{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

tisser udenfor bakken?? {{forumTopicSubject}}

jeg har to dejlige katte som jeg elsker over alt på jorden, men dog er den ene lige ved at drive mig til vanvid, for ca. én gang om dagen tisser han lige udenfor bakken. han er pottettrænet og det har ikke været et problem førhen, men nu er han pludselig begyndt at gøre det. er det nogen der kan give mig et råd eller en forklaring med på vejen??

pft.
Lærke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser udenfor bakken??
  • #1   4. nov 2007 syns bare det er underligt hvis det er blærebetændelse, for det er kun lige dér han tisser, og ikke andre steder... men måske..

• #2   4. nov 2007 Du kan prøve at anskaffe en bakke mere. Nogle katte er lidt mere sarte end andre.

• #3   4. nov 2007 Prøv at søge på "urenlighed" Der har været mange tråde om dette emne, måske kan du bruge nogle af svarene i disse tråde.

• #5   4. nov 2007 Lærke - Hvor mange bakker har i? Hvis i kun har en, er det ikke sikkert det er nok.. Jeg har også to missere, og de ville bestemt ikke kunne undvære to bakker... Hvis der bare er lidt i bakken, vil den ene ikke lave deri og finder et andet sted at besørge, f.eks lige foran bakken. Det har hun gjort et par gange, og tror nu mest det er en slags 'protest' mod, at den ikke er helt ren. Men så snart vi har fjernet hvad der er i den, så går hun igen i bakken :o)
    Ja, nogle katte er godt nok sarte. Vi plejer at fjerne stort og småt mellem 2 og 3 gange dagligt så der altid er 100% rent og vasker dem grundigt af både bakke og låg, ca. 1 gange ugenligt, ved så ikke med andre hvor tit de gør det..

• #6   4. nov 2007 Er kattebakken helt ren når han har gjort det? Og har der været nok grus i?

For katte er et meget renligt dyr, og måske ikke sikkert at han syntes det er så rart hvis der lugter lidt.. Eller han ikke føler han kan gemme sine efterladenskaber..

Jeg plejer at fylde katte bakken helt op til toppen.. Det har mine katte været glad for..

Kommentér på:
tisser udenfor bakken??

Annonce