Katten er træls - laver hus hun kan være i. {{forumTopicSubject}}
Flora hun er bare så trals hun er kommen hjem fra paringvar ved en rigtig maine coon ja hvis det har nu lykkes hun mjavaar hele natten krasser i værelses døren og vil bare have at vi står ophun vil bare være udenfor. Hun er rigtig slem over får den lille ny misse kat vi har fådt hjem hun væser ad hende og bider og slå ud efter hende men så næste dag kan hun være så sød og tager sig af hende og lejer med hende,så er hun begyndt at stikke af lige så snart hun kan finde en udvej så nu kan vi ikke have styre på hvad hun laver. Men nu må vi se vi er begyndt med at lave et hus til dem ude i haven så de kan være udenfor og atligevel med et hus ind i med tag på så de kan komme ind i regnvejr så vi kan få styre på vores misser det var meningen at vi vil have en han kat maine coon men nu må vi see hvad der sker når hun får killinger.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
Men jeg er kun glad for at jeg neutralisere mine killinger,så de ikke får samme "oplevelse" som disse katte...!
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
men tror du ikke din kat er utryg? Hun har været afsted til parring, for nogen en skræmmende oplevelse. Og så vidt jeg kan forstå så var der en ekstra kat i huset da hun kom hjem? Dvs. en konkurrent til hendes territorie, selvom
den kun er en killing.
Og hun skal altså have LOV til at sige fra og hvem der bestemmer uden at få skældud fra jer (hvis i gør det).
Det vil kun gøre det værre.
Så længe det kun r hvæsen og langen ud er det helt naturligt for en kat. ISÆR hvis hun er utyg.. Og det synes jeg virkelig det lyder til at hun er..
Stakkels lille mis var hvad jeg tænkte efter at have læst dit indlæg, beklager..
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Og nu, hvor hun forstyrrer din nattesøvn, skal hun udenfor at bo.
Jeg "sætter mig på mine hænder" og nøje med at skrive: FØJ FOR POKKER!
jun 2006
Gudskelov er Mea holdtop med at bede om at komme ud i udstuen efter vi har fået det gulv-til-loft kradsetræ..
jun 2006
Jeg har også en pige fra 2005. Var alt gået efter planen havde hun sit første kuld nu. Og IKKE sit 3. kuld! Huha!
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Jeg syntes det er dybt uansvarligt at holde kat, for at grov-avle på dem, og så bare smide dem ud, når det hele bliver for meget.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg vil først og fremmest sige, at jeg ikke håber, at hun er drægtig.
Herudover kan jeg fortælle, at vi også har alle vores 4 katte på besøg skiftevis om natten og, ja, det forstyrrer nattesøvnen, men vi ville ikke undvære det. Vores 5. kat er på vej og han skal også være noget så velkommen til at vække os.
Natascha F: Og have katte til at gå udenfor fordi man er allergiker, det forstår jeg heller ikke, så burde man da slet ikke have kat...
jul 2006
Fordi jeg ikke er tilhænger af at holde kat på den måde du omtaler, jeg synes, at det er dybt forkasteligt, allergi eller ej.
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
Fatter ik folk får husdyr for at smide dem udenfor.. mon ikke de skulle havde købt en dukke eller bamse istedet for.. de kan tages frem når man har lyst og de larmer ikke..
jul 2006
Du kan tro, at det er min mening. Der er jo ikke nogen regel om, at vi skal være enige. Og jeg er da også sikker på, at mange er uenige med mig og det er de da i deres fulde ret til. Mange vil også synes, at mine 4 katte på 200m2 ikke er i orden og det er så deres holdning.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Vi har lavet løbegård med indørs areal til vores katte, og de elsker at være der ude, men når det er sengetid henter vi dem altid ind. For som i andre siger skal de da SELVFØLGELIG være inde.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
(Du havde vel ikke forventet skulderklap og rosende bemærkninger?)
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
at man kan få sig selv til og gøre sådan noget forstår jeg ikke, jeg har to teorister i hjemmet her som vælter ting og graver i blomster og gør mange andre ting.. Og det kan da være træls men selvom de gør disse ting Ved jeg ikke noget bedre at når vi skal sove ligger der 4 Dejlige katte og sover sammen med os......
(Birna L ) tro du ikke hun er forviret og usikker og de ting der lige er sket for hende at du skulle se tiden an.. Nu hvor hun er Drægtig IGEN..........
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
men de er så ikke uden for men kan frit benydtte resten af huset.
men jeg synes også det er dybt forkasteligt at hun allerede skal have killinger igen, hun når ikke engang at komme til sig selv. fy føj da hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var dig. synes også det er forkert at i har fået en lille ny når den anden ikke var hjemme, klart at den ikke kan li den lille ny med det samme, og hvis man har katte skal de da være inden for hos en, de skal da ikke bare sættes ud i en gård. det lyder aller mest som om du bare er en der avler på livet løs... FØJ
feb 2007
feb 2007
synes i så ikke i skal finde en med stamtavle at gøre det med i stedet for, for i kan ikke være 100% sikker på at det er ægte i sælger
feb 2007
Fy føj da hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var dig
apr 2007
apr 2007
apr 2007
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Hvis man skal lede efter det positive, så laves der måske en mulighed for at være ude og bliver vejert slemt og er familien ikke lige hjemme til at lukke ind, så kan kattene krybe i ly.
Den mulighed tror jeg jeg vælger at tro - alt andet er da for grumt.
Men ingen ønsker da sin drægtige kat i et skur i haven....
feb 2007
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Stakkels stakkels kat....
(XX) producent om igen - jeg er helt enig - hvis det er den XX jeg tror det er......
Jeg bliver sq så ked af at læse sådan et indlæg.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
jun 2006
nej, det er ikke til at undvære..
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 81
Man kan ikke sætte en kat på standby, og jeg synes det er dybt forkert at den ikke skal have lov til at leve sit liv omkring mennesker!
Jeg synes egentlig du skal overveje om du i det hele taget har lyst til at have en kat...? For hun fortjener da helt sikkert bedre end at blive placeret udenfor hjemmet og de vante omgivelser...
Bare min mening... En kat er et dyr man skal elske betingelsesløst! De kan have deres besværlige perioder, men det går jo over igen...
Katten er træls - laver hus hun kan være i.