{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Maria Lykke N
Maria Lykke N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Åh nej; kattekilling {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg altså i et stort dilemma.

Hele natten igennem har der siddet en kat og grædt foran mit vindue. Jeg bor midt i Odense C og katten sidder ved en trafikkeret vej. Hele natten har jeg vendt og drejet mig pga. den gråd.

Lige før kunne jeg så ikke dy mig længere. Jeg åbner vinduet og hvad ser jeg. En kat på ca. ca. mdr uden halsbånd og den er helt skræmt. Tydeligvis vant til mennesker for den prøvede med det samme at komme ind gennem mot vindue og den var helt vildt glad for at se nogen.

Katten er tydeligvis en kat der har en familie et sted men den vil nok ikke overleve ret længe midt i Odense ud til Nyborgvej hvis ikke den finder hjem snart.

Burde man tage katten ind og hænge en masse sedler op og lige få den scannet imorgen hos en dyrlæge for chip eller burde man lade den sidde og gå forbi den mens den tuder?

Jeg har jo en lille hund (på kattestr.) på 6 mdr og jeg kender min kærestes mening til katte - han ville flå mig levende hvis jeg tog den ind. Især fordi hvis ikke jeg finder ejerne ja hvor mon katten så ville komme til at bo resten af dens liv.. (vi flytter i hus om en måned)

Men for pokker - kan man lade en så lille mis sidde og tude længere? den har siddet der de sidste 6 timer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej; kattekilling
  • #2   3. sep 2006 Rettelse se:

Jeg åbner vinduet og hvad ser jeg. En kat på ca. ca. mdr uden halsbånd og den er helt skræmt.

DER SKULLE STÅ PÅ CA. 6 MDR.

Jeg har lige været ude og tisse med min lille hund men der var ingen kat at se. Men da vi kom længere væk hørte jeg en bil bremse hårdt op og dytte samtidig.
    Katten er ikke at se lige nu og det regner så måske har den fundet læ. Jeg håber selvfølgelig den er på vej hjem...

• #3   3. sep 2006 Selvfølgelig skal du hjælpe et lille dyr der tydeligvis er i nød.

• #4   3. sep 2006 den misling skal da helt sikkert hjælpes

• #5   3. sep 2006 Hvis den kommer igen i nat, synes jeg du skal tage den ind. Hvis din kæreste er meget imod det, så kør den ned til mig, jeg bor også i Odense C, skibhushvarteret.

Gitte

• #6   3. sep 2006 Du skal helt sikkert ud og gå igen, uden din hund.... Og tag den ind, give den mad og sådan, også finde dens ejer bagefter.... Når du har fået den ind, så skriv et indlæg her, vi skal nok hjælpe så godt vi kan..

• #7   3. sep 2006 Stakkels lille misser, du skal da helt sikkert tage den ind og give den lidt varme, mad og ikke mindst omsorg! Som du selv er inde på kan du da tage den ind og få den scannet måske er du heldig der er en chip. Og ellers kontakte kattens værn eller finde et andet skønt alternativ. Håber det går godt for det lille pus.

• #8   3. sep 2006 Ja tag helt sikkert den killing indenfor, og prøv så og få den scannet imorgen ved dyrlægen.
    Og hvis dig og din kæreste ikke kan finde ud af at have den, så kør den ned til Gitte A, det har hun jo tilbudt.

Det ville være så synd, hvis der skulle nå at ske den noget, og der er jo sikkert nogen som savner den.....
    Håber at i finder ud af det, og at den dukker op igen, hvis den altså ikke har fundet hjem til sine "forældre", det krydser jeg selvfølgelig fingre for...

• #9   3. sep 2006 Jeg er jo så enig med alle de andre :o) Så håber du skriver fortsættelsen på hvad du bestemmer dig for/hvad der sker med killingen

• #10   3. sep 2006 Jeg ville tage den ind og passe på den til jeg finder en bedre løsning..
    Pyt med hvad kæresten siger (ha ha, ej selvfølgelig ikke, men jeg mner nu at killingens liv er vigtigere end en lidt mobset kæreste).. Det er jo ikke fordi du skal beholde den til tid og evighed jo smiley
    Jeg har faktisk selv gjordt det engang, men da den var klar og frisk igen, løb den selv sin vej og fandt hjem..

• #11   4. sep 2006 Maria, jeg håber du skriver, om du ser katten igen i nat.

Gitte

• #12   8. sep 2006 Mit bedste råd må være: Hjælp katten!

Mvh
    Kat-ly

Kommentér på:
Åh nej; kattekilling

Annonce