Hun vil ikke spise.. :-( {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Min lille killing har ikke rigtig ville spise. Sat vi mad ned til hende, så ville hun spise lidt, og det var så det. Hvis vi så satte noget nyt ned til hende senere på dagen, evt. med lidt A/D fra hills, så spiste hun lidt igen. Men var ligesom om at hun kun gad spise noget der var nyt og spændende.
Vi tog hende med til dyrelægen, da jeg synes det er synd for hende. Han beholdte hende natten over, og konkluderede at vi skulle tilbyde hende mad 4 gange om dagen, og lade det stå nede i ca. 15 min, og så fjerne det. Det har vi så gjort de sidste 2 dage - men hun spiser kun lidt om morgenen, og INTET resten af dagen..
Hun taber sig og jeg er bekymret...
Er der nogen der kan hjælpe med nogle gode råd?
Mia J
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 16
jul 2007
Jeg synes i skal prøve et kald til dyrlægen igen, når hun ikke spiser mere
okt 2007
jul 2007
okt 2007
okt 2007
Dyrelægen er ok. Han beholdte hende i "så lang tid" fordi han prøvede at give hende forskellige former for mad, for at se om det bare er fordi hun er kræsen. Men det er det ikke...
okt 2007
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
a/d er jo stadig godt til at give et boost, mælkeerstatningen kan hun vel også fortsat få, når hun ikke er større.
Jeg tænker lidt på om hun kan have kvalme, som gør at hun mister lysten til at spise.
Måske give hende mange små portioner på en dag. Og så synes jeg, at det er lang tid, at se tiden an fra dyrlægen i 3-4 dage, når hun ikke er større, hvis hun ikke begynder at få lidt mere at spise.
Drikker hun noget?
Hvis du kan få hende til at spise a/d så sker der ikke noget ved at give hende rigeligt af det et par dage og så få gang i tørkosten igen, når hun vil spise igen. Det blev lidt snørklet, håber, at det giver mening
okt 2007
Har lige været nede og købe kaffefløde, da hun lige er vågnet.
Skal kaffefløden varmes, eller bare hældes direkte ved hendes tørkost ?
okt 2007
Hun vil ikke spise.. :-(