{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Hvor mange har i? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan gået og tænkt lidt på det at have mange katte. Jeg får engang imellem forvildret mig rundt på kg og lander ved folk der har over 10 katte. Så mit spørgsmål går nok lidt til jer.. Hvordan får i tid til alle de katte? Jeg mener mange har måske børn, arbejde, hus og have og alt det der også går rigtig meget tid med. Har i afsat tid hver aften til børstning og pleje? Eller tager i det op af dagen? Jeg syntes det er vildt imponerende at have så mange katte der skal klappes og kæles og ha en god portion kærlighed hver dag:) Håber ikke der er nogen der MISforstår denne tråd, det er kun fordi jeg syntes de er lidt seje dem med mange katte:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange har i?
  • #2   25. mar 2011 Lotte: Ja det er en ordentlig flot du har:) syntes det er fedt når folk prioritere på den måde som du gør. Det viser hvor meget man elsker dine dyr:)

• #3   25. mar 2011 jeg har mere end rigeligt med den ene ballademager jeg har smiley Af en eller anden grund, har han hevet ALLE håndklæder ud af skabet i nat, og lagt sig oveni dem.. skøre kugle..

• #4   25. mar 2011 Jeg er også en af dem med mange så..plus her er killinger..

Men jeg er så, så heldig at jeg går hjemme, og så er det ligesom Lotte.. Fereie, nope, er sammen med mine dyr.. Bio og alt andet der koster en del, nope så heller noget godt til mine dyr..
    Mine katte er mit liv.. De giver mig så meget indhold i livet, at jeg ikke behøver det andet..

jow jweg er i Bio ca 1 gang hvert år.. her inden for de sidste 5 har jeg været i bio 3 gange.. ude og spise, det sker så noget tier, ca 1 gang hver anden mrd..

• #5   25. mar 2011 Signe: Hehe.. Århh kender det for godt. Mine har så en ide med at transportere små ting og sager op på 1 sal *G*

Hanne: Jeg går også selv hjemme lige pt og elsker at bruge næsten al min tid på kattene og hundene. Har det lidt på samme måde som dig, hellere noget dejligt til mine "unger" end en biograftur til mig *S*

• #6   25. mar 2011 Jeg har 6 katte (+ 2 hunde, 4 heste, et par geder, kanin og marsvin) og her er rigeligt med tid til alle.

Dyrene er en del af familien og vi tager den tid til dem, som de tager.
    Til tider finder man manden og jeg, 2 hunde (den ene er gigant-race) og 4 katte i sofaen eller sengen.
    Det er da SÅ hyggeligt og vi har jo begge 2 hænder at nusse med. :o)

Heldigvis render vores katte ud og ind som det passer dem, så det er sjældent at de alle vil have opmærksomhed på samme tid. smiley

• #7   25. mar 2011 Lan: Hehe det lyder hyggeligt *S* Er også glad for at min mand er så glad for dyr som han er, det er lige før han siger hej til dem først når han kommer hjem fra arbejde *G* Men ja, vores dyr er også en del af familien og det betyder bare så meget..

• #9   25. mar 2011 Nana.. Jeg er sikker på at har man kun 2-5 katte, er der råd til at tage i byen i ny og næ.. men her er 14 katte.. og ind i mellem killinger. så der er ikke rigtigt noget overskud..
    Og nej heller ikke når der bliver solgt et par killinger, da det forhåbentlig går lige op.. ler.. det er ikke så tit.. men det sker da..

• #10   25. mar 2011 Nana: Det blir spændende med kat nr 3 *S* Vi har selv snakket om om der liiiiige kunne snige sig en mere ind hehe.. Vi har heller ikke været ude og rejse mens vi har haft kattene. Hundene har været i pension 1 gang og det gør jeg bare aldrig igen. Så hvis vi skal rejse skal det planlægges med venner og familie, hvem der tager hvem*S*

• #12   25. mar 2011 Nana: Ja det kan jeg dælme godt forstå da *S*

Hanne: Ja der må være en enorm forskel på 2-14 katte rent økonomisk. Ved da hvor meget mine to bisser får mig til at købe for i mdr så tør næsten ikke tænke på hvad 14 kunne gøre ved mig - Griner-

• #13   25. mar 2011 Janne.. sådan ca 2700 kr om mrd

• #14   25. mar 2011 Hanne: Det er også en go slat. Men de er jo det værd *S*

• #15   25. mar 2011 Det er det Janne, det er det

• #16   25. mar 2011 er hvis os en af dem med mange katte, vi har 13 dejlige mislinger.
    Jeg arbejder ikke så jeg har masser af tid her hjemme med mine misser.
    Vi er næsten heller aldrig afsted hjemmefra, vi er væk 1 uge om året hvor jeg så er så heldig at min bedstefar passer vores katte.

Syntes det er meget nemt med mange katte og selvom vi os har barn har vi masser af tid til begge dele. Og hun elsker os kattende. smiley

• #19   25. mar 2011 Jeg har masser af tid til de 6 katte jeg har. Mine børn er voksne (bor dog hjemme) og så er jeg hjemme altid. Jeg er ligesom Hanne meget sjældent ude, da jeg har valgt at have mine katte. Men nu er jeg osse ved at være så gammel at det med at rende i byen hver uge ikke har min store interesse mere. Selv om jeg har en semilanghåret race, så kræver den ingen pelspleje, men jeg har altid en børste/kam til at ligge på mit sofabord, da flere af misserne synes det er hyggeligt. Jeg har ikke spekuleret i tid/kæl til hver enkelt kat, det kommer af sig selv.

• #20   25. mar 2011 Ja, jeg beundrer også jer der kan kæle, pylre og få råd til at have så mange katte.
    Jeg synes at mine 2 "fylder" for 10! Den ene skal absolut have kløet maven når jeg sidder på toilettet - altså han kan ikke bare lægge sig på gulvet, nææhhh det skal være i siddende stilling på mine lår! Den anden giver mig nakkespændinger fordi jeg ikke kan åbne pc'en uden at han kommer farende og lægger sig foran tastaturet - og ja, han lægger der lige nu!
    Da jeg var barn havde vi på et tidspunkt 6 katte, 2 kaniner og 3 tamme fisk.... der var der "arbejdsfordeling" og på et tidspukjt sov alle 6 i min enkeltseng.... jeg var der også!!!!

• #21   25. mar 2011 Tak for alle jeres svar. Syntes det er dejligt og høre hvordan i prioritere jeres katte frem for så meget andet*S*

Kommentér på:
Hvor mange har i?

Annonce