{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

sammensætning af 3 katte? {{forumTopicSubject}}

Hej.
min kæreste og jeg har to kastererede han katte. En huskat 3 år og en norsk skovkat blanding 2 år.
vi henter en dejlig 4 mdr gammel hellig birma imorgen. En skøn pige.
Kender du/i nogle skånsomme metoder til at lade dem mødes, med en positiv start.
hvad erfaringer har i ??
Håber i kan hjælpe:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sammensætning af 3 katte?
  • #1   21. aug 2013 Åben transportkassen, sæt jer hen og hold øje. Nemt, let og simpelt smiley

• #3   21. aug 2013 Der vil blive lidt hvæs, knurren og måske også et dask i ny og næ, men bland dig endelig ikke, med mindre totterne eller blodet flyder.

• #5   21. aug 2013 Min lille ny Mitti har været her en uge og to dage, han bor med en birma på 8 år og en kurilian bobtail på 1 år og 9 måneder.

Han blev bare lukket ud smiley du kan se foto og film på min profil smiley det går så fint, også selv om min gamle birma er ret speciel.

profilbillede
  • #6   22. aug 2013 som de andre siger . Åben transportkassen og lad dem selv finde ud af det.

• #7   22. aug 2013 Ja jeg er helt enig med de andre, åben transportkassen og lad killingen selv finde ud og lad dem selv finde ud af det, selvfølgelig hvis der udbryder den helt store slåskamp men pelstotter der fyger rundt og katte der bliver flået til blods så skal i bryde ind og skille dem ad, men hvis de blot brummer og hvæser samt måske dasker lidt til hinanden, hvilket vil være mit bud på reaktionen, så skal i lade dem selv klare ærterne, og ikke blande jer...
    Der må endeligt ikke gøres forskel på kattene, bibehold det hierarki der er nu, så går det bedst hvis man ikke prøver at ændre noget og opfører sig så normalt så muligt..

• #8   22. aug 2013 Vi havde vores gamle kat i en transportkasse og vores to nye killinger i en anden. De var lukket og stod med fronten imod hinanden indtil den gamle holdt op med at at sprutte, hun er ret strid når det gælder fremmede katte så det var den sikreste løsning for os, ellers havde hun flået dem fuldstændig.

Kommentér på:
sammensætning af 3 katte?

Annonce