He he he... Av av... {{forumTopicSubject}}
Det her må jeg bare dele med jer.
Vores kat Charlie ville kæle med min mand og katten fulgte efter ham.
Først gik manden frem og tilbage og katten fulgte ham som en hund og det synes manden var skægt, men da han ikke kælede Charlie, bed Charlie manden i foden og manden spænede rundt med katten efter og hver gang han stoppede bed katten ham.
Jeg sad bare og skreg af grin imens manden spænede rund og bad om hjælp, for nu var det jo ikke sjovt mere for manden... sidder og skamgriner imens jeg skriver dette for det var bare vildt sjovt...hi hi hi...
Min mand er ikke helt tryg ved ham, så jeg burde ha hjulpet ham, men det var bare for sjovt... ha ha ha...
Sikken et syn!
Manden måtte lukke døren til soveværelset og katten har lagt sig uden foran døren og venter på ham.
Så kan han lære det...
Det skal lige nævnes at Charlie er vildt stor, så ser den nok meget truende ud
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
maj 2005
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Som Lis, kan jeg altså heller ikke se det sjove i det.
Specielt ikke når man tænker på at et kattebid, altså slet ikke er noget at spøge med, man kan i yderste konsekvens miste den legemsdel katten har bidt i, og jeg synes ikke proteser er hylemorsomme, men nå, det er nok bare mig der er sart.
Men mine katte må ikke bide. Heller ikke engang min mand.
Hilsen Dorte med de 19 u-bidende bæster.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
En anden gang ville jeg nok bare bukke mig ned og kæle for katten hvis det er det den ønsker, så slipper du for at din kat bliver irriteret/frustreret over du ikke forstår dens signaler.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
sep 2007
Det sker bare nogen gange at folk laver en tråd med noget som skulle være en sjov historie, alle skulle kunne more sig lidt over, eller hvis filk spørger om noget for at få viden, så far de et hak over fingrene i stedet for.
sep 2007
Og har det ikke det, skal der selvfølgelig gøres noget ved det
sep 2007
sep 2007
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Ang. kattebid, ja de kan virkelig være farlige, og nej det er ikke sjovt, der skal man hurtigst mulig til vagtlæge/skadestue og have stivkrampe, hvis ikke man har det, og holde øje med betændelse og blodforgiftning.
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
maj 2005
Har lige været væk så jeg kunne ikke svare.
Katten bed ikke hårdt det var et nap som ikke gør ondt, hvis katten havde bidt hårdt havde jeg ikke grinet og ville ikke have en bidene kat i huset da jeg har 4 børn.
Vi snakker om en meget kælen kat, der prøvede at fortælle at den ville kæles, men det forstod min mand ikke og det var det der gjore det sjovt...
maj 2005
Lis D, kan nu godt forstå hvad du mener når du kunne huske at jeg før var blevet bidt.
Det er ikke den samme kat, den kat som bed for alvor har vi ikke mere, da den gik afmork på min datter en dag, så jeg fandt et hjem til hende uden børn og andre katte
Jeg ville ikke lave en sjov tråd hvis katten havde bidt for alvor, så led er jeg heller ikke over for min mand
maj 2005
He he he... Av av...