Helt ærligt {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe overvejet om jeg skulle oprette Haddock herinde. Nu gjorde jeg det og kan se jeg skal være MEGA glad for han overhovedet kom ind.
Han opfylder alle KG's betingelser for at komme ind
MEN
han har ingen stamtavle
Skulle jeg ligesom nogen andre lyve og skrive ja til stamtavle og få den ene kommentar efter den anden om hvor dejlig han er
Mener nogle brugere virkelig på KG at det er stamtavlen der afgør det hele hos en kat ??
Ja jeg kunne jo også overtage en afdøds kat stamtavle og sige den tilhørte Haddock
Ved godt at det her måske giver en hidsig diskussion om tavler eller ikke tavler, men den gider jeg ikke kommentere på, for den har vi haft så tit herinde. Men både jeg og andre ved hvor let det er at skaffe en falsk tavle til sin kat, men når man er ærlig og siger den ikke har tavle duer den ikke.
Jeg har fået tilbudt falske tavler til 2 af mine katte , men har takket nej. for ÆRLIGHED kommer man længst med og som jeg skrev tidligere, jeg har det fint med at mine er uden tavle.
Det var et MEGA surt opstød fra mig
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
At man kan få falske stamtavler til sin kat er en tragedie, og tegn på at der er nogle meget rådne og uærlige "opdrættere" rundt omkring - jeg kan nu heller ikke se noget formål med falske stamtavler... hvem tror man, man "hjælper"? Man snyder kun sig selv og ødelægger en masse for andre.
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
Jeg har fået Anella vurderet og fået at vide at hun havde alle racetypiske træk og det var af en anerkendt avler. Nægter at kalde mine katte for blandinger hvis ikke det er eks Perser/Maine Coon der har hygget sig og fået killinger.
Men den her tråd handlede om at Haddock opfyldte alle KG's betingelser og alligevel fik så mange afvisepoint
sep 2006
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Kommer man ikke længst med ærlighed mere?
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 60
Hvad er det da for noget sludder med at tavlen gør racen. Man artsbestemmer sgu da ikke dyr efter om de har en tavle eller ej. Så er der dælme en del biologer der får travlt, jeg vil nødig være den biolog der skal lave tavle og undersøge eks. løver og andre store rovdyr for at se om de nu også er hvad de giver sig ud for at være.
Det er nu engang øjnene, der ser, der afgør hvad et er for et dyr man har med at gøre. At en Maine Coon uden tavle ikke er raceren er det værste sludder jeg har hørt længe Men sådan er de fleste af jer avlere/fabrikanter jo... hellige ud over alle grænser.
sep 2006
dec 2004
Jeg beskriver bare min opfattelse af tingene - skal vi ikke bare være enige om at være uenige?
Jeg stemmer efterhånden sjældent på katte, der søger om optagelse herinde, for jeg er ikke enig med reglerne for optagelse herinde.
apr 2008
Jeg ved du ikke vil have det skal være en tavle diskution, og skal prøve at undgå det.. Skal også på job.. så kommer nok ikke meget på banen resten af dagen He he...
Men jeg ser også folk med falske tavler herinde, og tænker.. er det fordi de netop får afvide at deres katte er en blanding, selvom både moren og faren havde tavle, og de ved den er ægte.
Mange opdrættere orker nemlig ikke det hiraki.. hakken på ang. deres katte der er reg. og opgiver at være reg. opdrættere. Det er lidt trist. Så ikke mere tavle snak herfra... det jeg skrev var også mest mine undren til hvorfor folk laver tavler og sælger u. tavler... og dette kunne tænkes at være grunden.
sep 2006
Tina M.. havde jeg taget imod de falske tavler så havde mine været racetypiske med papirerne iorden ??
Jeg tror nok den her verden med tavler eller ikke tavle er for forvirrende, også fordi man kan se hvor let der kan svindles med tavler.
