{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.300 visninger | Oprettet:

Foder til 3 slags katte {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige læst i en anden tråd, at RC Maine coon foder er den dårligste slags foder man kan give til kastrerede katte...

Hvad hulen (undskyld udtrykket) skal jeg fodre mine dejlige katte med?

Jeg har:
1 fertil Maine coon
1 steriliseret skovkatteblanding
1 18 uger gammel huskat

Indtil videre har jeg fodret med Hills killinge foder og RC Maine coon.

Skal jeg til at købe endnu et tørfoderprodukt?
Og hvis ja, hvordan undgår jeg at min skovkat spiser af Maine coon foderet, som er hendes yndlings...?

Hvad gør I andre???

Hilsen Ina N

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til 3 slags katte
  • #1   20. nov 2007 Kan være at jeg lige skal nævne, at min Maine coon kun vil spise RC foderet...

• #2   20. nov 2007 Hmm... Ja, kan selvfølgelig forsøge at blande det.
    Har overvejet at skifte Hills killingefoder ud med RC Young female...

Michelle P: Sanabelle... Hvor kan man evt. købe det henne? Synes ikke jeg har set det nogen af de steder jeg plejer at købe foder smiley

• #3   20. nov 2007 begge mine misser er neutraliserede og får RC indoor 27, den ene er på fedekur og får noget vådmad ved siden af, mens den anden er på kur så han får ikke lige så mad....

det er svært og adskille men de er ved at lære det og det er simpelthen og give dem hver sin madskål og så lære dem at de ikke må sise af den anden...

lyder umuligt men med god tålmodighed og tage dem væk hele tiden hvis de er i den forkerte skål så skal det nok lykkedes...

• #4   20. nov 2007 nøj det er svært og skrive i dag...

sise = spise

og han får ikke lige så meget mad....

• #5   20. nov 2007 Altså jeg har to kasterede hankatte og en steriliseret hunkat, plus jeg får en fertil hunkat hjem om en lille uge.
    Jeg giver dem RC indoor 35 Long Hair og RC Kitten. Blandet sammen, så passer det perfekt med det de skal have allesammen smiley

• #6   20. nov 2007 Forresten så er Sanabelle et udmærket foder og det kan købes enten på div udstillinger eller på Zooplus dot de...

• #7   20. nov 2007 Ok.

Tak for jeres hjælp.
    Vil begive mig ud i den store kattefoderjungle på ny :-))

• #9   20. nov 2007 altså det er ikk dårlig af den grund der går lidt rygter men om de er rigtige ved jeg dog ikk.. men en del har inde for den seneste stykke tid oplevet at deres kat kaster op af RC og derfor har valg det foder fra..

Jeg foder stadig med RC og her er der ingen dårlige effekter af opkast eller lign.. men man kan blande både RC med Hill's evt..

andre gode produkter: Arion - 1st choice (de har en hjemmeside) og ellers er det bare at tage et snak med evt. dyrlægen eller opdrætter..

• #10   20. nov 2007 Her får Nynne RC Kitten og Mikkel Hills Light... Vi gør det at vi fodrer Nynne af først, og så får Mikkel bagefter - så hun får det hun har brug for i killingefoderet, og Mikkel får hans så han kan blive lidt mindre og ikke får dårlig mave af Nynnes mad smiley

• #11   21. nov 2007 Prøv evt. Purina Pro Plan.
    De fleste katte foretrækker det, pga. at fersk kød er første ingredients og giver derfor en meget bedre smag. Kunne forestille mig de ville spise det frem for RC.?
    Her kan du også få noget specielt til kastererede katte...

• #12   21. nov 2007 Ja, jeg sidder også med et meget lign. problem.
    I lang tidvar der ingen problemer. Mea og May havde lært at holde sig til hver deres skål, og de fik det samme.
    Nu er May på den runde side, og guffer i sig.
    Mea er på den tynde side, og spiser ikke nok.
    Og Diego er en killing på 14-15 uger.

Mea får Hill's killinge foder, og indimellem a/d vådfoder hvis jeg ikke synes hun spiser nok.
    Diego får en blanding af den blanding han fik med hjemmefra og så RC Baby Cat og Hill's Kitten. Men vil dog hellere spise May's mad.
    May får en blanding af det Diego fik med hjemmefra og Hill's C/D, da hun ellers spiser hans.

Skal dog have købt noget af Hill's Light næste gang tror jeg. Men købte 30 kg sidste gang (c/d og kitten), før jeg fik problemer med at May var ved at blive for rund :o)

Kommentér på:
Foder til 3 slags katte

Annonce