{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

spørgsmål om tandskifte {{forumTopicSubject}}

Nu har min killing skiftet alle sine tænder. Jeg holder meget øje med hans mund, fordi jeg synes hans tandkød er meget rødt. Er det normalt han er så rød i tandkødet? Det er nu ca 3 dage siden han tabte den sidste tand...
http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/137346_l.jpg
Tror i han er meget øm? Tænker på om jeg skal give ham vådkost ind til det ser normalt ud igen??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om tandskifte
  • #1   23. aug 2009 Undskylder den dårlige billede kvalitet...

• #2   23. aug 2009 Jeg ved det desværre ikke, men må jeg spørge i hvilken alder, killinger skifter tænder?

• #3   23. aug 2009 Tror det er lidt irritation efter tandskifte

• #4   23. aug 2009 Hej Michelle . Ang. problemer med tand- skifte. så kan der nemt opstå knas med gummerne i forbindelse med tandskifte. Jeg har med min sidst ankomne kat, en lille vildtfarvet Abyssinier, haft det problem at den stank ud af munden under hele tandskiftet, ren råddent. Vi var hos dyrlægen som muligvis mente det bare var de der udfaldende tandkapsler, der lugtede inden de faldt ud. Men det blev bare ved efter færdigt tandskifte. Og hendes gummer var dybtrøde og meget hævede. ja der var nærmest "gardiner" af hendes gummer.Hun savlede også enormt i den periode.
    Så kunne dyrlægen endelig godt se at der var tale om en ekstrem tandkødsinfektion, som ofte rammer Maincoons eller Abyssiniere.
    Vi undgik ikke en operation, hvor de fjernede alt det dårlige tandkød, som man kunne se der var "lommer" i og så samles der naturligvis bakterier i det og det lugter jo. Så fik den en antibiotikabehandling og så hjalp det jo meget, også med savleriet. Men vi fik at vide at det godt kunne komme igen. Det her var jo da hun var ungkat og nu er hun to et halvt år og der har ikke været noget siden MVH Tina J.

Kommentér på:
spørgsmål om tandskifte

Annonce