{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Sammensætning af katte ... igen {{forumTopicSubject}}

Jeg håber på at kunne få nogle gode råd.

Vi har to dejlige kattepiger, som har boet sammen og levet fint fra Cherie var ca. 1 1/2 år og Molly var 12 uger, og så små 2 år frem.
Ligepludselig en dag da vi kom hjem efter at have været væk i mindre end en time, var der et par enkle blodstænk rundt i stuen, og en masse hår, og kattene sad i hver deres ende af stuen og knurrede efter hinanden.
Jeg har ingen anelse om hvad der er gået galt, vi forsøgte i en månedes tid at få dem til at blive gode venner igen, men uden held, til sidst sad Cherie bare ude på badeværelset og gemte sig hele dagen.
Vi har haft hver vores lejlighed i en periode, og derfor flyttede vi Molly hjem til min kæreste og Cherie blev hos mig, men det var jo heller ikke holdbart da de på skift var alene rigtig meget, og vi var skiftevis i min og hans lejlighed, og det var rigtig stressende for både os og begge katte.

De var begge to fertile på det tidspunkt, men det er fikset nu, så de begge er steriliseret, Cherie og jeg er flyttet ned til min kæreste og Molly (og vores hund Nala, som begge katte har et fantastisk forhold til), og nu har vi Cherie i overetagen og Molly i underetagen. Men det er heller ikke holdbart i længden, så nu søger jeg gode råd til hvordan vi kan forsøge at sætte dem sammen igen, og om det overhovede kan lade sig gøre ?
De har ikke set hinanden siden januar i år hvor vi forsøgte at sætte dem sammen igen (der var Cherie stadig fertil) men uden held.

Lidt info om dem:

Molly er en meget bestemt lille dame, og har en super stærke psyke. Hun er øverst i hierakiet af vores dyr og har altid været det. Hun er ikke bange for noget, og efter hendes sterilisering var hun frisk som en fisk i løbet af 4 timer. Der skal en del til at slå hende ned. Hun elsker mennesker og er ikke genert, hvis vi har gæster går hun direkte hen til en udvalgt og vil snakke og også gerne lægge sig til at sove på deres skød.

Cherie har en meget svag psyke, og bliver nemt stresset og begynder at hyper soignere så hun får knopper og sår og skaldede pletter, hun er super kælen, og så længe der ikke er for meget uro, så ligger hun og spinder hele dagen, hun er bange for fremmede og hurtige bevægelser, hun er meget kælen, men vil kun snakke med min kæreste og jeg (og vores hund).


Jeg håber nogen har gidet læse herned til, og har nogle gode råd til hvordan vi får dem sat sammen igen ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammensætning af katte ... igen
Kommentér på:
Sammensætning af katte ... igen

Annonce