916 visninger
|
Oprettet:
hvordan er jeres kat??? {{forumTopicSubject}}
ja hvordan er jeres kat?/katte?
sys da vi lige ska ha en tur rundt hvor vi fortæller om de søde,sjove,trælse og glædelige ting ved hvores katte hva de ka lide og alt det der
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
dec 2006
dec 2006
i skriver bare løs....
dec 2006
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Røskva: Røskva er kort og godt en piller. Hun PILLER i alt! Jeg kan lægge et stykke papir foran mig og sætte mig til at læse en bog.. 2 min efter hører jeg papiret lige så stille bevæge sig henover bordet. Så ved jeg at Røskva med sin lille pote sidder og piller ved det. Alt skal pilles igennem og alt skal undersøges. Vors tæer, vores tøj, planter, legetøj osv. Hun er den største piller jeg kender ^^
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
Mono: Mono er en rigtig kæle-kat. Hun elsker at blive redt, og smider sig straks ned på ryggen med alle 4 poter i vejret hvis man nusser hende på maven...og her kan hun så ligge uendeligt:) hun er meget tålmodig, især overfor børn og jeg har aldrig set hende "få nok"...altså slå ud med poten, eller andet!
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 52
ellers er hun en rigtig prinsesse hun styre hele huset hun miaver når hun sakl have rent vand og hun sover i sengen mellem min kæreste og mig bare så vi ikke ligger for langt væk til at nusse hende begge to.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 26
Den ene(Tonser) er en tortie/sort der er lidt tyk men meget kælen. Hun er min tro efterfølger hver morgen
Hun er altid tilstede selv om der er folk hun ikke kender. Dog har hun en dårlig vane med ar dryppe lidt i vasketøj og dyner, men det er først blevet slemt efter hun er blevet sterilliseret i onsdags. Hun elsker især også sin søster Piv som er den dominerende af de to
Den anden(Piv) er en tortie/hvid med mønsteret Bicolor.
Hun er meget fin og smart. Og til forskel fra Tonser, er hun slank og holder sig kun til et menneske ad gangen. Hun gør meget hvad det passer hende.
hun har en dårlig vane med at rode i jord fra hendes kattegræs, men ellers er hun dejlig velopdragen.
Hun er lidt streng engang imellem når Tonser er træt og bare vil sove, er Piv altid i legehumør, og holder gang i Tonser.
Elsker de katte. De betyder så meget for min hverdag !!
hvordan er jeres kat???