715 visninger
|
Oprettet:
Missemor forsvundet - HVad nu ?? {{forumTopicSubject}}
missemor havde jo fået 5 skønne killinger, men for 3 dage siden så jeg hende gå med den ene,
hun har siden ikke været her!!!
jeg har så her til aften taget de sidste 4 killingere ind i huset og givet dem mad(opblødt killigefoder) og drikke,(vand) som de alle 4 røg i med det samme,
de jo så kun ca 6 uger nu,
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 761
du giver dem en katte bakke, og så giver du fx baby kat foder fra royal canin.. når de bliver lidt større kan du give dem kitten fra royal canin..
Det er rigtig godt at de også har adgang til opblødt tørkost samt rent vand.
En kasse med en tæppe i , hvor de kan putte sig.
Bare fortsæt det du gør..
knus
jun 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 72
det har jeg, altså de har hele tiden fået killingemad og vand, de har bare ikke været indenfor
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Som Sanne A... Siger, gør som du gør, har været inde og kigge på di profil, og der står det ikke er din kat, men du er bare som os alle andre.. Du har hjerte på det rigtigt sted Super godt, held og lykke...
jun 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 72
hun mente helt klart at de nok skulle klare den, selvom de ikke alle er glade for mennesker(men det kommer) selv dyrelægen forelskede sig i de små totter,
men jeg må nok indrømme at de allerede nu bliver svært at skulle af med dem, de simpelthen for kære og sjove, også selvom de overfalder mig og hunden som dog har indset at de små er nogle farlige nogen
Missemor forsvundet - HVad nu ??