14. nov 2007 Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 145
Kat nr 2.. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen....
Ja jeg er helt ny her inde og straks gir jeg mig i kast med at stille spørgsmål *s* Hvis man ikke spørger får man ikke noget afvide *g*
Jeg har jo min lille Frederik som er 1 år og er ret så syg efter at få en mere af slagsen. Men jeg er lidt bekymret omkring det at præsentere ham for en artsfælle i hans omgivelser. Frederik er IKKE kastereret og mit spørgsmål lyder: Hvor stor er chancen for at han begynder at markere indenfor? (Jeg mener strinte, hvilket han aldrig har gjort) hvis der skulle komme en hankat mere i huset? Kunne han finde på at løbe væk? Er det et must at have begge hankatte kastereret når de skal bo under samme tag?
Jeg fisker lidt efter jeres erfaringer da jeg aldrig har haft to katte på samme tid. Håber der er lidt svar på mine spørgsmål *s*..
Hilsen Janne og Frederik *s*
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 131 Svar: 1.287
Hvis du skal have to hankatte, skal de begge være kastrerede.
Anskaf dig en killing. To voksne katte der sættes sammen vil, alt andet lige, give større problemer end en voksen og en killing!
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Løber dine katte frit? Hvis de gør, kunne den ny meget vel tænkes at løbe væk..
Ved du at du bryder loven ved ikke at have den på egen matrikel? Jeg vil råde dig/jer til at, hvis i har muligheden, at lave en løbegård til kattene eller hegne haven ind.. Det vil være det ideelle for kattene og dig.. Kan godt finde en vejledning til dig på nettet om hvordan man gør, hvis du kunne tænke dig det..
Ved ikke helt om jeg formulerer mig ordenligt, men jeg forsøger at hjælpe..
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Hvordan kan det være, at du ikke har fået ham kastreret?
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 145
Sabrina: Ja jeg havde planer om at få en killing og kan godt se det kan give nogle problemer at skulle sætte to voksne katte sammen. Og havde godt på fornemmelsen at de begge skulle kastereres, skulle lige ha det bekræftet. Tak for det *s*
Zabrina: Ja han løber frit. Dog er vores have indhegnet så han kan ikke rende så langt *g* . Ja er godt klar over at han skal blive på eget matrikel *s*. Tak for påmindelsen og hjælpen *s*
Hilsen Janne
jan 2007
Jeg synes også det er bedre at få en killing.. så kan man nå at præge den så den passer endnu bedre ind..
nov 2007
Hilsen Janne
nov 2007
jan 2007
nov 2007
Hilsen Janne
nov 2007
Jaaaa ville ikke undvære min lille "freddy" for noget i verden. Han er det dejligste. Men kan vist godt se hvor det bære hen.... Det kunne være jeg skulle tage begge hunde og katten med til dyrelægen på een gang, så der ingen jalouxi kommer imellem dem *gg* Ej pjat til side hehe
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Prøv at tjekke de mange tråde, der er herinde om at anskaffe sig kat nr. 2. Der er der rigtig mange gode råd, at hente!
Sabrina S.
Jeg kan nu ikke forstille mig at Frederik er ensom, han har jo allerede to legekammerater.
nov 2007
Kat nr 2..