KIlling er ik særlig kælenn {{forumTopicSubject}}
Hej KatteGalleri.
Dette spørgsmål er lidt svært at formulere, Min kæreste og jeg har fået en killing på nu 14 uger. Han kommer godt ud af med med de to voksne katte vi har og de bruger meget tid på at pleje hinanden og sover sammen i deres kurv. Men han er ikke særlig kontakt søgende, han har utrolig meget krudt i Røven og leger næsten hele dagen med hans legetøj. og med de to andre. Men hvor de to voksne katte fra de var helt små var helt vilde med at komme op og nusse sidde hos en og er meget kontaktsøgende. er den nye killing lidt reseveret. han vrider sig hvis man tager ham op, markere med tænderne i ens fingre hvis man stryger ham over ryggen. og er generelt ikke særlig kælen. Han er ikke bange for os og hvis vi sidder i sofaen kommer han nogle få gange op og kikker på os- eller ligger sig til at sove på tæppet. når han er meget træt spinder han hvis man aer ham. men det er også det så. Mit spørgsmål er nu. Er det noget der kommer med tiden? eller skal han bare have lov til at se de to andre blive kælet med nok så han selv bliver nysgerig ?.
Det er lidt et underligt spørgsmål og vi ved godt man ikke kan tvinge katte til ret meget. de skal selv ville det- men vi ville gerne høre omkring det.
MVH
Mikkel & Charlotte
aug 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 8
Måske kan det skyldes, at han får sine "kæle-behov" opfyldt af de andre katte?
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 105
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
KIlling er ik særlig kælenn