{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke spise.. :-( {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Min lille killing har ikke rigtig ville spise. Sat vi mad ned til hende, så ville hun spise lidt, og det var så det. Hvis vi så satte noget nyt ned til hende senere på dagen, evt. med lidt A/D fra hills, så spiste hun lidt igen. Men var ligesom om at hun kun gad spise noget der var nyt og spændende.

Vi tog hende med til dyrelægen, da jeg synes det er synd for hende. Han beholdte hende natten over, og konkluderede at vi skulle tilbyde hende mad 4 gange om dagen, og lade det stå nede i ca. 15 min, og så fjerne det. Det har vi så gjort de sidste 2 dage - men hun spiser kun lidt om morgenen, og INTET resten af dagen..

Hun taber sig og jeg er bekymret...

Er der nogen der kan hjælpe med nogle gode råd?

Mia J

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vil ikke spise.. :-(
  • #1   31. okt 2007 Mia J - Er det noget nyt foder i har prøvet at give hende? Og hvad har hun førhen fået? I kunne jo evt. blande det gamle foder med det nye, hvis det er det

• #2   31. okt 2007 Vi har hele tiden givet hende Royal Canin Babycat.. Så det kan ikke engang være pga. det.. Ellers tak for råddet!

• #3   31. okt 2007 Mia J - Okay det lyder underligt. Hvor længe har i haft hende og er det her for nyligt det er stået på?
    Jeg synes i skal prøve et kald til dyrlægen igen, når hun ikke spiser mere

• #4   31. okt 2007 Vi har kun haft hende i 10 dage.. Til at starte med spiste hun okay. Det er først de sidste dage det er gået sådan nedad.. Dyrelægen sagde vi skulle se det an i 3-4 dage.. Håber bare at hun snart vil spise lidt.

• #5   31. okt 2007 Mia J - Okay det lyder mystisk. Har desværre ikke andre råd lige at give, men håber det bedste :o)

• #6   31. okt 2007 Ja - meget mystisk.. Tak for snakken smiley

• #7   31. okt 2007 Før hun var til dyrelæge, havde vi maden stående fremme hele dagen.

Dyrelægen er ok. Han beholdte hende i "så lang tid" fordi han prøvede at give hende forskellige former for mad, for at se om det bare er fordi hun er kræsen. Men det er det ikke...

• #8   31. okt 2007 Hun vejer kun ca. 500 gram - alt for lidt... Hun er vænnet til tørfodder fra opdrætteren og vi er selvfølgelig blevet ved med at give hende dette.. Jeg har også givet hende noget mælkeerstatning ind imellem.. Og ligeledes lidt A/D fra hills for at fede hende op, men hun mister interessen..

• #9   31. okt 2007 Nå, stakkels lille pus, jeg håber, at Karen kan give dig gode råd over "privaten" så hun kan vokse sig stor og stærk.

• #10   31. okt 2007 Det ved jeg Karen, så Mia er bestemt i gode hænder smiley

a/d er jo stadig godt til at give et boost, mælkeerstatningen kan hun vel også fortsat få, når hun ikke er større.

Jeg tænker lidt på om hun kan have kvalme, som gør at hun mister lysten til at spise.

Måske give hende mange små portioner på en dag. Og så synes jeg, at det er lang tid, at se tiden an fra dyrlægen i 3-4 dage, når hun ikke er større, hvis hun ikke begynder at få lidt mere at spise.

Drikker hun noget?

Hvis du kan få hende til at spise a/d så sker der ikke noget ved at give hende rigeligt af det et par dage og så få gang i tørkosten igen, når hun vil spise igen. Det blev lidt snørklet, håber, at det giver mening smiley

• #11   31. okt 2007 Hej igen..

Har lige været nede og købe kaffefløde, da hun lige er vågnet.

Skal kaffefløden varmes, eller bare hældes direkte ved hendes tørkost ?

• #12   31. okt 2007 Okay. Jamen foretrækker hun så ikke bare det frem for maden.. Jeg tænker bare på at jeg jo skal vænne hende til at spise sin tørkost, så hun får noget i maven anden end væske

Kommentér på:
Hun vil ikke spise.. :-(

Annonce