{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

killingerne bruger ikke bakken, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hver gang jeg kommer ud til killingerne ser jeg at der ligger lorte ved siden af kattebakken, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. De er 5-6 uger nu og burde være renlige. Den bakke de har har vidst en rimelig høj kant - kan det være derfor?

Håber på svar, da jeg ville være ked af at få ham hjem som 13 ugers - urenlig :(.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killingerne bruger ikke bakken, hjælp?
  • #1   24. jun 2007 mange tak alle tre. jeg finder noget jeg kan bruge til kattebakke og giver dem imorgen så. :o)

Gitte: De har en lille gang - ikke specielt meget plads, men de springer rundt, og får også lov til at komme udenfor noget tid hver dag og udforske græsset lidt.

Ellers går det rigtig godt med Oscar og de andre. De spiser tørkost fra Hills nu, og er begyndt at udvikle sig meget mht. jagt og sanser. Glæder mig meget til at få min mis hjem - specielt hvis han bliver renlig! smiley

• #2   24. jun 2007 Catyes: Super god idé! det prøver jeg. Altså jeg ved ihvertfald at missemor breuger bakken, og jeg har set Oscar oppe i bakken en enkel gang, og jeg har selv sat ham derop en gang i mellem men han kravler bare ud igen. Jeg prøver jeres råd - tusind tak for dem.

• #3   24. jun 2007 Catyes: Ja nemlig. Det er så spændende om han falder til smiley

May-britt: okay, jegt vælger at hjælpe dem lidt, så jeg er sikker på at han er renlig d. 11. august - den magiske dato hvor min mis kommer hjem-

• #4   8. jul 2007 gonzalez: mange tak smiley hehe

Kommentér på:
killingerne bruger ikke bakken, hjælp?

Annonce