Åh det fælderi og de sarte maver {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal stille op... Vores Milo (coon blanding) fælder og fælder og fælder så vi har store "tumbleweeds" af rødt Milo hår alle vegne.
Hans mave kan desuden åbenbart ikke tåle andet end skånetørkost og dette er enormt træls da vores lille nye maine coon pige selvfølgfelig skal have killinge foder og vores Diva burde være på lightfoder da hun er ved at være tyk! Og så er jeg ikke så glad for han ikke kan få vådfoder overhovedet Vi kan ikke give dem Efa olie mere heller da den lille killing ikke tåler det og får dårlig mave.
Den lille som har fået alverdens forskelligt foder derhjemmefra (oliver, hill's, royal canin, almo nature osv) både tør og vådfoder, for ikke at få en sart mave fik en smule dårlig mave da hun flyttede ind hvilket vi også lidt forventede. -Men nu kan hun ligepludselig heller ikke tåle det vådkost hun plejede at få men får straks løs mave :S Og kan sagtens sørge for de andre får hvad de skal have men hvis hun skal tage ordentligt på skal jeg finde et vådfoder hun kan tåle... Og nu er jeg så helt fortabt. Den eneste her der kan tåle alt og aldrig har dårlig mave men som bare bliver tykkere og tykkere er vores huskat Diva...
Alles maver har det super på Intestinal, men som sagt er det ikke helt nok og jeg vil så gerne give dem vådfoder også, da det er sundest...
Hjælp hjælp hjælp... Findes der et mirakkelfoder?
Kunne der være noget galt med mavserne, event. en bakterie eller lignende som kun viser sig på andet end intestinal...? For på intestinal er deres maver perfekt, mørk, fast afføring uden den store lugt.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 34 Svar: 278
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Svar: 3
Åh det fælderi og de sarte maver