{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.564 visninger | Oprettet:

Hvor har I kattebakken? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan læse mig til flere har kattebakken i køkkenet.... Og må indrømme jeg rynker lidt på næsen...

Hvor har I jeres kattebakke?

Vi har ikke selv kattebakke til vores katte, da de er både inde og ude katte.. Men havde vi dem inde ville dem være i bryggers eller på badeværelset...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor har I kattebakken?
  • #2   25. jan 2012 Årh ja havde ikke tænkt over det med gulvvarmen.. Det har vi i hele huset... Så nok meget godt vi ikke har kattebakke smiley

• #3   25. jan 2012 På badeværelset smiley Bruger extreme classic og fjerner klumper når der er noget, det lugter aldrig smiley hans mad og vandskål står i køkkenet.

• #4   25. jan 2012 På badeværelset, men jeg ønsker mig et bryggers, for så ville de stå der.

• #5   25. jan 2012 i gangen/hall der står der en i et uforstyrret hjørne og så har vi en stående i "en gang" imellem køkken og stue smiley

• #6   25. jan 2012 Kunne aldrig finde på at stille min på badeværelset.
    Tænk hvis man har gæster der skal på toilettet og lukker døren, nå så er det bare ærgeligt hvis katten skal på bakken..

Jeg har to i stuen og en ovenpå på vores "repo" ..

• #7   25. jan 2012 Sådan er vi så forskellige. Der kommer ingen bakke ind i min stue - der opholder jeg og gæsterne sig med maden.
    Det afhænger jo også af hjemmets indretning / størrelse.

• #9   25. jan 2012 Vi har vores i vores gang ved hoveddøren. Der kan de sidde på toilettet i fred og ro, og det lugter ikke. smiley

• #10   25. jan 2012 På badeværelset.
    Så er der reminder på døren om at man IKKE skal lukke den efter sig pga. Hectors skidemuligheder.
    Ville ALDRIG stille den i køkkenet. Puha nej.. Måske hvis mit køkken bar 50 kvm stort, men ikke nu nej nej nej

• #11   25. jan 2012 Den står på badeværelset, og kattene kan sagtens holde sig hvis gæsterne er på wc. Da vi lige havde fået Preben blev de nødt til at være i hvert sit rum for natten, ellers kunne vi ikke sove fordi Arwen skældte sådan ud på ham. De holdte sig hele natten, de bruger altid bakken, så er ikke så nervøs for når gæsterne bruger toilettet:-)

• #12   25. jan 2012 Min er i vores lille gang, lige op ad vores bagdør - der er koldt, så det lugter ikke og det lufter også lidt :O)

• #13   25. jan 2012 Har også begge mine på badeværelset. Har heller aldrig oplevet at mine katte ikke har lunne "holde sig" hvis der har været gæster der ude.

Synes ikke det er specielt hygiejnisk at havde den hverken i køkken eller stue

• #14   25. jan 2012 *Kunne

• #15   25. jan 2012 Den er på badevæelset i brusekabinen.
    Den er grim at se på, og den er for uhygiejnisk til køkkenet. Så der er den røget ud.

• #16   25. jan 2012 Mine er i vores gang, hvor deres mad og vand også står... dog ikke lige op af hinanden

• #17   25. jan 2012 Badeværelset..

• #18   25. jan 2012 Ville gerne have vores kattebakker stående på badeværelset, men det er simpelthen alt for lille, så det kan ikke lade sig gøre...
    Istedet for står de i computerværelset - faktisk lige ved siden af hvor jeg sidder smiley Men der er ikke andre steder de kan stå, plus på den her måde blir den renset nærmest hele tiden smiley

• #19   25. jan 2012 ler...

her står 2 i gangen, 2 i soveværelset, 4 i stuen, 4 oven på første sal, kattens friplads.

nogen gange er der en i køkkenet, da jeg ind i mellem må lukke af..

jeg forstår heller ikke helt den med toilettet, for som en skriver, hvis døren bliver lukket..

• #20   25. jan 2012 Vi har kattebakken på badeværelset smiley

• #21   25. jan 2012 Vi har 3 stk stående i vores bryggers og 2 stk i baggangen :o)

• #22   25. jan 2012 Vi har vores på kontoret..

Der er ikke plads nok på vores badeværelse..
    Og nu har vi gudskelov kun en kat, smiley

Hanne: Jeg forstår til gengæld ikke man har sin kattebakke i køkkenet, jeg synes det lyder så ulækkert og så mega uhygiejnisk.. Så er det sådan set lige meget, om bakken er åben eller lukket..

Men sådan er vi jo så forskellige, jeg ville ikke kunne lukke mine gæster ind i et hus, hey velkommen til, her skal vi så lave med btw. katten pisser og skider også her..

Og jeg ville nu heller ikke have den i mit soveværelse smiley

• #23   25. jan 2012 Vores står i vores lange gang. Det er egentlig et lidt upraktisk sted, da den står lidt i vejen. Vi har tidligere haft den stående i brusekabinen på badevørelset, men det var for irriterende at flytte den hele tiden smiley

I øjeblikket har vi et tomt værelse som ikke rigtig bruges til noget, den bliver nok flyttet derind.

