272 visninger
|
Oprettet:
Grimt sprog !!! {{forumTopicSubject}}
Den sædvanlige irretation om karaktergivningen ender altså sådan herfra Cecilie S' :
"Hvor er du spasser lam i roen...!! Pumas pis koger og du stinker! Hvordan kan du tillade dig at være som du er, komme her og give sure karakterer... Der er ingen kat, der fortjener så dårlige karakterer som du giver...
Så hvis du gider at være så venlig at fjerne din karakter... så gør jeg det samme!!"
Jeg vælger at ignorer hendes kommentar, da jeg ikke mener at den slags "sprog" er passende herinde uanset hvad.....
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 42
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 25
Jeg hænger ikke nogen ud, det klare hun selv ved sit sprog og skriver det et sted hvor alle kan læse det.
OG de kære stemmekarakter er virkelig de færreste af jer der kan tåle som vudering af jeres katte. Hvis jeg giver en Gråstribet kat som jeg synes er "almindelig" et 3-tal, så starter lavinen iform af der gives lavere karakter tilbage og tilsidst skal der verbalt svines.
Tro ikke at jeg ikke er påvirkelig i den anden retning. En anden jeg gav et 3-tal skrev pænt tilbage til mig, som jeg synes godt om og ændrede derefter min karakter til 5.
Konklusion: Pas på at det ikke går fra noget barnligt point-ræs til en gang bitcheri.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 18
Grimt sprog !!!