{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

min veninde og ven - kærester {{forumTopicSubject}}

Ihhh nu er jeg lidt inde i en "katte"pine -hihi.

Jeg har en single veninde, rigtig sød og dejlig. Så har jeg en ven, som pga sit arbejde er væk i 10 uger, og hjemme i 10 uger. Lige inden han skulle være væk ti uger sidst, præsenterede jeg ham for min veninde fordi jeg tænkte de ville passe godt sammen.
De begynder så at kissemisse lidt, og også mere end det, men 1 uge efter skal han så væk pga arbejde.

I de sidste ti uger har de så skrevet mails, og min veninde synes han er sød, og min ven er helt vild med hende, og regner med at de skal starte et forhold op når han kommer hjem her på tirsdag.,..

Problemet er så bare, at min veninde igår meddelte mig at hun på lørdag skal mødes med en fyr, og de har aftalt at de skal... ja have sex sammen... Nu er jeg så lidt fanget... Jeg ved hvor meget min ven ligger i det her med min veninde, og jeg ved hans følelser...
Min venindes grund til at møde den nye fyr er, at hun vil have lidt sjov inden min ven kommer hjem, hvis det nu skulle blive alvorligt...
jeg synes det er at pisse min ven op og ned af ryggen... Men der er jo ingenting jeg kan gøre, ku jo bare have ladet være med at føre dem sammen... men alligevel. Hvad synes I om det hele?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min veninde og ven - kærester
  • #1   16. maj 2008 Det er en temmelig uheldig situation, især fordi den sætter dig i et dilemma...

Jeg synes måske, at ham din ven er en smule naiv at tro, at bare fordi de har kissemisset en smule, så skal de have et fast forhold straks - selvom de ikke har set hinanden i 10 uger.

Nu kender jeg self ikke sammenhængen så godt - kan jo være, at din veninde har lagt meget op til at det skal være seriøst, og så tager han hendes ord for gode varer.

Hvis det sidste er tilfældet, så er din veninde måske lige lovlig fremme i skoene. På den ene side kan jeg sagtens forstå hende - hun er en smule skræmt over at binde sig, og skal lige opleve 'friheden' en sidste gang. Men det er self ikke fair overfor din ven...

Jeg tror du skal blande dig udenom, og lade dem selv finde ud af det. Er det meant to be, så skal de nok overleve smiley

• #2   16. maj 2008 Ja, han kan godt være lidt naiv... ja, harogså tænkt mig at blande mig udenom, helt sikkert, de må selv styre deres show smiley
    Men det er en mærkelig situation synes jeg

• #3   17. maj 2008 Helt ærligt så syntes jeg at din veninde ikke er helt fair over for dig når hun ved at det også er din ven.

På den anden side vil jeg sige at hvis hun virkelig var interesseret i din ven ville hun ikke engang tænke på et sidste engangs...

Hvis jeg var dig ville jeg fortælle din veninde at i fremtiden ønsker du ikke at have kendskab til evt sidespring da det ville putte dig i en situation du ikke rigtig ved hvordan du skal handle...

Kommentér på:
min veninde og ven - kærester

Annonce