Velkommen hjem! Før & Efter! VILDT! {{forumTopicSubject}}
Heja
For et år siden måtte jeg skille mig af med min aller dejligste kat nogensinde - Oliver.. Han var bare den dejligste og mest kælne kat jeg nogensinde havde mødt, men han var hankat og jeg boede på det tidspunkt i en lejlighed, og han trivedes der bare ikke.
Jeg er så flyttet ud på en dejlig stor gård nu og har fået en anden kat, ved navn Findus. Denne har jeg haft i et par måneder nu og syntes egentlig hun skulle have sig en ven - udover vores Grand Danois hund Tyson, der er lidt for voldsom at lege med for missen
Så vi tog ind til Kattemor i Frederikshavn igår og kiggede på killinger. Jeg syntes ikke rigtig der var nogle der var søde, og fik med over og kiggede på de voksne katte. Der sad en og kiggede sådan på mig og jeg syntes bare han så så bekendt ud! Med ét slog det mig og jeg spurgte Karina ( Kattemor) om hans navn. Oliver. Det var OLIVER! Jeg tog ham med det samme, selvom han imellemtidne er blevet 3 år gammel. Det betyder da intet! Det var min lille Oliver
Og han er bare blevet SÅ stor og SÅ flot på det år. Er bare benovet over så flot et dyr jeg har til at gå herhjemme nu. Så vil da lige vise jer nogle billeder, så I også kan se ham. Og se forskellen!
Billede 2+4+6+11 er gamle billeder, imens de andre er nye. Han er lidt svær at tage billeder af da han hele tiden bevæger sig
Men elsker det allerførste billede.
Nå, hvad synes I så? Er han ikke bare blevet alt for lækker?
Kram
Friis
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 189
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Stort tillykke med ham (igen!) og hvor er han bare lækker!! :o)
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Kunne han så genkende dig? Og hvorfor var han blevet sat på kattehjem?
Held og lykke til jer begge. Det er da en dejlig historie.
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 43
Ja, det var helt vildt! Han blev afleveret hos kattemor kort tid efter jeg havde givet ham til det nye hjem, fordi de åbenbart skulle flytte. Og så har han været der siden...
Indtil videre er han faldet godt til, han ligger på mit skød lige nu - det er ret svært at skrive samtidig - han fylder jo en del nu
Om det var skæbnen ved jeg ikke, men normalt elsker jeg jo killinger Så noget var der ihvertfald! Er rigtig glad for jeg kom med over og kiggede på de voksne katte! Og han sad bare der og kiggede på mig. Total underlig fornemmelse jeg fik i maven. Det var lige før jeg skulle til at tude af glæde, men det havde nok set lidt underligt ud, jeg begyndte at græde midt i det hele ^^
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
jun 2006
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 43
Eva - Helt enig..
jun 2006
Velkommen hjem! Før & Efter! VILDT!