Max L.. Man skal ikke skue alle over en kam. Der findes også ærlige avlere imellem. Det er som med hele verden. der finfes ærlige og uærlige mennersker. Så syntes du går lidt langt ud med din kommentar
Jeg har været ærlig og skrevet at mine ikke har tavle ( de 2 kunne have haft det) men valgte bevidst ikke at købe med tavle i foråret selvom jeg stod med en på hånden
apr 2008
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Men sagen er jo den, at uanset hvor uenige vi er, så er en ren racekat en kat med tavle, den beviser jo netop, at der ikke har været noget andet inden over....
En Maine Coon uden stamtavle vil aldrig være race ren, da du jo på ingen måde kan bevise, at dens oldemor feks. ikke var en Norsk Skovkat.
Og hvis begge forældre har stamtavle, hvorfor har killingeren så ikke???
Stamtavlen koster 175,-
maj 2008
jeg mener bare at opdrætter er nødt til at have den holdning da det ellers er en dårlig reklame for deres forretning og nu ikke nogen stor debat om min mening for det er bare min lad den gå ind af den ene og ud af det andet øre for sidst jeg sagde det skabte det stor debat
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
Ligesom hvis man sælger killinger af f.eks to rene skovkatte men uden tavle, så kan køber jo ikke være 100% sikker på der ik er andet i, de har kun sælgers ord på det. men hvis man har set at begge forældre har tavle og killingen så ik har er den da stadig renrace.
jeg fatter ikke at nogen mennesker overhovdet afviser en ny kat her inde, jeg byder altid kun velkommen, hvis jeg syntes der ik er billeder nok el. andet så gør jeg ingen ting, jeg aviser den ikke, jeg lade det være op til andre brugere om den skal ind.
syntes også det er latterligt man kan afvise, jeg skulle sende en kode med min mobil som koster penge for at andre så skal vurdere om min kat er go nok til kg hmmm not fair altså.
alle burde kunne komme ind hvis der så er prblemer med denne bruger el andet kan man så bruge udstemnings systemt.
maj 2008
mar 2007
Heidi, men hvorfor har killingerne så ikke tavle, hvis forældrene har det, når nu en tavle kun koster 175,-
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Katten er jo vaccineret to gange, har fået orme og loppe kur, sundhedsattest fra dyrlægen og er neutraliseret. Dette løber altså op i mange penge, som man selv skal betale når man køber uden stamtavle.
Mine er blandinger og jeg købte dem fordi jeg forelskede mig i katten, ikk i racen. men vill man have en bestemt race så må man ud og købe en med tavle.
maj 2008
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
men når de så vælger ikke at gøre det, men hvis jeg kom ud og så en killing og så moren og farens tavle s kan jg jo godt se den er ren.
hvis moren og faren ikke havde tavle- eller det kun var moren der havde tavle. så ser jeg den som kun værende halv eller blanding.
men hvis begge forældre har så er det en renrace bare uden tavle. men ja hvis det er så nemt at skaffe falske tavler og killingen ik havde tavle så skulle jeg godt nok stole meget på sælger inden jeg købte.
men altså to racerene katte m.tavle- laver et kuld. ejeren gider ik ha tavle på- derfor er killingernestadig renrace. bare fordi tavlen ikke er der bliver det ikke tryllet om til en huskat.
men altså man behøver jo ikke engang udstille ens kat for at må avle på dem så det er da nemt at gi dem den tavle syntes jeg-kan ikkke se hvorfor man ikke skulle :o) men det er en anden snak
sep 2006
Og det er heller ikke alle der får testet deres dyr for diverse sygdomme. Jeg kan forstå at dem der får testet deres dyr for arvelige sygdomme tager de penge for en killing, men hvad med dem der ikke gør men stadig tager den samme pris ???
maj 2008
maj 2008
maj 2008
sep 2006
Da jeg købte Anella var neutralision det eneste hun ikke havde fået , alt det andet var foretaget. Hun fik madpakke med og blev afleveret her for at se om hun ville kunne trives her og jeg gav ikke det halve af hvad en med tavle koster . Og at få dem neutraliseret koster ihvertfald ikke 2500. Og det er pga Anella jeg er blevet Maine Coon fan med stort F
mar 2007
Jeg ved ikke hvad du tager for dine killinger Anette og jeg ved ikke hvad du ar givet for din kat Maria.
