{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Morten M
Morten M
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 60

mange hanner sammen, hvordan gør folk? {{forumTopicSubject}}

Hej alle ..

jamen mit lille sprøgsmål går bare på: hvordan lykkes det alle andre opdrættere at have flere hanner sammen? synes at når jeg kigger på killingelisten, samt opdrættere i udlandet og jeg vælger "hanner" jamen så står der gerne 2-3 op til 4 hanner nogle gange. hvordan formår folk at holde alle de fertile hanner sammen? kan det virkelig lade sig gøre?

Mvh MM

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Hjælp til en kommede som skal skilles ad 300 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Beskæring af to træer 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mange hanner sammen, hvordan gør folk?
  • Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    maj 2007

#2   24. nov 2007 Hej Helene.. jamen jeg mener... sådan i avl. Har bare sådan undret mig over det. troede kun man kunne holde en han og så et x antal piger.

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    maj 2007

#3   24. nov 2007 Gallaxe... 1000 tak.. det var lige sådan et svar jeg ledte efter. jamen det lyder utroligt, men kan høre det er muligt. så blev min nysgerrighed i hvert fald stillet. mange tak

MM

• #4   24. nov 2007 Da jeg havde mange rotter, havde jeg da også alle rotten på hjemmesiden, men de gik i 4 vbure (2 til hanner og 2 til hunner) så bare fordi der er flere på hjemmesiden betyder det ikke de går sammen smiley

• #6   26. nov 2007 Jeg har set hvordan en ordrætter gør. Hun havde et seperat hus ved siden af sit eget hus. Der havde hun indrettet det i 4 "rum", der var adskilt af trådnet, så de kunne se hinanden. De havde så alle hver deres kattebakke, madskåle, kradsetræer osv. I hvert rum var der et vindue som gik ud til hver deres egen udendørs løbegård. Når de var færdige som avlshan, blev de kastreret og kom så ind og bo i hendes eget hus.

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    maj 2007

#7   26. nov 2007 okay interessant.. smiley tak for alle de fine svar.

MM

Kommentér på:
mange hanner sammen, hvordan gør folk?

Annonce