{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Besøg hos opdrætter {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen endelig hvor jeg kom op og besøgte opdrætteren af min kommende smuksak..
Det var virkeligt et hyggeligt møde.. May-Britt er virkelig en skøn person og sikke nogle smukke katte smiley ja de er smukke på alle hendes billeder men så prøv lige engang at se dem irl.. puha kune havde sat og kigget på dem hele dagen.. også så jeg selvfølgelig min lille smuksak Fernando.. uuuuh han er bare så vidunderlig.. og ja bare kald mig en tudefjæs for at dælme ved at tude da jeg fik ham i armene.. er helt uvirkeligt at den lille skønne skovtrold er min!! kan slet ik beskrive hvor glad jeg er for at MB har betroet mig ham.. kan simpelthen ik takke hende nok.. og vi skal helt sikkert op og besøge hende igen.. hehe min mor blev smask forelsket i simba (allan) som er faderen til Fernando.. forstår hende godt for man skal lede længe efter en så smuk og kær kat som ham.. han charmerede os totalt *Gg*
Kan virkeligt anbefale MB hvis nogle af jer derude overvejer at købe en skovkat.. hun er virkelig en speciel person som gør alt for sine dyr.. hendes personlighed er ligeså smukt som hendes katte ...

Nå vil smutte ind og kigge på billederne igen.. hehe ville da bare lige dele min glæde med jer andre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg hos opdrætter
Kommentér på:
Besøg hos opdrætter

Annonce