{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Åh de kan snakke *G* {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er placeret det rigtige sted, men ellers må i lige sige til.

Jeg er jo opdrætter af de skønne (til tider slanke?) kategori IV katte (siameser, balineser, orientaler...) og i guuuuder de snakker når de er i løb.
Min lille vipsstjert Barbie er lige gået i løbetid, og den lille kat der nærmest ikke fylder en skid og stort set aldrig har sagt et pip hele hendes liv, har en stemme der er fuldstændig vanvittig *G* Hun har nu i et par dage gået og snakket en del, og i dag er der da for alvor kommet lyd på hende. Vores skovkat er en fryd for øret (i forhold til de andre) når hun går i løbetid *GGG* Nogle gange sidder jeg og tænker "hvordan kan man holde ud at have fertile hunner, når de larmer SÅ meget når de er i løb?", men det går som regel hurtigt over, for det er jo små dejlige og kærlige væsener (som jeg jo elsker overalt på jorden) der bare giver udtryk for deres personlighed *GG* (men jeg er glad for at døren er lukket til soveværelset i nat *HA HA HA*)

Okay Barbie er nu ikke den værste pige jeg har haft i løbetid (hun larmer bare liiiige lidt meget for tiden). Den første balineser jeg havde slår nemlig ALT jeg har oplevet - og dem der kan huske Babe vil også sige, at hun godtnok var i særklasse *LOL*

Hvordan har i det, når jeres piger går i løbetid??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh de kan snakke *G*
  • #1   6. maj 2007 Vil du ikke låne min homon forstyrret han kat han driver nemlig mig til vanvid med sit skrigeri...

• #2   6. maj 2007 *LOOL* Naaaah men tak for tilbudet. Har selv en hormonbombe rendende, og syns jeg har nok i een stinkende hankat, der skal parre alt med en puls.

• #3   6. maj 2007 hehe mine siger ingenting min hankat snakker men det gør han året rundt men ikke som når de er i løb..så jeg er glad for mine katte

• #4   7. maj 2007 Ved at jeg har det lidt ligesom dig med Anella.. hun har en gennemtrængende kalden som kan drive en til vanvid.. men det er da heldigvis "kun" ca 10-14 dage det er slemt .. *GG*

• #5   7. maj 2007 Amira er også værre end noget jeg har oplevet før... Hun skriger helt sindssygt! Og så varede hendes sidste løbetid inden vi fik hende parret i 3 uger! Dyrlægen var vildt overrasket... - Og jeg var ved at blive vanvittig! Nu skal hun jo så føde om ca 6 dage, så håber på at det at få killinger vil lægge en dæmper på hende smiley

• #6   7. maj 2007 Hehe. Jeg har gudskelov en hunkat der ikke siger ret meget når hun er i løb! Til daglig kan hun kun sige "piv" og det lige meget hvad hun giver udtryk for, nyedelse eller utilfredshed. Når hun kommer i løb får hun et noget større ordforråd. men det er gudskelov stadig forholdsvis lavt :oD
    Jubii for May..

• #7   7. maj 2007 Anne min han lugter ikke, han skriger kun *GG*

• #8   7. maj 2007 *fniiis*
    Jeg troede, at jeg havde hørt det meste og udemærket godt viste hvor støjende hunkatte i løb kunne være. Nullen (BUR) hørte absolut heller ikke til de tavse smiley

Men så fik jeg en lille chokolade OSH-pige på visit i sidste weekend. Hun var i løb - og Gud-Jøsse nogle lunger den tøs har smiley Jeg bøjer mig i støvet for jer kat. 4 opdrættere. Her kan ingen andre katte altså være med ;-D

....jo - det var hende den fabelagtige haleløse *forelsket*

• #9   7. maj 2007 Nadja min han både skriger og lugter.. tror du det er bedre hva hva hva???

Ih altså Katrine. Havde du besøg af lille Biss? Nu er jeg sguda misundelig (bare ikke over hun var i løb HAAAAAA HAAAAAAAA)

• #10   7. maj 2007 Ja - det var Biss. Den lille lækkemås *suk*

Vi ses da på lørdag ikk'? Og Bøffen kommer og skal bo i mine arme ikke?

• #11   7. maj 2007 *GGGGGG* Jo vi kommer - og Bøffen skal da med :o) Om han så skal bo i dine arme må vi jo se, for der er vist nok rift om ham (har jeg ladet mig fortælle)

Kommentér på:
Åh de kan snakke *G*

Annonce