{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
170 visninger | Oprettet:

Helt ærlig..... {{forumTopicSubject}}

Så lige det sidste indlæg om grimt sprog.. Der stod noget med at en person skulle stemmes ud fordi han/hun havde givet 1.. Helt ærlig!! Hvis folk ikk kan tåle og få en lav karakter, skal de ikk oprette deres dyr herinde.. Folk giver det de synes om dyret og kan man ikk tåle det er det ikk et sted for dem!! Hvem vil give mig ret og hvem er uenig??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ærlig.....
  • #1   13. mar 2005 Slevfølgelig må man acceptere hvis nogle mener at ens kat fortjener en lav karakter, men nu har jeg været inde på Bo M's profil og læse hele "diskussionen" og kan derfor godt forstå hendes udbrud... Desuden synes jeg at det er galt at 35% af de karakterer han har givet har været 1-taller, siger ikke at man skal stemmes ud af den grund, men der er bare noget forkert ved den måde at give karakterer på!

• #2   13. mar 2005 Der er ingen grund til at stemme folk ud hvis de har givet et par 1-taller, men hvis de overvejende giver lave karakterer, kan man efter min mening godt stemme dem ud.
    Mener også at have læst et sted at det er i orden, hvis vedkommende har misbrugt pointsystemet.

• #3   13. mar 2005 har jeg også læst, tror det var under FAQ'en

• #4   13. mar 2005 Her er det.

2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Katte.DyreGalleri.dk

Katte.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

Følgende overtrædelser vil medføre sletning af din brugerkonto:

Racistiske og stødende ytringer.
    Spam generelt, herunder i f.eks. forum, kommentarer og i markedet.
    Meget negativ afgivelse af stemmer.
    Stor ubalance mellem afvisnings- og velkomst-point.
    Misbrug samt forsøg på hacking.

Vi er derfor i vores gode ret til at stemme Bo ud.

Dette skriver jeg velvidene at mine katte snart vil få tilsendt hver et 1-tal, en det er bare ærgeligt.

• #5   13. mar 2005 Karina. Hvis du tror at jeg giver lave karakter pga dit indlæg, så tro om igen, for du skriver jo ingenlunde grimt om mig, du misforstår bare nogle ting.

De et-taller jeg giver er respons på folks en sure opstød i form af "du gav min kat et tre-tal, så du skal have et lavere igen"

Det jeg undre mig over Karina, det er at du er mere interesseret i nogle et-taller end at der tales virkeligt grimt til hinanden og om hinandens katte. Der er noget galt så !!!!

Læs mit svar til de andre i det forrige indlæg

Bo

• #6   13. mar 2005 bo m synes det er forkert at give så mange et taller er helt sikker på mange af kattene er pænere end et 1tal karinas kat er ihvertfald og selvom hun har givet din kat 3 skal man ikke gå ind oh bære den af og give den et 1tal karinas kat står ihvertfald til et 5tal selvom hendes prinsesse er død men altså selvfølgelig skal vi heler ikke tale grimt til hinanden men synes det er for dårligt af dig og jeg ville nok heller ikke give din kat mere end 4 da jeg ikke synes den er så pæn igen men vil jeg da ikke gøre hvis du bare går ind og giver min kat et 1tal for det så ja det er squ for barnligt og jeg har ikke noget imod dig da jeg ikke engang ved hvem du er men har været inde og kigge i kommentarer og synes hun har helt lov til et udbryd synes osse det er for dårligt helt enig herfra...

• #7   14. mar 2005 Nu kan jeg se at du er helt nede på 4 1-taller Bo, men før havde du govet 35, og jeg tror ikke på at hele 35 har skrevet og brokket over et 3-tal.

Det kan godt være at 1, 2 og 3 på karakterskalaen er til for at blive brugt, men siden de skaber så dårlig en stemning, og jeg tilfældigvis er her for at have det sjovt, ja så har jeg og mange andre valgt ikke at bruge den ende af karakterskalaen.
    Den splid det skaber herinde er ikke det værd,. Det skaber flere fjender end venner, og det må du nok kunne fornæmme.
    Derfor undlader jeg helt at give karakter, hvis jeg ser en kat jeg ikke bryder mig om.
    Hvis du også gjorde sådan, ville det grimme sprog også forsvinde. Det kan jeg garantere dig.

• #8   14. mar 2005 det kunne jo også være at bo trode at et 1 tal var det bedste og 7 var grimt men har skrevet til ham at det er omvendt

• #9   14. mar 2005 nej bo ved godt at 1 er fordi de er grimme anja k

Kommentér på:
Helt ærlig.....

Annonce