{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Hvad bruger I fredag aften på? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så heldig at komme til skade tidligere i dag, så nu sidder jeg i sengen med foden bundet ind og er løbet tør for smertestillende piller.... øv...

Er også alene til på søndag, da kæresten hjælper sin storebror med noget catering til en fest i morgen, så de overnatter i Kbh...

Sikke en måde at tilbringe en fredag aften... smiley
Hvad laver I derude? Forhåbentligt noget lidt mere spændende.... *g*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bruger I fredag aften på?
  • #1   17. nov 2006 normalt skriver jeg i de forskellige indlæg inde på hestegalleri, men er frosset for tiden, så kan ikke komme derind.. så nu sidder jeg bare og høre musik imens jeg kigger lidt på de forskellige gallerier..

• #2   17. nov 2006 Hvorfor er du frosset der inde? min bettesøster har lige oprattet et æsel der inde, hun bliver sku nok også frosset:-)
    Jeg laver ikk så meget i aften, har en baby på 3 mdr, så det er ikke det vilde party liv mere.

• #3   17. nov 2006 Må jo nok hellere lige se finalen i Vild med Dans...ellers dømt tidligt i seng efter en hård arbejdsuge,så jeg er frisk til en fortjent weekend.

God bedring Julie,hvad har du dog lavet af tossestreger,siden du har ondt ?

• #4   17. nov 2006 Kirsten K:

fordi de har fået klager over mit sprog..

xD

• #5   17. nov 2006 Hmm laver mad til mig selv og min syge kæreste.
    Og håber der kommer noget godt i tv, har købt chips, og kan have dem helt for mig selv:-) med kvalme frister det ikke manden:-))

• #6   17. nov 2006 Min kæreste ligger og hviler da jeg skal køre ham i byen senere.. han skal ud med "gutterne" og jeg skal hente ham igen senere.. så jeg skal være alene.. æv bæv.. der er ikke noget værre end at sidde alene i mørket på en fredag aften...

• #7   17. nov 2006 *Bullerbassen*

Vi har sådan en træpalle udenfor døren, fordi vores udlejer har gravet dræn... og den er efterhånden pænt rådden med al den regn...
    Fik lige trådt forkert, da jeg ville hjælpe kæresten med en kasse... min fod røg lige igennem et stykke der var rådnet og satte sig fast, mens jeg røg baglæns... min kæreste troede jeg brækkede den, med den stilling jeg endte i... av av av...

• #8   17. nov 2006 Sider og ser film på Tv2 Film

• #9   17. nov 2006 Jeg bruger min fredag på at pakke smiley Rejser til Spanien i morgen tidlig :-))))

• #10   17. nov 2006 Jeg har ligget i sofaen under dynen og spist aftensmad, læst næste uges reklamer igennem og set lidt serie i fjernsynet. Nu sidder jeg her lidt igen, og så vender jeg nok tilbage til sofaen, dynen, fjernsynet og kattene. Det er nu meget hyggeligt.

• #11   17. nov 2006 har lige været til føsdagsfest ude i mc-klubben

• #12   18. nov 2006 Lena C... Ej altså... rigtig god rejse til dig... heldige asen... smiley

Lotte... i dette tilfælde kunne jeg sige "heldigvis" til at jeg er hypermobil... min fod er helt okay her til morgen... pu ha... så behøver vist ikke en læge... smiley

Kommentér på:
Hvad bruger I fredag aften på?

Annonce