{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

spørgsmål om: tænder,negle & udvikling. {{forumTopicSubject}}

først, hvornår skifter katte normalt tænder?

andet, hvornår må an klippe negle på dem??

tredie, ang. main coon og deres udvikling og størrelse. nogen siger at en main coon han kat skal kasteres for at den bliver virkelig stor, fordi den så bruger mere energi på at vokse end på at udvikle hormoner og andre mener at de skal kasteres senere end andre katte for at blive store... hvad er rigtigt og er der overhovet noget om snakken????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om: tænder,negle & udvikling.
  • #1   24. sep 2006 1) Ved 4 mdr´s alderen
    2) Når de virker for lange og katten hænger i tæpper ol.
    3) Der er inger forskel - men kastrerede katte bliver større i fylde end de fertile.......

:o)

• #2   24. sep 2006 Hov så blev jeg også lige lidt klogere.. Tina: Jeg vidste ikke at det kun var forpoterne man klippede.. Hvorfor? Og så ved jeg jo at neglene også skal klippes inden udstilling.. Er det også kun forpoterne?

• #3   24. sep 2006 Okay tak for det.. smiley Er jo ny med hensyn til sådan noget så suger alt den viden til mig jeg kan få.. Fik først Mischa i onsdags smiley Og skal til udstilling d. 15/10 så jeg har øjne og ører åbne i øjeblikket med hensyn til soignering inden.. smiley

• #4   24. sep 2006 mange tak for hjælpen.. det altid dejligt med ny viden...;-)

• #5   25. sep 2006 Charlotte: Jeg ved at nogen bruger 3 i en.. Men altså kunne forestille mig at en rigtig klosaks til katte er det bedste.. Sådan en bruger jeg selv.. den er jo mere rund end en almindelig og kan måske bedre "følge" neglen, hvor en almindelig vil trykke neglen flad inden den klipper.. Hvis du forstår.. Men er ikke sikker for har ingen erfaring med en tre i en.. Nogen der har erfaring med det?

Kommentér på:
spørgsmål om: tænder,negle & udvikling.

Annonce