{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

killingerne skrídr hvo de lyster hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. jeg har dejlige killinger SOM SKIDER HVOR DET PASSER DEM, og tiser.. de er frygtelige, de skider altid i min lyse amrikaner sofa smiley de gider ikke bruge bakken og da slet ikk hvis der ligger en lort i den ?.. det er til at blive tosset over... og så ville jeg hører hvad i gør , når i skal lærer killingerne at gå på bakke? de er omkring 7 uger , tror i det er en brist fra at de ikke har deres mor ? de mistede deres mor da de var 3-4 uger gamle og blev først fundet 4 dage efter på et høloft, jeg forbarmede mig, tog dem til mig , MEN F*CK hvor de ødelægger mit trægulv, møbler ja det er frygteligt.. de skider også i min lyse lædersofa som vi ikke bruger, men den var også så flot.. og min sofa smiley jøssses jeg laver ikke andet end at vaske betræk.. er der nogen der kan hjælpe ? nogengange bruger nogle af dem bakken andre gange er der lort over alt.. vi er ikke hjemmegående , så det er ikke bare at ta killingerne i det.. de har smittet min ungkat , så nu pisser hun også hvor hun lyster (mest på måtter/håndklæder)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killingerne skrídr hvo de lyster hjælp
Kommentér på:
killingerne skrídr hvo de lyster hjælp

Annonce