{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Besøg hos siam opdrætterere... {{forumTopicSubject}}

Ja nu her i dag har jeg været i Horsens og besøge 2 katterier, dog ikke der hvor mine drenge kommer fra..
Havde aftalt jeg skulle komme på visit når jeg engang havde tid til det og idag var dagen..

Det var super dejligt og endelig se flokkene af de dejlige siam katte der var...

Havde lovet mig selv at jeg ikke skulle have nogen katte med hjem uanset hvad..

Ja det gik skam os helt fint hos første opdrætter, der var igen katte og få med hjem og vi fik snakket og hygget som vi plejer og gøre til udstillinger, samt nulren og kælet med alle kattene.. Uhhaa... De var så lækre alle sammen...

Så over til den anden opdrætter og blev hilst i døren af 10 katte der alle ville sige hej og snakkes med, sætter mig ned og bliver overfaldet af de her total dejlige katte, de var bare sååå dejlige..

Så sidder vi og får katte og så kommer de i snak over den her kastrat han mis som de egnentlig gerne vil af med da han vil trives bedre i en mindre flok, ja så skulle jeg jo lige høre nærmere og de ud peger ham for mig.. Så faldt min kæbe... Han var bare SÅ lækker..
Chokolade masket, langbenet, stor øret, ja lige til og spise og det ender self med jeg.... Tager ham med hjem......

Så nu har jeg en TOTAL lækker kastrat han mis som faktisk ER Grand International Premier og lige rundt om hjørnet er han Europa Premier...

Ja jeg ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv..

Han bliver self oprettet ligeså snart han er faldet til sammen med mine andre dejlige drenge, nu skal han lige have ro og fred indtil der...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg hos siam opdrætterere...
Kommentér på:
Besøg hos siam opdrætterere...

Annonce