MEn lige præcis, den der med at du selv vil bestemme om katten en neutraliseret eller ej - så tror jeg det er der skoen trykker
mar 2007
Var hun chippet eller øremærket?
Er hendes forældre testet?
Går udfra hun var vac og havde fået ormekur....?
maj 2008
maj 2008
apr 2008
sep 2006
sep 2006
sep 2006
maj 2008
apr 2008
Lis D. syntes bestemt også det har været et flot stykke arbejde du gør og ville ønske alle reg. og ikke reg. opdrættere gjorde det samme, og især ikke lavede falske stamtavler...
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
sep 2006
Ditte og Chimp. Ja det har vi og vi kommer nok aldrig af med den , skrev ellers i mit startindlæg ikke jeg ikke gad den her diskussion tavler eller ikke tavler, men helt undgåes kan den åbenbart ikke
sep 2006
Og har da også en blanding gående Perser/MaineCoon
dec 2004
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Maria - Du kan ikke vide om dine er ægte. Jeg kan SAGTENS stykke en stamtavle sammen i photoshop, ingen problemer. Og at ingen kan modbevise at dine er ægte, gør dem ikke til ægte. For du kan heller ikke bevise at de er. Og når flere har sagt at dine ikke ligner mco (folk der har forstand på det, som ikke bare vil tjene penge på at bilde dig noget ind), så må DU se sandheden i øjnene, altså at du har nogle skønne blandingskatte.
Stamtavle-katte er ikke de eneste der får det bedste, men i langt laangt de fleste tilfælde, får de den bedste start på livet, og alle de midler der skal til som grundlæg for et langt og ´skønt liv.
Mht. at blive optaget herinde, så afviser jeg også hvis katten står under forkert race.. Jeg ville med stor glæde byde velkommen når den kom under den race den er. Jeg synes bare det er træls at ville kigge på en given race, og der er en masse der enten ikke ligner, eller som ligner lidt, men kan give uvidende et forkert billede af racens udseende..
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Så selvfølgelig skal deres kat da stå under den race den er......NEJ det er for dem med tavle
okt 2006
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Jeg kan forstå i brokker jer over katte der står under f.eks nfo som slet ikke ligner en nfo...
Men når man har en kat der er racetypisk så kan jeg ikk se problemet, jeg vil ikke gå hen og kalde min kat for en blanding når jeg ved den ikke er det.
Og lad nu være med at begynd med det der, det kan du jo ikke vide når der ikk er tavle på osv.... for den har jeg da godt nok hørt stolpe op og stolpe ned *GGG*
Denne diskussion har så været oppe at vende i forummet et utal af gange og tror aldrig folk blive enige...
okt 2006
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
Jah undskyld min sure besked, men sådan noget gør mig sku gal, og det her gør og vil gøre maaange andre gale også!!!
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 38
feb 2007
okt 2006
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Har du set hvor mange annoncer der er med "ægte" MCO killinger uden stamtavler, men forældrene har. Killingerne er korthårede, mangler racepræg osv osv
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
*Maria - Du kan ikke vide om dine er ægte. Jeg kan SAGTENS stykke en stamtavle sammen i photoshop, ingen problemer.*
Så kan man da også sagtens sælge killinger med de stamtavler, og så er de jo heller ikke ægt.
Så stamtavlen er altså ikke nogen garanti for en ægte kat, men den er en garanti for en ægte kat.
Forvirret??
Det er jeg.
Jeg har 2 maine coon katte.
De har stamtavle. Men de stamtavler kan jo være nogen der er "stykket sammen i photoshop".
