978 visninger
|
Oprettet:
Døde katte = karakteren 1 {{forumTopicSubject}}
Når I nu skal til at hidse jer op over en fremtidig lav karakter fra mig op spørge "HVORFOR", så er her min begrundelse:
Døde katte er væk, eksistere ikke mere, ejes ikke af nogen, fylder kun noget i minderne som så meget andet her i livet man ikke har mere.
Galleriet:"Her er det vigtigt og et krav at katten er din egen, at alle billeder er af din egen kat"
At karakteren 1 gives er ikke for at nedgøre jeres kat/gode minder, men fordi den ikke er til mere.
Bo
feb 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 1 Emner: 61 Svar: 244
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 25
Historiern om 3 kender du vist,,,, ikk' ???
Bo
feb 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 1 Emner: 61 Svar: 244
mar 2005
Følger: 110 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 254
hej bo, må jeg spørge dig om noget, du giver ollie 3.
det er også ok, men vil du ikke nok være venlig og fortæl hvorfor.
mar 2005
Følger: 110 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 254
og helt ærlig, så kan vi ikke helt forstå dig
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 105
p.s. jeg set på katten inden jeg giver nogle bedømmelse os selvom det er en dø
d kat kan den da godt få et 7 tal eller såen..
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 67 Svar: 3.158
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 133
Du skal bare lige vide at mine afdøde katte var, er og bliver mine katte, altid!!!
Jeg har intet gjort forkert ved at oprette dem
Men jeg kan da godt se det fra din side, at det er en god indskyldning for at blive ved med at give 1-taller.
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 14
Det synes jeg sgu er i orden! Ligesom jeg er enig i de kommentarer jeg har læst fra dig rundt omkring herinde ang nyoprettede afdøde katte.....
Laila
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 42
min "sorg" bliver ikke lige frem mindrer ved at "slætte" min dejlige emma....!!!
hvis du apsolut skal "træde" i den igen... så syntes jeg bare at du skal stoppe med alle dine karakterer... for du har ikke lavet andet end lordt i den!!! og du kan give mine dejlige tøsser alle de 1taller du vil jeg er lige glad!!! men jeg NÆGTER at slætte min dejlige tøs fordi at en nævnøttig person syntes det!!!
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 14
Men at man opretter en kat der, er død....Tit har været det længe! Ja, det er altså for smagsløst til mig *S*
At jeg så synes det ville være en udmærket ide med en
"himmel"-afdeling af gallerierne er så en anden side af sagen....
Og helst så de kunne overflyttes direkte dertil, enkelthederne har jeg ikke overvejet så nøje, kun ideen i hovedtræk!
Summasumarum:
At ens kat dør efter den er oprettet er én ting
At man vælger at oprette en kat der er på ( på tidspunktete for oprettelsen) er , i mine øjne, en HELT anden
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 56
Døde katte = karakteren 1