{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Katten er træls - laver hus hun kan være i. {{forumTopicSubject}}

Flora hun er bare så trals hun er kommen hjem fra paringvar ved en rigtig maine coon ja hvis det har nu lykkes hun mjavaar hele natten krasser i værelses døren og vil bare have at vi står ophun vil bare være udenfor. Hun er rigtig slem over får den lille ny misse kat vi har fådt hjem hun væser ad hende og bider og slå ud efter hende men så næste dag kan hun være så sød og tager sig af hende og lejer med hende,så er hun begyndt at stikke af lige så snart hun kan finde en udvej så nu kan vi ikke have styre på hvad hun laver. Men nu må vi se vi er begyndt med at lave et hus til dem ude i haven så de kan være udenfor og atligevel med et hus ind i med tag på så de kan komme ind i regnvejr så vi kan få styre på vores misser det var meningen at vi vil have en han kat maine coon men nu må vi see hvad der sker når hun får killinger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten er træls - laver hus hun kan være i.
  • #1   12. sep 2007 Puha,ved ikke hvad jeg skal sige...
    Men jeg er kun glad for at jeg neutralisere mine killinger,så de ikke får samme "oplevelse" som disse katte...!

• #2   12. sep 2007 Hmm.. Ved ikke helt hvordan dette bliver sagt pænt..
    men tror du ikke din kat er utryg? Hun har været afsted til parring, for nogen en skræmmende oplevelse. Og så vidt jeg kan forstå så var der en ekstra kat i huset da hun kom hjem? Dvs. en konkurrent til hendes territorie, selvom
    den kun er en killing.
    Og hun skal altså have LOV til at sige fra og hvem der bestemmer uden at få skældud fra jer (hvis i gør det).
    Det vil kun gøre det værre.
    Så længe det kun r hvæsen og langen ud er det helt naturligt for en kat. ISÆR hvis hun er utyg.. Og det synes jeg virkelig det lyder til at hun er..

Stakkels lille mis var hvad jeg tænkte efter at have læst dit indlæg, beklager..

• #3   12. sep 2007 Jeg har læst på din profil, at Flera er fra 2005, at hun var drægtig, da du købte hende, at hun allerede har haft 2 kuld og nu er parret igen.

Og nu, hvor hun forstyrrer din nattesøvn, skal hun udenfor at bo.

Jeg "sætter mig på mine hænder" og nøje med at skrive: FØJ FOR POKKER!

• #4   12. sep 2007 Hehe, nej.. MIne katte kommer da også hele tiden på skift.. Især May er slem til at kilde en i hovedet..
    Gudskelov er Mea holdtop med at bede om at komme ud i udstuen efter vi har fået det gulv-til-loft kradsetræ..

• #5   12. sep 2007 Stakkels mis.. Siger jeg vist igen..
    Jeg har også en pige fra 2005. Var alt gået efter planen havde hun sit første kuld nu. Og IKKE sit 3. kuld! Huha!

• #6   12. sep 2007 Der er altså også forskel på en gårdkat og en huskat, Cabeza Loca.
    Jeg syntes det er dybt uansvarligt at holde kat, for at grov-avle på dem, og så bare smide dem ud, når det hele bliver for meget.

• #7   12. sep 2007 Birna, beklager men kan ikke finde på noget som helst positivt at skrive, hvad er det for noget?

Jeg vil først og fremmest sige, at jeg ikke håber, at hun er drægtig.

Herudover kan jeg fortælle, at vi også har alle vores 4 katte på besøg skiftevis om natten og, ja, det forstyrrer nattesøvnen, men vi ville ikke undvære det. Vores 5. kat er på vej og han skal også være noget så velkommen til at vække os.

Natascha F: Og have katte til at gå udenfor fordi man er allergiker, det forstår jeg heller ikke, så burde man da slet ikke have kat...

• #8   12. sep 2007 Natascha F:

Fordi jeg ikke er tilhænger af at holde kat på den måde du omtaler, jeg synes, at det er dybt forkasteligt, allergi eller ej.

• #9   12. sep 2007 Nej da.. smiley Fernando ligger her på sengen ved siden af mig.. *Chok* pis vi ik har en have.. mon jeg kan leje en garage ham og bella kan komme ud i? ... Fandme nej.. ville slet ikke kunne sove om natten hvis de ikke kom med deres snude og prikkede til mig..

Fatter ik folk får husdyr for at smide dem udenfor.. mon ikke de skulle havde købt en dukke eller bamse istedet for.. de kan tages frem når man har lyst og de larmer ikke..

• #10   12. sep 2007 Natascha F :
    Du kan tro, at det er min mening. Der er jo ikke nogen regel om, at vi skal være enige. Og jeg er da også sikker på, at mange er uenige med mig og det er de da i deres fulde ret til. Mange vil også synes, at mine 4 katte på 200m2 ikke er i orden og det er så deres holdning.

• #11   12. sep 2007 Det er den omvendte verden hos os.
    Vi har lavet løbegård med indørs areal til vores katte, og de elsker at være der ude, men når det er sengetid henter vi dem altid ind. For som i andre siger skal de da SELVFØLGELIG være inde.

