{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

KIlling er ik særlig kælenn {{forumTopicSubject}}

Hej KatteGalleri.

Dette spørgsmål er lidt svært at formulere, Min kæreste og jeg har fået en killing på nu 14 uger. Han kommer godt ud af med med de to voksne katte vi har og de bruger meget tid på at pleje hinanden og sover sammen i deres kurv. Men han er ikke særlig kontakt søgende, han har utrolig meget krudt i Røven og leger næsten hele dagen med hans legetøj. og med de to andre. Men hvor de to voksne katte fra de var helt små var helt vilde med at komme op og nusse sidde hos en og er meget kontaktsøgende. er den nye killing lidt reseveret. han vrider sig hvis man tager ham op, markere med tænderne i ens fingre hvis man stryger ham over ryggen. og er generelt ikke særlig kælen. Han er ikke bange for os og hvis vi sidder i sofaen kommer han nogle få gange op og kikker på os- eller ligger sig til at sove på tæppet. når han er meget træt spinder han hvis man aer ham. men det er også det så. Mit spørgsmål er nu. Er det noget der kommer med tiden? eller skal han bare have lov til at se de to andre blive kælet med nok så han selv bliver nysgerig ?.
Det er lidt et underligt spørgsmål og vi ved godt man ikke kan tvinge katte til ret meget. de skal selv ville det- men vi ville gerne høre omkring det.

MVH
Mikkel & Charlotte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIlling er ik særlig kælenn
  • #1   26. aug 2007 Hvor længe har I haft ham? Måske skal han bare vende sig til jer - som mennesker. Vores kat var heller ikke vildt kontaktsøgende i starten, men det kom stille og roligt og der sker stadig mere hver dag.

Måske kan det skyldes, at han får sine "kæle-behov" opfyldt af de andre katte?

• #2   26. aug 2007 VI har haft ham i 2 uger nu. Den vi købte ham fra havde en missemor og 5 killinger. Men vi snakker med ham hver dag. roser ham når han hopper op til os. og gør stort set det som 3trolde skriver. han bruger meget tid med vores 2 andre katte og sover oppe hos dem i hver deres kurv.

• #3   26. aug 2007 Sådan har vores 15 uger gammel killing også altid været, han bider og kradser når vi aer ham, men han er lige så stille ved at komme op til os, og lade os kæle med ham. Vi har haft ham fra han blev født, og var enebarn, så det er ikke fordi han har manglet kontakt med mennesker. Men jeg tror det kommer når de blir ældre, lige nu er livet jo en leg for sådan nogle små killinger!

• #4   26. aug 2007 Mikkel A : Som allerede nævnt af andre, kan det være at killingen ikke er blevet præget ordentligt på mennesker, hvor den kommer fra - måske nogen endda har behandlet den hårdhændet. Det har du måske selv en fornemmelse af om kan være tilfældet. Men som Christina skriver, så er det ikke nødvendigvis forklaringen. Måske Er jeres killing simpelthen mere optaget af at lege med de andre katte - og det er jo egentlig dejligt. Eller måske har den arvet noget af sin personlighed fra sine forældre. Med tålmodighed, venlighed og respekt, så tror jeg, den bliver mere interesseret i jer med tiden.

Kommentér på:
KIlling er ik særlig kælenn

Annonce