Så hvis vi nu leger at nogen af mine katte var fertile,f.eks. min hun maine coon, og én af mine huskatte. Dem kunne jeg jo parre, og så håbe på pelsrige killinger. Så kunne jeg jo lave stamtavler i photoshop, og sælge kattene som værende ægte.
Eller jeg kunne (hvis de var fertile, og ikke mor og søn), have parret mine 2 maine cooner, og ladet være med at snyde med tavler, men så har de ikke nogen.
Hvilke af de killinger i ovenstående eksempler er så mest ægte?
Og bare for at ingen skal være i tvivl, så synes jeg også at man skal smide katte uden tavle under blandinger, men det er altså pjat at tavlen er det eneste der gør en kat raceren.
Hilsen dorte og de snart 19 nussemisser.
sep 2006
"ikke for noget, men din kat liner mindre en maine coon end min svigermors, og hendes er en blanding af norsk skovkat OG maine coon. bare for at komme med et eksempel....."
den kan jeg kun grine af , for har sammenlignet Haddock med mange af dem med tavle , så burde de krølle den tavle sammen og smide den i skraldespanden GG
okt 2006
sep 2006
apr 2008
Stamtavlen er ikke et bevis på, at katten får et sundt og langt liv.
Men men.. stamtavler eller ej bliver vi aldrig enige om på Kg. Derfor er det ikke ok at afvise en flot kat med en god profil, fordi man bliver stødt over at den ikke står under blandinger, når det er en MC.
Reglerne for optagelsen af katte står der, og Anette C. opfylder til fulde de regler. Regler om stamtavler står ingen steder.
maj 2008
okt 2006
maj 2008
apr 2008
-Og nej det bliver vi ikke enige om med tavler, men gør det noget:)
apr 2008
dec 2004
De links, jeg har postet, er gældende for alle racer.
Det er forskelligt, hvad man tester de forskellige racer for, for det er forskelligt, hvilke problemer der forekommer i de forskellge racer - fx har jeg ikke umiddelbart nogen grund til at HD scanne mine katte, for der er svjv, endnu ingen Korater verden over der har udviklet HD.
Til gengæld er alle mine katte ud af GM-testede katte (link fjernet) - to genetiske sygdomme, som det ville være fjollet for fx MCO eller NFO at teste for, da det endnu ikke er forekommet hos dem.
apr 2008
dec 2004
Registreringsreglerne findes her:
(link fjernet)
Der findes anbefalinger for at teste diverse racer for diverse ting på racernes specialklub sider. Svjv findes der ikke krav om dette for stambogsføring i særlig mange racer - for at fremhæve mine egen race (Korat) igen, så har vi faktisk fået indført en avlsrestriktion mht GM.
[quote]2.6.3 KOR (Korat)
The FIFe shall not recognize any other colour variety than blue in the Korat.
The FIFe will not encourage any person or federation to produce colours other than blue in the Korat.
When breeding Korats:
only blue KOR shall be used, and only blue offspring from blue KOR parents can be registered as Korat (KOR),
offspring in a colour variety other than blue shall be registered as XSH/XLH.
Only Korats imported from Thailand may be entered in the novice class for recognition. Their origin must be officially proven by documentation.
Korat cats used in breeding must have a DNA-test for GM, unless both parents are proven to be free from GM.
These breeding principles are to be followed:
GM-free x GM-free
Non-carrier x carrier – provided that all offspring are GM-tested.
If a desired mating is not completely covered by points above, the FIFe Member must approve such a mating in advance after having received a well-founded application. The FIFe Member states all conditions if the application is granted.
The cats that will need to be tested according to this rule must be identifiable by microchip or by tattoo.
