{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Døde katte = karakteren 1 {{forumTopicSubject}}

Når I nu skal til at hidse jer op over en fremtidig lav karakter fra mig op spørge "HVORFOR", så er her min begrundelse:

Døde katte er væk, eksistere ikke mere, ejes ikke af nogen, fylder kun noget i minderne som så meget andet her i livet man ikke har mere.

Galleriet:"Her er det vigtigt og et krav at katten er din egen, at alle billeder er af din egen kat"

At karakteren 1 gives er ikke for at nedgøre jeres kat/gode minder, men fordi den ikke er til mere.

Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Døde katte = karakteren 1
  • #1   23. mar 2005 hvorfor giver du så LEVENDE katte 2 3 4 ? i mange tilfælde ==

• #2   23. mar 2005 Mindes ikke at have givet nogen 2, men hvis det er tilfældet må du da gerne lige informere mig om det.

Historiern om 3 kender du vist,,,, ikk' ???

Bo

• #3   23. mar 2005 nej... hmmm en mega flot kat jeg så havde fået 7 af alle bortset dig... oss den med Mulle? hvorfor fik han endlig 3?? vil bare gerne vide d smiley

• #4   23. mar 2005 det gør jeg ikke.
    hej bo, må jeg spørge dig om noget, du giver ollie 3.
    det er også ok, men vil du ikke nok være venlig og fortæl hvorfor.

• #5   23. mar 2005 jeg har set nogen af de katte du har givet
    og helt ærlig, så kan vi ikke helt forstå dig

• #6   23. mar 2005 jeg sys selvom katten er død er det jo stadig ens lille guldklump. =) og man savner den da. så jeg sys det er iorden at sætte en død eller ens gammel kat ind, for man holder jo stadig af den.. knuss

p.s. jeg set på katten inden jeg giver nogle bedømmelse os selvom det er en dø
    d kat kan den da godt få et 7 tal eller såen..

• #7   23. mar 2005 Jeg giver ikke døde katte points eller udfordringer. Jeg forventer heller ikke, at Victor (min forsvundne kat herinde) får points eller udfordringer. Jeg vil bare gerne have ham med her for mindernes skyld.

• #8   23. mar 2005 Fint med mig hvis du giver døde katte 1.
    Du skal bare lige vide at mine afdøde katte var, er og bliver mine katte, altid!!!
    Jeg har intet gjort forkert ved at oprette dem

Men jeg kan da godt se det fra din side, at det er en god indskyldning for at blive ved med at give 1-taller.

• #9   23. mar 2005 Hej Bo!

Det synes jeg sgu er i orden! Ligesom jeg er enig i de kommentarer jeg har læst fra dig rundt omkring herinde ang nyoprettede afdøde katte.....

Laila

• #10   23. mar 2005 hvad gør man så når ens kat har stået herinde og så derefter dør...???

min "sorg" bliver ikke lige frem mindrer ved at "slætte" min dejlige emma....!!!

hvis du apsolut skal "træde" i den igen... så syntes jeg bare at du skal stoppe med alle dine karakterer... for du har ikke lavet andet end lordt i den!!! og du kan give mine dejlige tøsser alle de 1taller du vil jeg er lige glad!!! men jeg NÆGTER at slætte min dejlige tøs fordi at en nævnøttig person syntes det!!!

• #11   24. mar 2005 For mit vedkommende har jeg ikke noget imod at man lader sin kat blive stående.......
    Men at man opretter en kat der, er død....Tit har været det længe! Ja, det er altså for smagsløst til mig *S*

At jeg så synes det ville være en udmærket ide med en
    "himmel"-afdeling af gallerierne er så en anden side af sagen....
    Og helst så de kunne overflyttes direkte dertil, enkelthederne har jeg ikke overvejet så nøje, kun ideen i hovedtræk!

Summasumarum:
    At ens kat dør efter den er oprettet er én ting
    At man vælger at oprette en kat der er på ( på tidspunktete for oprettelsen) er , i mine øjne, en HELT anden

• #12   24. mar 2005 Jeg har intet imod at andre herinde har foto's deres afdøde katte herinde, men personligt ville jeg ALDRIG ligge foto's af min afdøde kat Fine herind, det ville simpelthen gør for ondt, hver gang jeg var inde på siden plus at jeg kunne få udfordringer til hende, og det ville jeg ikke kunne bære. Ser tit på mine foto's af hende og savner hende stadig meget, jeg fik hende aflivet for lidt over et år siden fordi hun var meget syg.

Kommentér på:
Døde katte = karakteren 1

Annonce