Åh de kan snakke *G* {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det er placeret det rigtige sted, men ellers må i lige sige til.
Jeg er jo opdrætter af de skønne (til tider slanke?) kategori IV katte (siameser, balineser, orientaler...) og i guuuuder de snakker når de er i løb.
Min lille vipsstjert Barbie er lige gået i løbetid, og den lille kat der nærmest ikke fylder en skid og stort set aldrig har sagt et pip hele hendes liv, har en stemme der er fuldstændig vanvittig *G* Hun har nu i et par dage gået og snakket en del, og i dag er der da for alvor kommet lyd på hende. Vores skovkat er en fryd for øret (i forhold til de andre) når hun går i løbetid *GGG* Nogle gange sidder jeg og tænker "hvordan kan man holde ud at have fertile hunner, når de larmer SÅ meget når de er i løb?", men det går som regel hurtigt over, for det er jo små dejlige og kærlige væsener (som jeg jo elsker overalt på jorden) der bare giver udtryk for deres personlighed *GG* (men jeg er glad for at døren er lukket til soveværelset i nat *HA HA HA*)
Okay Barbie er nu ikke den værste pige jeg har haft i løbetid (hun larmer bare liiiige lidt meget for tiden). Den første balineser jeg havde slår nemlig ALT jeg har oplevet - og dem der kan huske Babe vil også sige, at hun godtnok var i særklasse *LOL*
Hvordan har i det, når jeres piger går i løbetid??
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 73 Svar: 1.376
apr 2006
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 49
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Jubii for May..
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Jeg troede, at jeg havde hørt det meste og udemærket godt viste hvor støjende hunkatte i løb kunne være. Nullen (BUR) hørte absolut heller ikke til de tavse
Men så fik jeg en lille chokolade OSH-pige på visit i sidste weekend. Hun var i løb - og Gud-Jøsse nogle lunger den tøs har Jeg bøjer mig i støvet for jer kat. 4 opdrættere. Her kan ingen andre katte altså være med ;-D
....jo - det var hende den fabelagtige haleløse *forelsket*
aug 2006
Ih altså Katrine. Havde du besøg af lille Biss? Nu er jeg sguda misundelig (bare ikke over hun var i løb HAAAAAA HAAAAAAAA)
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Vi ses da på lørdag ikk'? Og Bøffen kommer og skal bo i mine arme ikke?
aug 2006
Åh de kan snakke *G*