170 visninger
|
Oprettet:
Helt ærlig..... {{forumTopicSubject}}
Så lige det sidste indlæg om grimt sprog.. Der stod noget med at en person skulle stemmes ud fordi han/hun havde givet 1.. Helt ærlig!! Hvis folk ikk kan tåle og få en lav karakter, skal de ikk oprette deres dyr herinde.. Folk giver det de synes om dyret og kan man ikk tåle det er det ikk et sted for dem!! Hvem vil give mig ret og hvem er uenig??
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 133
Mener også at have læst et sted at det er i orden, hvis vedkommende har misbrugt pointsystemet.
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
jun 2004
2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Katte.DyreGalleri.dk
Katte.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.
Følgende overtrædelser vil medføre sletning af din brugerkonto:
Racistiske og stødende ytringer.
Spam generelt, herunder i f.eks. forum, kommentarer og i markedet.
Meget negativ afgivelse af stemmer.
Stor ubalance mellem afvisnings- og velkomst-point.
Misbrug samt forsøg på hacking.
Vi er derfor i vores gode ret til at stemme Bo ud.
Dette skriver jeg velvidene at mine katte snart vil få tilsendt hver et 1-tal, en det er bare ærgeligt.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 25
De et-taller jeg giver er respons på folks en sure opstød i form af "du gav min kat et tre-tal, så du skal have et lavere igen"
Det jeg undre mig over Karina, det er at du er mere interesseret i nogle et-taller end at der tales virkeligt grimt til hinanden og om hinandens katte. Der er noget galt så !!!!
Læs mit svar til de andre i det forrige indlæg
Bo
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 18
jun 2004
Det kan godt være at 1, 2 og 3 på karakterskalaen er til for at blive brugt, men siden de skaber så dårlig en stemning, og jeg tilfældigvis er her for at have det sjovt, ja så har jeg og mange andre valgt ikke at bruge den ende af karakterskalaen.
Den splid det skaber herinde er ikke det værd,. Det skaber flere fjender end venner, og det må du nok kunne fornæmme.
Derfor undlader jeg helt at give karakter, hvis jeg ser en kat jeg ikke bryder mig om.
Hvis du også gjorde sådan, ville det grimme sprog også forsvinde. Det kan jeg garantere dig.
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 57
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 18
Helt ærlig.....