The breeder must inform buyers of Korat cats about the GM-diseases and the registration policy. A certified veterinarian certificate regarding the GM-status must be attached to the pedigree.[/quote]
dec 2004
apr 2008
Mie C. kommer med et postulat at de ikke kan blive reg,. hvis de ikke er testet for div. sygdomme, dette erfarer vi så ikke er sandt. Det anbefales kun, og det ved jeg også fra andre opdrættere.
jul 2007
jul 2007
jul 2007
At alle som er imod flytningen af katte uden racer, er folk som HAR en eller flere katte skrevet som ægte racedyr, men UDEN stamtavle *GGG* kunne ikke lige holde det for mig selv..
jul 2007
Men mit syn på den som har katte som er "ægte" UDEN tavle, det ville kunne ændres for hvert enkelt person, HVIS de kunne dokumentere , (ikke med st, for det er jo udelukket) men hvis de kunne dokumentere på den ene eller anden måde at deres "race kat" er ren 1000 generationer eller mere tilbage, helt tilbage til hvor den første forfædre til katten kom fra, jamen så vil jeg tage hatten af og undskylde og se anderledes på det, MEN hvis ikke.....??
Og så er der jo os det med at stamtavlerne kan tjekkes om de er ægte.. hva gør man til udstillinger, hvis man skal parre mm.. sådan ting kan sku opdages, og at folk her inde overhoved kan næævne det med falske tavler, løber mig koldt ned af ryggen..
Men jeg som et ordenligt menneske, vil ikke sårre nogle højt dygtigt, og mange års erfarende opdrætter, ved at sige, "det som jeg har her, som ikke kan bevises om er ægte, jah.. det er lige så "godt" og det samme, som du har arbejdet på i årtier!!" det er jo en frækhed uden lige sådan set.. men det er nok nemmest at se hvis man selv er opdrættere, hva ved jeg..
Men min og mange andres mening er at selvfølgelig KAN det da godt være en "ægte" kat du/andre ikke st førte katte har.. Men ingen dokumentation så langt tilbage man kan komme, på at den er ægte, jamen så kommer man ikke langt..
Den må og skal deeesværre under blandinger.. Og så er der jo ikke mere i den sag.. Jeg har også måtte gå under for de regler. Hvilket alle andre os burde, som vil have lidt go somvittighed og respekt for de meget dygtigt og seriøse opdrættere vi har i landet/verden!
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 227
Men så vil jeg også sige, at hvor er det synd at det kan lade sig gøre, at man bruger opdrætternes stamtavle-katte til at lave killinger på den måde.
Og jeg kan godt forstå at I opdrættere helst ser de katte under blandinger, da det jo faktisk er jeres arbejde der bliver ødelagt. En af måderne til at undgå det, er vel at I aldrig sælger fertile katte til ikke-opdrættere.
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
Jeg tror det har noget at gøre med at de er ''in'' og de så søde og pjuskede -når de er killinger- . Men skal ikke gøre mig klog på det.
jul 2007
jul 2007
jul 2007
feb 2007
Først tænkte jeg, jeg ville skrive at jeg selv har købt op til flere katte alene pga deres udseende, da jeg ikke har haft sat mig ind i racen... jeg syntes bare de så smukke ud.
Så det var da noget bavl at skrive.... meeeeen så kom jeg på bedre tanker, for jeg har jo netop overtaget en maine coon pga deres ejer ikke lige havde forventet at en kat kunne lave så meget ballade + hun er utrolig sky (er så ikke racens skyld)
Viser jo bare man ikke kan skærer alle over en kam... Men vil klart anbefale en første gangs køber af katte sætter sig grundigt ind i racen.. er så først efter jeg er kommet herind på kg at jeg har fået en del viden omkring bla norske skovkatte, pels pleje, det rigtige foder... og tænk sig en gang, en gang anede jeg ikke hvad zoolac var for noget, eller kattemalt for den sags skyld.. nu er det et must i mit hjem
feb 2007
Jeg har så bare altid tilpasset mig mine katte, nogle vil lege meget, andre vil ikke, nogle er meget kælen, andre ikke, nogle er ude på ballade og igen... andre er ikke.
