{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Når katten går i killing {{forumTopicSubject}}

Anemone har med at hoppe op på min dyne også ælter hun dynen på livet løs samtidig med at hun spinder højlydt. Det hele slutter med at Anemone ligger helt op i hovedet på mig i forsterstilling.Nu er jeg en mand og mælken løber overhovedet ikke hurtigere hos mig smiley lige meget hvor meget hun ælter dynen.
Dronningen hopper også op på dynen. Når hun bliver kløet på maven begynder hun at spinde højlydt og lægger sig på ryggen og ligner en lille killing og det slutter med at hun falder i søvn i forsterstilling eller på ryggen.
Skriv endelig hvis i kan genkende ovenstående eller noget tredje
Mvh
Fredericia K smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten går i killing
  • #1   1. apr 2018 flere af mine gør det samme
    Kida er en af dem. alt der er blød og dejligt skal have en tur, hun meget omhyggelig med at hele overfladen får en tur. hun bliver 1 år til maj

men har da også ældre katte som gør det.
    Birger elsker også bløde ting. Og især vores tøj skal virkelig have en ælte tur.

Sille ligger tit på ryggen - tror faktisk at hun ligger mere pp den måde end at hun går på 4 ben. Men hende skal man IKKE klø på mavsen, for så sidder alle klørene i ens hænder. til trods for at hun bliver 14 i år, så tror hun nu at hun er blevet killing.

men det er bare så hyggeligt når kattene gider at hygge med os.

• #2   2. apr 2018 Min Baby på 10 1/2 er også æltemester. Det har alle mine nu været.
    Jeg savner lige nu de små killingepoter på min hals og det dybe spind som min lille Polly mus kunne frembringe. Jeg måtte sige farvel til hende for 2 dage siden.
    Men jeg tror at det samhørighed og nærvær de søger med deres ælteri og det er ubetinget den største kærlighedserklæring vi kan få fra vores små firbenede uldtotter. Også selvom de bliver voksne.

• #3   2. apr 2018 Hej Britt, jeg sætter sandelig også pris på at begge katte ælter og ruller rundt som små killinger. smiley

• #4   2. apr 2018 Det med at ælte har absolut intet med killing eller køn på mennesket at gøre, det handler om tryghed og velvære.
    Min Tøsen på 11 år hun gør nøjagtig det samme som din Anemone, Tøsen går med mig i seng hver eneste aften og når hun hopper op på sengen så ælter hun dunene på livet løs oven på mine ben mens hun spinder højlydt af velvære, når hun er færdig eller jeg bliver træt af det og stopper hende ved at sige STOP så ruller hun sig enten sammen i bekendende eller kommer op til hovedet f mig hvor hun ligger sig med ryggen til mig og forventer at blive nusset på maven mens hun spinder og nyder det, indtil videre begge falder i søvn. Det er ren ufiltreret kærlighed smiley

Hvis jeg sidder med tæppe på i lænestolen om aftenen så hopper min anden kat Smilla også op og ælter og spinder i den hun lægger sig på mine ben, så det er en hel naturlig ting for kattene og betyder bare at de er trygge og elsker deres mennesker, det er velvære til den store guldmedalje smiley

• #5   2. apr 2018 Hej Heidi. Det er da dejlig at høre at du også samme gode oplevelser med dine katte. Det er netop min pointe med at have katte. At det giver velvære og tryghed begge veje rundt.
    Jeg glemte at skrive, at både Anemone og Dronningen sidder og blinker løs med øjnene, når de ligger ovenpå mig på sofaen eller i sengen.
    Før blinkeriet får jeg en kærlig skalle og derefter gnider de hovedet imod mit. Det handler vel også om velvære og tryghed eller hvad???? smiley

• #6   2. apr 2018 Ja det gør det i bund og grund, når en kat blinker med øjnene så fortæller den at " jeg er venlig stemt, jeg har ikke ondt i sinde" lidt det samme som at sige jeg er tryg og glad, hvis du blinker tilbage til katten på samme måde så fortæller du katten at du har det på samme måde, og jeg tænker at det gør du sikkert helt ubevidst siden katten så også båtter hoved med dig, det er dens måde at sige jeg elsker dig på, katten snakker generelt meget med sig kropssprog, man skal bare lære de små signaler at kende. Forskellige katte kan også have deres helt eget sprog med deres ejer, man lære ligesom sin egen kat at kende og danne et indbyrdes sprog, det tror jeg de fleste katte ejere kende til.

Kommentér på:
Når katten går i killing

Annonce