839 visninger
|
Oprettet:
Adr! Hvorfor gør hun det? (Leger med afføringen) {{forumTopicSubject}}
Er der andre end mig, som har en kat der ikke helt er kommet over den anale fase endnu? Her til morgen lå der en lille "gave" på gulvet, Medea har tilsyneladende hygget sig med at lege med afføring i nat, som hun har hentet ud fra kattebakken - øv øv og sikke noget svineri!
Er der nogen der ved hvorfor hun har denne ret ubehagelige fæces fascination? Hun har gjort det et par gange, men det er da heldigvis ikke noget der sker hver nat (bank på træ..) Men hvorfor??
Hvis ikke nogen ved det, kan I da få jer et billigt grin over hendes opfindsomhed.. Lortekat ;o)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Det har jeg da set af og til med mine katte (også at "gaven" endnu sad fast i pelsen) og jeg har aldrig nogensinde hørt om en kat, der legede med sin afføring.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Snedigt tænkt, det kan du selvfølgelig have ret i. Der var bare "spor" på gulvet, så tænkte at hun sikkert havde leget med den, men kan selvfølgelig være hun har forsøgt at køre det af. Så er jeg mere rolig, det ville jo være træls hvis hun nu synes det var sjovt at bruge det som legetøj.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Adr! Hvorfor gør hun det? (Leger med afføringen)