Men tror nu det er svært at sætte alle katte i forskellige kategorier tager jeg og sammenligner Gizmo(norsk skovkat) og Tessa's(norsk skovkat) personligheder så ligger de mile vidt fra hinanden, Tessa er noget af en ballademager, meget intelligent og der skal helst ske noget hele tiden. Gizmo derimod er en meget stille kat der elsker at ligge og snue den hele dagen, indimellem kan han da godt lege men så er det mere forsigtigt og ikke for voldsomt.
Den beskrivelse der er for de fleste katteracer kan jo ikke give folk en garanti for at deres kat f.eks vil blive nøjagtig som i beskrivelsen da alle regler har en undtagelse.
feb 2007
Det jeg vil frem til er at man som katteejer også skal tilpasse sig sine katte...
jul 2007
jul 2007
Og ikke for at komme tilbage til det med tavle/ikke tavle. men du nævner at dine to norske skovkatte er meget forskellige, nu kan katte lige som mennesker jo være forskellige. men jeg synes det er forkert at bruge dine katte som eksempel på forskellighed, når nu den ene er med tavle og den anden ikke... for den ene har norsk skovkat træk/personlighed imens din anden kat har mix personlighed.. grunden til din kat ikke har tavle er fordi der langt ude i generaationerne er en blandingskat eller flere indblandet i din "skovkats" gener/blod.. så det kan du ikke sammenligne.. ville bare lige sige det, for det får mig til at lyde dummere på forkerte grundlag..
jul 2007
feb 2007
Nu kender du ikke baggrunden for min norske skovkat uden tavle, og jeg vil heller ikke frem med den da opdrætteren af hende har fået nok bøvl pga at hun ingen tavle har fået. Men begge hendes forældre har tavle (hvor tit har i snart ikke hørt den)... i dette tilfælde er den så god nok.
Så sammenligningen mellem mine katte er god nok... og efter hvad jeg har læst på nettet så er det nok Gizmo der er den af dem der har den "forkerte" personlighed *ss*
jul 2007
JANNI: hehe, jah det havde jeg set den fejl, undskyld;P men os for den udtalelse om tavlerne.. men som du siger det, lyder han som en "rigtig" skov kat, da de er lidt sky i det også, så det lyder rigtig nok;P
jul 2007
feb 2007
Begge kattene er nu lidt sky i det.. eller... nej det vil jeg ikk sige de er.. Gizmo ved hvem han vil snakke med og det samme med Tessa. Jeg vil sige de er kræsne med hvem de omgåes, der er bare ikke så meget gang i Gizmo som der er i Tessa.
jul 2007
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 217
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 329
Jeg syns da at debatten er foregået på et sagligt plan, hvor folk kommer frem med deres meninger.
maj 2008
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 329
jul 2007
jul 2007
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 227
Nu har jeg fulgt med i den her debat og jeg synes da den er holdt i et nogenlunde pænt leje. Og så vidt jeg kan se er der da ingen der er sure eller gale. Man diskuterer - og selvfølgelig er vi ikke enige. Derfor er det jo også interessant at læse. Men synes da folk opfører sig pænt.
jul 2007
jul 2007
feb 2007
jul 2007
maj 2008
sep 2006
NEJ jeg var vildt frusteret over at Haddock opfyldte alle KG's krav som er
Du skal have tilknytning til katten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve katten!
Katten må ikke oprettes som salgsannonce!
Katten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
og alligevel fik han en del afvisningspoint.
Derfor skrev jeg det her indlæg for at få frem hvorfor han blev afvist.
Det er ikke særlig hensigtsmæssigt hvis nogle brugere laver deres egne regler . Og hvis man vil have de katte under blandinger bør man måske kontakte KG og stille et forslag
jul 2007
apr 2008
Så man kan ikke afvise fordi man er uenig i en specifik ting, det kan man jo skrive til brugerne i PB.
jul 2007
jul 2007
apr 2008
jul 2007
jul 2007
Helt ærligt