for katten da osse! {{forumTopicSubject}}

Malou og Aslan er da de mest madglade katte i verden. Problemet er bare at de tror at det handler om mad, hver eneste gang jeg er i køkkenet.

Jeg kan ikke gøre rent, fylde opvaskemaskinen eller noget uden at have en eller begge katte til at fise op og ned af mine ben. Jeg ligner snart en overdimissioneret nålepude!

I går forvilde Aslan sig hele vejen op til nakken på mig inden han kom i tanke om at han er en brite, der ikke kan lide højder, så neglene blev boret godt ind i "Mor-klatre-træ" inden han tog turen ned igen. Kunne ikke nå ham da det forgik midt på min ryg!

Malou er lidt klogere på det punkt. Hun stopper ved hoften, for hvorfor gå højere end bordhøjden, det er jo der maden er!

Lærer katte nogensinde at kende forskel på hvornår der er mad og hvornår der er almindelig rengøring, osv.??????

Hvis ikke, må jeg da håbe at de bliver så gumpetunge, at de ikke kan få rumpen med sig. For katten, da hvor gør det altså ondt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av for katten da osse!
  • #1   28. dec 2007 Min Kat Pusser gjorde det også da hun var killing og vi gjorde det at vi puffede til hende og sagde nej.

Og hun lærte det ret hurtigt.

• #2   28. dec 2007 vi har prøvet i 12 år med daffy, selv ikke vandsprøjt hjælper, for det med maden er jo vigtigst*GH*
    vi har dog fået begge katte opdraget til at de ikke bruger klør når de tigger

• #3   28. dec 2007 4 stk. skovkatte dukker altid op, Miko er lidt nemmere at holde væk og vand har aldrig hjulpet på mine, de lukker blot deres øjne....

• #4   28. dec 2007 Det jeg mente det er når katten kravler op af benet, for mine katte tigger også når vi er i køkkenet...

• #5   28. dec 2007 Tror mine er som Johnnys Daffy. De skuer ingen midler, når det kommer til mad!

Malou sluger heldigvis ikke maden mere, men hold da op hvor de er madglade!

Ingen af dem kan rigtig miauve endnu, så når der hænger en kat i ens tøj og siger "miv" og kigger bedene på én med de skønneste runde øjne....alt imens deres klør borer sig ind i ens hud, ja så nænner jeg hverken at give dem vand eller skubbe dem ned!

De kan skam give én det dejliste dask med poterne uden at bruge kløerne, for tigger - det er de skam ikke for stolte til!

Stjæle mad gør de skam også, hvis de kan se deres snit til det! Så vi er så småt ved at lære, ikke at gå fra vores mad! Da vi er noget nemmer at opdrage end de to vildbasser er!

• #6   28. dec 2007 Jeg ville nu alligevel lære dem det nu Mai det er ikke spor rart at have en 4 kg. tung kat hængende i en negl i rygskindet.

Det gjorde en siamser min mor havde. Vi synes nemlig også det var sødt da hun var killing men det er det altså ikke når de er voksne og vejer en hel del mere.

Hun sprang en dag op bagfra og klatrede op ad min ryg men fik ikke ordentlig fat og hang hun i en enkelt klo helt inde ved min rygrad. Jeg blev så forskrækket og det gjorde så ondt at jeg i bare desparation slog om på min ryg, ramte katten så hun fløj ind i væggen (ikke hårdt) men hårdt nok til at hun aldrig gjorde det mere.

Mine vil nu også gerne "hjælpe til" når jeg er i køkkenet. Lillemand er eneste der tigger mad, de andre 2 gør ikke. De vil bare gerne være med.

• #7   28. dec 2007 det sjove er at jo ældre daffy bliver jo mere madglad bliver han, og nu hvor han er på skånekost har hans sult ingen ende, han æder lat hvad der bare minder om noget der muligvis engang har været i kontakt med noget der måske ku være mad.
    hans tiggeri er så slemt at bare vi nærmer os køkkenet så letter han korpusset for at lokke os ud til køkkenet og se om vi ikke har en lækkerbidsken til ham, men vi er nød til at være hårde selvom det er svært at være det når man har et par våde tiggende katteøjne og et sørgmodigt miaw at kæmpe mod

• #9   28. dec 2007 Tina D.

Kan sagten følge dig. Jeg har virkelig været efter min mand, da han fra dag 1 lærte dem at klatre op af hans ben når han klappede på lårene. Han syntes det er nemmere end at bøje sig ned efter dem!

Problemet er at de gør det uanset om man har tykt tøj på eller ej! Min lækre silkekimono har overlevet 12 år uden at se slidt ud, men efter bamserne er kommet ser den helt forfærdentlig ud!

Er der mad i farvandet lader de intet hindre dem i at få deres andel af det! Heller ikke når der ikke er mad og jeg bare tørrer køkkenbordet af o.lign.

Kommentér på:
Av for katten da osse!

Annonce