{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Hvad er bedst for katten ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig kastereret hankat på 7 år. Han har været meget udekat, men er begyndt at være meget hjemme, det giver så det problem, at han ikke bruger bakken, han har aldrig været vild med den, men er jo så bare gået ud, nu gør han det på køkkenbordet og i håndvaske (både stort og småt) og det er rigtig træls. De har både åbne og lukkede bakker.
Han er heller ikke for gode venner med de andre misser, men nu hvæser de af ham og omvendt.

Kan det være stress han reagere på eller hvad tror i ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er bedst for katten ??
  • #1   4. jan 2010 og hvis det er, ville det så være bedst at lade ham komme i katte himlen, jeg kan jo ikke give en kat væk der ikke er renlig, da han bare ville blive 100 % udekat og det gider han ikke mere ??

• #2   4. jan 2010 Han er en internat kat, der blev afleveret i en papkasse som lilli bitte killing, så han har nogle adfærds problemer. Han har nok aldrig lært det med bakken, samt han er overdreven kælen.

Jeg har 5 katte, men det er specielt Jasmin (steriliseret hunkat) som han er uvenner med. Jeg har indhegnet have som de kommer ud i, men han vil kun ligge i sofaen og som natten går, ligger der julegaver på bordet.

• #3   4. jan 2010 Han har haft problemer med maven, blod i aff !! havde ham ved dyrlægen, fik ham tjekket, men intet at bemærke, fik nyt fodder med fibre og maven er god igen. Kan jo rigtig se det nu med de steder han ligger det smiley

• #4   4. jan 2010 Jo kunne jeg godt, men hvor lang tid ??

• #5   4. jan 2010 Ja han er ikke gammel, det var mere bare synd for ham hvis han slet ikke trives og derfor gør som han gør

• #6   4. jan 2010 Jeg kan godt træne med ham, men tænker bare at han også enes dårligt med de andre, og hvad det skyldes ?? Trives han ikke med de andre osv.

Førhen gjorde han det ved siden af bakken hvis han var inde en nat, nu er det alle steder, tænker bare hvad det er der sker

• #7   5. jan 2010 Har du også fået checket ham for blærebetændelse, det kan også være årsagen både til urenlighed og til at han ikke kan enes med de andre (hvis han har det dårligt).

Hvis han plejer at bruge jorden udenfor kan du prøve at komme jord i en bakke og se om han ikke vil bruge det. 'Normalt' vil en kat helst tisse i noget 'blødt' (bakke med grus, jord, gulvtæppe etc), så det ikke sprøjter på benene.
    Jeg ville bestemt give ham (mindst) en chance mere...
    held og lykke med det, håber på opdatering fra dig
    smiley
    Pia

• #9   5. jan 2010 Ja Felis det var måske også min tanke.
    Han er tjekket af lægen, men måske vi skulle få taget nogle blodprøver, de må da kunne vise om der er noget.

Han er ikke en flok kat, men normalt ved de andre godt, at Tarzan skal man holde sig fra, men nu er de efter ham, specielt Jasmin som jo er ejer af huset i hendes øjne. Det er lidt synd for ham, for han er så dejlig overfor os. Men jeg kan jo heller ikke gå af med de 4 andre for at håbe på han får det bedre.

Kommentér på:
Hvad er bedst for katten ??

Annonce