hvor har i jeres killinger ????? {{forumTopicSubject}}
God Morgen
sad igår og laved et fototalbum med billeder fra killingerne i kravlegården og så blev jeg jo nysgerig alle jer der har killinger hvor har i jeres killinger ???? altså dem der ikke har helt styr på de der med at være renlig ???
kunn godt tænke mig at se billeder eller hvis ikke i har det så bare på i skriver hvor ??
vores killinger går inde i stuen i en kanin løbegård købt for den sølle pris af 200kr og så en voks dug under det ret pragtisk og killingerne oplever alt muligt igennem tremmerne ... kig mit foto album livets gang i kravlegården og l lad mig høre hvor jeres er ??? og måske nogle ideer jeg ikke selv har overvejet *S*
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 105 Svar: 577
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 105 Svar: 577
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men den første uge er ens for dem alle, der er de i soveværelset, hvor der er en netdør så resten af flokken kan følge med i hvad der sker.
Derefter er det hunkatten som bestemmer, nogen ønsker ikke at være alene med sine killinger, så de bliver flyttede ind i stuen og få en kravegård der. Som består af et gamle udstillings bur der er byggede om, så der kun er siderne tilbage den bliver sat fast på vægen så den ikke vipper. Som underlag i kravlegården lægger jeg en voksdug, som er nem at vaske af.
Andre ønsker at være alene med killingerne i et par uger i nu, de bliver i soveværelset, nogen gange med en anden hunkat eller kastrat som er deres betroende. Når killingerne så er omkring de 5-6 uger plejer de at flyttede ind i stuen, i kravlegården.
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 105
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
Vores killinger er i deres fødekasse i soveværelset indtil de selv begynder at kravle ud af den. Her efter får de et begrænset område at kravle på så de kan finde frem til tissekassen, maden og deres sovested.
Omkring de 4 uger flyttes de op i stuen - her har de en kravlegår på ca. 1,5 mx1m - her har de deres mad og tissekasse. I midten af kravlegården står et klatre træ - og når de selv kan klatre op på det og ud af kassen - tja - så er de i hele stuen og senere i hele huset*S*
anna
www.antocat.com
hvor har i jeres killinger ?????