{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

He he he... Av av... {{forumTopicSubject}}

Det her må jeg bare dele med jer.
Vores kat Charlie ville kæle med min mand og katten fulgte efter ham.
Først gik manden frem og tilbage og katten fulgte ham som en hund og det synes manden var skægt, men da han ikke kælede Charlie, bed Charlie manden i foden og manden spænede rundt med katten efter og hver gang han stoppede bed katten ham.
Jeg sad bare og skreg af grin imens manden spænede rund og bad om hjælp, for nu var det jo ikke sjovt mere for manden... sidder og skamgriner imens jeg skriver dette for det var bare vildt sjovt...hi hi hi...
Min mand er ikke helt tryg ved ham, så jeg burde ha hjulpet ham, men det var bare for sjovt... ha ha ha...
Sikken et syn!
Manden måtte lukke døren til soveværelset og katten har lagt sig uden foran døren og venter på ham.
Så kan han lære det...
Det skal lige nævnes at Charlie er vildt stor, så ser den nok meget truende ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  He he he... Av av...
  • #1   24. jul 2008 I lige måde Missemor smiley

• #2   25. jul 2008 Lis man skulle nok se det selv, for at kunne se det sjove smiley

• #3   25. jul 2008 Tina, det der er aaltså IKKE normal katteadfærd.

Som Lis, kan jeg altså heller ikke se det sjove i det.

Specielt ikke når man tænker på at et kattebid, altså slet ikke er noget at spøge med, man kan i yderste konsekvens miste den legemsdel katten har bidt i, og jeg synes ikke proteser er hylemorsomme, men nå, det er nok bare mig der er sart.
    Men mine katte må ikke bide. Heller ikke engang min mand.

Hilsen Dorte med de 19 u-bidende bæster.

• #5   25. jul 2008 Min den gamle kat gjorde det samme når hun ville have dåsemad, så daskede hun ud efter vores ben og ignorede vi hende, bed hun (selvfølgelig ikke hårdt men bare lige for at sige MAD NU!!) skal lige siges der var tørfoder til hende.

En anden gang ville jeg nok bare bukke mig ned og kæle for katten hvis det er det den ønsker, så slipper du for at din kat bliver irriteret/frustreret over du ikke forstår dens signaler.

• #7   25. jul 2008 Kan heller ikke se hvorfor man ikke kan se det sjove i den historie. Folk er simpelthen sådan til at fare op herinde! Er sikker på katten har nappet og synes det var en sjov leg. Havde den bidt igennem, havde historien jo ikke været sjov! Mine "bider" også nogen gange, som leg eller når de vil kæles, det er altså helt normal adfærd. Synes lige folk skal slappe lidt af

• #9   25. jul 2008 Lis: Jeg synes bare, at folk nogen gange farer op, over noget som var en sjov historie. Vil mene at Tina selv kunne se, hvis der var et problem i kattens bid. Hvis katten havde bidt, så huden var punkteret, havde hun nok ikke lavet en tråd med en sjov historie. Jeg ved udemærket godt kattebid er ekstremt farlige, og man skal ikke tage let på det, hvis huden punkteres. Men jeg tror næppe det er pointen med denne tråd.
    Det sker bare nogen gange at folk laver en tråd med noget som skulle være en sjov historie, alle skulle kunne more sig lidt over, eller hvis filk spørger om noget for at få viden, så far de et hak over fingrene i stedet for.

• #10   25. jul 2008 ja hvis hun før har oplevet det, tror jeg nu de "bid" der kom i forbindelse med tråden, er ganske harmløse. Når hun selv har været udsat for det, er hun godt klar over faren ved det. og netop derfor tror jeg ikke der har været noget farligt over de bid der i foden. Tror det har været leg.
    Og har det ikke det, skal der selvfølgelig gøres noget ved det

• #11   25. jul 2008 jeg har læst linket. Derfor mener jeg også at ejeren er i stand til at vide om bidet er ment i leg eller om det er alvor!

• #12   25. jul 2008 desuden står der ikke nogt om hvilken kat som bed hende

• #13   25. jul 2008 Altså hvis Tina Skov morde sig over historien efter det hun har prøvet, så er jeg nu også sikker på, at det ikke er alvorlige bid, men harmløse, og jeg håber da også at katten trods alt ved hvem der bestemmer i det hjem. Så jo syntes også historien er sjov.
    Ang. kattebid, ja de kan virkelig være farlige, og nej det er ikke sjovt, der skal man hurtigst mulig til vagtlæge/skadestue og have stivkrampe, hvis ikke man har det, og holde øje med betændelse og blodforgiftning.

• #14   25. jul 2008 morde= morede

• #15   26. jul 2008 Vil lige spille vildt klog og vidende og tilføje at riv fra katte heller ikke er helt ufarlige... og slet ikke fra katte der er bange, så sveder de gennem trædepoterne og gennem sveden kommer en masse bakterier.. smiley så har jeg vist været kloge-åge nok for i dag *gg*

• #16   27. jul 2008 Tak for alle jeres svar.
    Har lige været væk så jeg kunne ikke svare.
    Katten bed ikke hårdt det var et nap som ikke gør ondt, hvis katten havde bidt hårdt havde jeg ikke grinet og ville ikke have en bidene kat i huset da jeg har 4 børn.
    Vi snakker om en meget kælen kat, der prøvede at fortælle at den ville kæles, men det forstod min mand ikke og det var det der gjore det sjovt...

• #17   27. jul 2008 Tak til Missemor, Janni og Lotte smiley

Lis D, kan nu godt forstå hvad du mener når du kunne huske at jeg før var blevet bidt.
    Det er ikke den samme kat, den kat som bed for alvor har vi ikke mere, da den gik afmork på min datter en dag, så jeg fandt et hjem til hende uden børn og andre katte smiley

Jeg ville ikke lave en sjov tråd hvis katten havde bidt for alvor, så led er jeg heller ikke over for min mand smiley

• #18   27. jul 2008 Godt at du er rolig nu, godnat Lis smiley

Kommentér på:
He he he... Av av...

Annonce