{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Kærester og katte... {{forumTopicSubject}}

ja jeg købt jo min dejlige Iggy i sep måned mens min kæreste var i thailand en hel måned...
Og jeg havde jo længe gået og drømt om en blandigs kat...
Min kæreste var rimelig meget modstander af og få en kat og sagde meget tydeligt nej...
Det krævede så meget tid osv...
Men mens han var på ferie var jeg så ond og "overtalte" ham til og sige ja for og slippe for og høre på mit tiggeri...
Da han så kom hjem var jeg meget nervøs for om de kunne li hinanden, kæresten har jo indtil videre kun set billeder og hørt om ham...
Nu er det så to måneder siden jeg hentede ham og kan kun sige dette...
De elsker hinanden meget højt og jeg er den onde der altid skælder ud og kæresten han er den gode med alt det gode mad osv...
Og han har endda indrømmet at han er glad for vi har fået kat...
Plus når vi kommer hjem fra arb (arbejder det samme sted) Så møver kæresten sig frem for og kæle ham og jeg må vente...
Så det er da rimelig godt klart af og tæke på han var sådan en modstander af og få kat....
Havde bare lyst til og dele denne historie med jer da den jo fortæller at det og have kat bare er dejligt og godt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærester og katte...
  • #1   15. nov 2007 det er da rart når sådan noget ender godt

• #2   15. nov 2007 ja rigtig meget hehe...
    Det dårlige ved det er nok bare jeg aldrig får "lov" til og kæle med katten hehe

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 8
    #3   15. nov 2007 Skøn historie Stine..*SS* med happy ending..
    Nå det ender sådan er det ikke så slemt at være den onde..*GG*
    Mon ikke i skulle have en kat hver..*SS*

• #4   15. nov 2007 Ja den er jeg også igang med nu det er jo syndt for lille Iggy han er alene når vi er på arb... Må se om jeg kan presse ham igen hehe... Men tænker så bare over om det skal være en han eller hun med hvad han kan rende rundt med uden at man skal til lægen altid fordi de slås...

• #5   15. nov 2007 Stine: kender det godt... Da vi for et år siden havde afstemning i den afdeling af boligforeningen hvor vi bor, sagde jeg også: tænk lige hvor hyggeligt det kunne være... Det var også nej på nej på nej fra hans side... Så fik vi lov, og jeg blev ved... Så sagde han: OK, men den skal være HELT sort...

• #6   15. nov 2007 Og nå ja, for 2mdr siden fik vi altså kat nr 2 smiley

• #7   15. nov 2007 lena skønt ikke hehe dennis sagde også den skulle ligne hans bent bur (gamle kat) den var grå blå... Så gik jeg jo med til det selvom jeg helst ville have en rød hehe

• #8   15. nov 2007 Det lyder lige som min far han bryder sig ikk om katte da han fandt ud af hvors hunkat skulle have killinger engang blev han ikk særlig glad for. han vidste jeg ville plage om at for alle killingerne men jeg kunne godt se det var lidt fjollet men jeg fik lov til at beholde to tærte og lion men det skete at hvors hunkat kom hen og boede som indekat hos nogen venner hvor hun har det smadder godt jeg beholdte så tærte og lion da de blev 14 uger kom de ud i gargen med min far han var ikk meget for det men den aften vi sad ved boret sagde han at han har aldrig nogenside elsket sådan en kat så meget jeg blev så super glad :o)

men desværre har ikk lion mer lang historie R.I.P smiley

• #9   15. nov 2007 Det er dejligt at høre men mindre dejligt med lion... Det er jeg da ked af og høre..

• #10   15. nov 2007 Ja det er smadder dejligt :o)

Ja,. den dejlig trold døde tidligt men sådan er det han blev kørt ned og ingen af hvors katte kommer ikk ud mer med mindre sele eller i gargen. de har dov været ude men ikke mer , vi bor alt for tæt på en vej og vil ville ikke resikere at hvors katte skal lande der ude mer !

• #11   15. nov 2007 nej kender godt til det derfor kom min max i pleje hos min bror

• #12   15. nov 2007 Okay. god ide :o)

• #13   15. nov 2007 Min kæreste kan heller ikke lide katte han er kun til hunde Amstaff...... men ja jeg er sådan anlagt at det her er mit hjem så jeg fik en dejlig kat som han ente med at blive super glad selv om det går ham på at hunden er meget forbudt i mit hjem..... men hva katte kom først hehe ( altså før hunden )

• #14   15. nov 2007 uha det lyder som min egen kæreste.. selvom han true med at hvis jeg køber en mere så er han den som er flyttet.. meeen er ret sikker på han bare vil finde sig i det og forelske sig igen.. *S*

Kommentér på:
Kærester og katte...

Annonce