Jeg synes det er ret ulækkert at have den stående i køkkenet. Omvendt kan jeg godt se, at nogle lejledheder er indrettet sådan, at der ikke er så mange muligheder tilbage smiley

• #24   25. jan 2012 Imens jeg havde Elvis og Mads sammen, tog jeg en kattebakke med ind i soveværelset hver nat. Elvis skulle lære at sove ude i resten af lejligheden og Mads var vant til at sove i sengen. Jeg husker tydeligt hvem der altid skulle lave høm høm om natten...... så er 9 kvm. ikke ret meget.
    Siden Mads døde har der ikke været en bakke i soveværelset.

• #25   25. jan 2012 Her står den i et hjørne i gangen smiley

Kunne aldrig finde på at stille den i køkkenet..

• #26   25. jan 2012 jeg ville godt nok heller ikke have den i køkkenet, stuen eller soveværelset. Ikke fordi det lugter, men på badeværelset kan katten da være lidt i fred når den skal smiley og i soveværelset kommer den aldrig da jeg ikke sover ret tungt, så jeg ville vågne hver gang han gik op i den og gravede!!

• #27   25. jan 2012 Jeg har 3 på badeværelset, har altid åben dør derud til, og når jeg har gæster for de lige afvide at døren skal stå åben når de er færdige med at benytte toilettet. smiley

Har ikke haft nogen problemer med at have dem derude. smiley

Men når det engang bliver tid til hus, så er ønsket om et bryggers stort. smiley
    Samt en kattegård smiley

• #28   25. jan 2012 Altså lige nu bor jeg hos kæresten, og vi har en i køkkenet og en i soveværelset smiley

Vi bruger også sådan noget ala Extreme Classic så det lugter heller ikke og er nemt at rengøre smiley

• #29   25. jan 2012 Anna - Vi har intet bryggers, og der kan ikke være en i vores gang, da den er alt for smal. Badeværelset har vi prøvet. Det er en PLAGE med vådt og så klumpende kattegrus! Dvs gråt snask over det hele.. Og gulvet har forkert fald, hvilket slet ikke gjorde det bedre..

Så vi har også vores i vores køkkenalrum, under trappen, hvor der alligevel ikke kan være andet..

Og så har vi en i soveværelset også, i tilfælde af en lukket dør..

Rynke på næsen, altså det kan godt lige lugte når de lige har lavet stort, men ellers så bruger vi altså kvalitetsgrus, så man IKKE kan lugte bakken...

• #30   25. jan 2012 Min står på badeværelset. Jeg bruger AK CatLitter der klumper, og jeg fjerner 2-3 gange om dagen, og hvis jeg er hjemme hele dagen kan jeg sgtens fjerne klumper 4 gange på en dag så der er altså er lækkert at komme ind. Jeg har ingen lugtgener i min lejlighed.

Efter at Smokey har fået hele lejligheden når jeg ikke er hjemme er hans madskål rykket ud i køkkenet, men vandet står stadig på badeværelset, for jeg skal lige finde en smart løsning, for han har en vane med at lege med vandet, og jeg gider ikke have vandskader på mit gulv fordi han synes det er hysterisk morsomt at pjaske vandet ud over det hele. Og han drikker som han plejer.

• #31   25. jan 2012 Iøvrigt kunne je aldrig drømme om at have en kattebakke stående i mit køkken. Hvis jeg havde haft et bryggers så var den blevet placeret derude.

• #32   25. jan 2012 Helene - Sådan en bakke med kant på til at stille under vandskålen kunne måske være noget? Det kender jeg flere med vandpjaskere der bruger :o)

• #33   25. jan 2012 Eva:
    Det lyder som en god ide. Det må jeg lede efter..

• #34   25. jan 2012 Helene - Jeg ved mange køber enten en alm. bakke eller sådan en bakke til sko smiley

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
    #35   26. jan 2012 Er lidt imponeret over alle jer, der har kattebakken i badeværelset og siger, at I aldrig har lukket dør. Lufter I aldrig ud i badeværelset med åbent vindue og lukket dør, når I har været i bad?

• #36   26. jan 2012 Vi har vores kattebakke til at stå inde i vores ene rum i lejligheden:-).

• #37   26. jan 2012 Britt: Når døren ind til badeværelset er åbent, cirkulerer luften jo.
    Mit badeværelse ligger midt i lejligheen og der er ingen vindue i, kun en gammel udluftningskanal.
    Jeg bruger Extreme, så når klumperne er væk er lugten det også.

• #38   26. jan 2012 Jo, bortset fra at lukke døren, og så har jeg sådan en ventilator som selv går i gang når jeg bader.
    Men hvis jeg havde et behov for at have døren lukket derud til ville jeg bare midlertidigt tage en bakke ud til dem. Men har ikke oplevet at det har været nødvendigt bortset fra hvis kattene har skulle være Holt adskildt, så har jeg haft en bakke i soveværelset.

• #39   26. jan 2012 Britt - Ingen af de to steder jeg har boet har haft badeværelser med et vindue ;o) Så nej, intet problem der...
    Det må klares med åben dør og blæser/ventilator..

• #40   28. jan 2012 Vi har begge vores stående på badeværelset. Nu er lejligheden heller ikke den største, derfor de begge står derude smiley

Kommentér på:
Hvor har I kattebakken?

Annonce