{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

ÅH kan snart ikke holde til mere (syg killing) {{forumTopicSubject}}

uha hvor skal man begynde,, skælde ud over det møg internat han er købt ved eller bare snøfte over at man snart har fået nok..
har i hele mit liv aldrig haft et dyr der var eller blev syg, men det er godt nok blevet vendt nu da.
som nogen kan huske fik vi Qato hjem den 1 august, hvor han kun var 7 uger gammel,(den lille mis) og så finder vi sku ud af 2 dage senere at hende der ejer internaten har givet ham voksen kattemad, så hans små tarme er blevet inficeret, i dag er han lige præcis blevet 16 uger og stor og smuk, men har stadigvæk 10 uger tilbage med pencillin mod de tarme, har simpelthen lyst til at slå hende i gulvet med en stegepande.
det er bare så uoverskueligt, men kan da heldigvis se at det blir bedre og bedre som tiden den går.

puha skulle lige have luft, trængte til at fortælle det til nogen,

P.S. har nok glemt en masse facts men spørg hvis i ikke forstår det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅH kan snart ikke holde til mere (syg killing)
  • #1   3. okt 2006 til jer begge, grunden til en omplacering så tidligt var at han ingen mor havde derfor mente hun jeg godt kunne tage ham med, var nemlig ikke selv helt tryg ved det.
    britta ja desværre er det et godkendt internat, medlem af dyrenesbeskyttelse

• #2   3. okt 2006 og hun mente oven i købet at det ikke var hendes skyld han var blevet syg, det måtte jo være vores egen skyld

• #3   3. okt 2006 det var han også det har vi dyrelægens ord på og det står sort på hvidt, at infektionen havde været i hans krop i min en uge da vi fik taget blodprøver på ham, så hun skal bare holde sin mund ellers skal jeg dælme lære hende hvordan vi jyder er når vi blir sure.

• #4   3. okt 2006 jeps, og tro mig det får kun lov til,,

• #5   3. okt 2006 hun kun

• #7   3. okt 2006 jeanette , nej desværre kan intet gøre udover at håbe at ingen andre har haft den samme oplevelse som os, og at hun må lukke pga dårlig omtale, er ved at prøve og komme i kontakt med dyrenes beskyttelse, for at høre hvilke krav de selv stiller til deres internater, og så lige fortælle dem om hende nu man er i gang

• #8   3. okt 2006 marianne H det er hvad dyrelægen har sagt ud fra de prøver der er blevet taget af Qato, syns heller ikke det med foderet til en 7 uger gammel killing er forfærdeligt men når han har fået det ca siden han var 4 uger så syns jeg man går over gevind, uanset om hun har blødt det op eller hva hun nu har

• #9   3. okt 2006 Hej Maria.
    Jeg kan virkelig godt forstå dine følelser. I onsd. tog jeg jo en vildkattekill. med hjem, og der med en masse problemer også.
    Men det var jo mit eget valg. Og tilsvarende er det så ikke også dit eget valg, at tage en killing som ikke har den rigtige alder til at flytte hjemmefra. Som til med har mistet sin mor Hvornår???? Jeg står nu med en vidunderlig lille kat hvis mave og tarme er ødelagte af den mangel på sund og lødig kost som en kill. har brug for og vi skal igennem et længere forkløb lige som dig med special kost og piller og pasta.
    Jeg kan nu bagefter spørge mig selv om hvor fior jeg ikke i stedet før købte en kill. fra et stueopdræt, som havde fået rigtig mad og ormekur, og den bedste start på sit killinge liv.
    Det eneste jeg kan sige det er at vi skal have vores hovede mere med måske, og ikke så meget vores hjerter.
    Jeg har været på besøg på vores lokale kattehjem.
    Og der var jeg da så fornuftig at jeg gik igen. Jeg ville nok aldrig tage en killing mere fra vild, eller internat.
    For i det lange løb, koster det en masse penge og sorg i stedet for den glæde der skulle følge med en lille ny kill.
    Min gamle kat blev 17 år. SUUK jeg savner ham.

• #10   3. okt 2006 Kirch jo det var mit eget valg, han blev indleveret til aflivning som 3 uger gammel fordi han ikke var ægte, det var i hvert fald deres undskyldning.

men Kirch, problemet er ikke at jeg har fortrudt på nogen måde, men ville gerne have mødt forståelse fra hende's side af og have haft af vide at han var syg, for hun havde haft ham indlagt 14 dage før vi købte ham men vi fik intet af vide, så på det punkt havde fik vi ikke valget da vi jo ikke viste at han var syg.

vi ville bare have hendes forståelse og sandheden og ikke blive svinet til når vi stille og roligt ringer og fortæller hende hvordan det hænger sammen, og forsikrer hende om at vi beholder ham hos os.
    så hun ikke skulle belastes af det

• #11   3. okt 2006 Ja men Lotte det har du jo ret i. Jeg blev bare taget med bukserne nede. Var ikke vidende nok om hvad jeg inlod mig på.
    Men min lille vildbassse er en overlever så med min og dyrlægens hjælp håber jeg vi får styr på maven.
    Men hvis det er sukkersyge eller nyrene som giver han problemer, så er det jo en anden snak.

• vibeke h
    vibeke h Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #12   3. okt 2006 nu ikke mere hekse jagt og i front Britta.. Folk må selv tag hånd over de killinger de og ikke bare lægge skylden på opdrætteren.. jeg er træt at se disse sider der kun er fuld af løgne og hug efter opdrætter.. britta du er selv opdrætter og ikke et hak bedre har hørt om en der fik en syg fra dig.. lad være at kaste med sten når du bor i et glas hus og hold jer til det i ved noget om.!!! denne site burde lukkes så alle de løgne ikke kommer ud om folk

• #14   3. okt 2006 ARj , nu forstå jeg da slet ikk hvad der sker for dig, vibeke h ?
    heksejagt .... ?
    Jeg synes bestemt ikk siden er fuld af løgne og synes da slet ikk den skal lukkes , da siden har har hjuplet mig med mange problemer !

• #15   3. okt 2006 hej..

hvorfor sgu det være voksen katte mad der er skyld i han er syg..

Mine killinger spiser da også de voknes foder og omvendt.. og de er da aldrig blevet syge..!!!

Kommentér på:
ÅH kan snart ikke holde til mere (syg killing)

Annonce