• #12   12. sep 2007 Birna L, Hvad ville du egentligt med dit indlæg?
    (Du havde vel ikke forventet skulderklap og rosende bemærkninger?)

• #13   12. sep 2007 Uha mit hjerte bølder for denne stakkels kat smiley
    at man kan få sig selv til og gøre sådan noget forstår jeg ikke, jeg har to teorister i hjemmet her som vælter ting og graver i blomster og gør mange andre ting.. Og det kan da være træls men selvom de gør disse ting Ved jeg ikke noget bedre at når vi skal sove ligger der 4 Dejlige katte og sover sammen med os......

(Birna L ) tro du ikke hun er forviret og usikker og de ting der lige er sket for hende at du skulle se tiden an.. Nu hvor hun er Drægtig IGEN..........

• #14   12. sep 2007 jeg vil lige sige at der ikke er noget i vejen med at kattene ikke sover hos en om natten, det gør vores ikke, mest pga af min kæreste.
    men de er så ikke uden for men kan frit benydtte resten af huset.
    men jeg synes også det er dybt forkasteligt at hun allerede skal have killinger igen, hun når ikke engang at komme til sig selv. fy føj da hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var dig. synes også det er forkert at i har fået en lille ny når den anden ikke var hjemme, klart at den ikke kan li den lille ny med det samme, og hvis man har katte skal de da være inden for hos en, de skal da ikke bare sættes ud i en gård. det lyder aller mest som om du bare er en der avler på livet løs... FØJ

• #15   12. sep 2007 tænk hvis det var dig selv, der skulle føde barn efter barn uden lidt pause

• #16   12. sep 2007 jeg er også dybt forarvet over det du skriver på din profil, at i nok vil blive ved med at avle maincoon.
    synes i så ikke i skal finde en med stamtavle at gøre det med i stedet for, for i kan ikke være 100% sikker på at det er ægte i sælger

• #17   12. sep 2007 og man dig op og svar tilbage på vores spørgsmål og svar, det kan jo være vi har misforstået det hele, men tvivler siden du ikke skriver igen.

Fy føj da hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var dig

• #18   12. sep 2007 Jeg forstår ikke de kattejere som har det sådan de må da fejle et eller andet, jeg får så meget tilbage fra mine katte når man kommer hjem får man den dejligst modtagelse og når man sidder i sofan kommer en op og skal nusses ja bare man skal på wc eller i bad sidder der to små uldtotter og kigger... hihi men der er da også rengøring og udgifter men det tænker man ikke på når man får så meget kærlighed fra dem..... Er det ikke og være en god katteejer.... MEN det her indlæg Uha tænker jeg bare, bliver helt dårlig.. Som de andre siger FØJ FOR POKKER.....

• #19   12. sep 2007 Lundkvist har sendt en privat besked...

• #20   12. sep 2007 Mange tak lundkvist...

• #21   12. sep 2007 Jeg vil osse tilføje at det lyder som trådstarter kun har produktion og indtægt i tankerne, men jeg håber da virkelig vi bare misforstår indlægget.
    Hvis man skal lede efter det positive, så laves der måske en mulighed for at være ude og bliver vejert slemt og er familien ikke lige hjemme til at lukke ind, så kan kattene krybe i ly.
    Den mulighed tror jeg jeg vælger at tro - alt andet er da for grumt.
    Men ingen ønsker da sin drægtige kat i et skur i haven....

• #22   12. sep 2007 lundkvist har sendt en pb

• #23   12. sep 2007 hvis i nu ser hvornår personen sidst var på så er det ikk siden hends indlæg blev oprettet..

• #24   12. sep 2007 FØJ siger jeg bare :((((

Stakkels stakkels kat....

(XX) producent om igen - jeg er helt enig - hvis det er den XX jeg tror det er......

Jeg bliver sq så ked af at læse sådan et indlæg.

• #25   13. sep 2007 andy deller hoved pude med mig hver nat og det ville jeg ikke undvære. Det er så hyggeligt. Har et lille videoklip hvor man kan se hvor hvilken puttekat han er, så det må jeg lige lægge ind. twinkle gider desværre ikke ligge i sengen, det er yderst sjældent. Hun kommer først hen ad formiddagen op i sengen, men kun for at fortælle, at nu vil hun da gerne ud og det skal være NUUUU. :o)

• #26   13. sep 2007 Kamilla - haha, ja jeg sover også arm i arm med May hver nat.. Eller også gør jeg med kæresten, som så sover arm i arm med May.. hehe.. Og Mea ligger nede mellem vores ben et sted..
    nej, det er ikke til at undvære..

• #27   13. sep 2007 Jeg er godt nok noget chokeret over dette indlæg!

Man kan ikke sætte en kat på standby, og jeg synes det er dybt forkert at den ikke skal have lov til at leve sit liv omkring mennesker!

Jeg synes egentlig du skal overveje om du i det hele taget har lyst til at have en kat...? For hun fortjener da helt sikkert bedre end at blive placeret udenfor hjemmet og de vante omgivelser...

Bare min mening... En kat er et dyr man skal elske betingelsesløst! De kan have deres besværlige perioder, men det går jo over igen...

Kommentér på:
Katten er træls - laver hus hun kan være i.

Annonce