{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Adr! Hvorfor gør hun det? (Leger med afføringen) {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig, som har en kat der ikke helt er kommet over den anale fase endnu? Her til morgen lå der en lille "gave" på gulvet, Medea har tilsyneladende hygget sig med at lege med afføring i nat, som hun har hentet ud fra kattebakken - øv øv og sikke noget svineri!

Er der nogen der ved hvorfor hun har denne ret ubehagelige fæces fascination? Hun har gjort det et par gange, men det er da heldigvis ikke noget der sker hver nat (bank på træ..) Men hvorfor??

Hvis ikke nogen ved det, kan I da få jer et billigt grin over hendes opfindsomhed.. Lortekat ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adr! Hvorfor gør hun det? (Leger med afføringen)
  • #2   15. nov 2008 Media er jo langpelset, så tror du ikke snarere, at "gaven" har hængt fast i Medea's bukser, når hun har været på bakken, og så er den faldet (eller bidt) af bagefter?

Det har jeg da set af og til med mine katte (også at "gaven" endnu sad fast i pelsen) og jeg har aldrig nogensinde hørt om en kat, der legede med sin afføring.

• #3   15. nov 2008 *Mega*

Snedigt tænkt, det kan du selvfølgelig have ret i. Der var bare "spor" på gulvet, så tænkte at hun sikkert havde leget med den, men kan selvfølgelig være hun har forsøgt at køre det af. Så er jeg mere rolig, det ville jo være træls hvis hun nu synes det var sjovt at bruge det som legetøj.

• #5   15. nov 2008 Hehe, jeg synes jo netop hun burde være kommet over den der killingefase, hvor de kan finde på sådan noget. Men det er sikkert bare som I siger, at de har siddet fast i "bukserne".

• #6   15. nov 2008 ellers kan det skyldes at hun er meget ihærdig med at dække det til. Balder bliver ind imellem så ivrig med sin oprydning at han får skubbet grus og indhold ud af bakken.

• #7   15. nov 2008 Jeg tror også den har siddet fast og hun har prøvet at slippe af med "klumpen" ved at køre på rumpen hen ad gulvet hvorved hun har lavet "bremsespor".

Kommentér på:
Adr! Hvorfor gør hun det? (Leger med afføringen)

Annonce