1.227 visninger
|
Oprettet:
Når katten går i killing {{forumTopicSubject}}
Anemone har med at hoppe op på min dyne også ælter hun dynen på livet løs samtidig med at hun spinder højlydt. Det hele slutter med at Anemone ligger helt op i hovedet på mig i forsterstilling.Nu er jeg en mand og mælken løber overhovedet ikke hurtigere hos mig lige meget hvor meget hun ælter dynen.
Dronningen hopper også op på dynen. Når hun bliver kløet på maven begynder hun at spinde højlydt og lægger sig på ryggen og ligner en lille killing og det slutter med at hun falder i søvn i forsterstilling eller på ryggen.
Skriv endelig hvis i kan genkende ovenstående eller noget tredje
Mvh
Fredericia K
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Kida er en af dem. alt der er blød og dejligt skal have en tur, hun meget omhyggelig med at hele overfladen får en tur. hun bliver 1 år til maj
men har da også ældre katte som gør det.
Birger elsker også bløde ting. Og især vores tøj skal virkelig have en ælte tur.
Sille ligger tit på ryggen - tror faktisk at hun ligger mere pp den måde end at hun går på 4 ben. Men hende skal man IKKE klø på mavsen, for så sidder alle klørene i ens hænder. til trods for at hun bliver 14 i år, så tror hun nu at hun er blevet killing.
men det er bare så hyggeligt når kattene gider at hygge med os.
apr 2018
Følger: 13 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 8
Jeg savner lige nu de små killingepoter på min hals og det dybe spind som min lille Polly mus kunne frembringe. Jeg måtte sige farvel til hende for 2 dage siden.
Men jeg tror at det samhørighed og nærvær de søger med deres ælteri og det er ubetinget den største kærlighedserklæring vi kan få fra vores små firbenede uldtotter. Også selvom de bliver voksne.
mar 2018
Følger: 253 Følgere: 131 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 175
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Min Tøsen på 11 år hun gør nøjagtig det samme som din Anemone, Tøsen går med mig i seng hver eneste aften og når hun hopper op på sengen så ælter hun dunene på livet løs oven på mine ben mens hun spinder højlydt af velvære, når hun er færdig eller jeg bliver træt af det og stopper hende ved at sige STOP så ruller hun sig enten sammen i bekendende eller kommer op til hovedet f mig hvor hun ligger sig med ryggen til mig og forventer at blive nusset på maven mens hun spinder og nyder det, indtil videre begge falder i søvn. Det er ren ufiltreret kærlighed
Hvis jeg sidder med tæppe på i lænestolen om aftenen så hopper min anden kat Smilla også op og ælter og spinder i den hun lægger sig på mine ben, så det er en hel naturlig ting for kattene og betyder bare at de er trygge og elsker deres mennesker, det er velvære til den store guldmedalje
mar 2018
Følger: 253 Følgere: 131 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 175
Jeg glemte at skrive, at både Anemone og Dronningen sidder og blinker løs med øjnene, når de ligger ovenpå mig på sofaen eller i sengen.
Før blinkeriet får jeg en kærlig skalle og derefter gnider de hovedet imod mit. Det handler vel også om velvære og tryghed eller hvad????
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Når katten går i killing