{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Kattehår på tøj..... {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogle gode råd til hvordan pokker jeg forhindrer at der kommer alle de hår der sidder på vores nyvasket tøj?

Er så træt af at tage en sort bluse ud af skabet og så ser den "beskidt" ud. Jeg fik et tip om at komme engangs vaske klude i vaskemasinen. Det hjalp desværre ikke. Har i andre gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattehår på tøj.....
  • #1   17. sep 2006 Har desværre ikke tørretumbler.

Og ja fnullerrullerne er gode, men lidt dyrt når man bruger jeg ved ikke hvor mange om ugen. Og så ville det være SÅ skønt at kunne tage en nogenlunde hår fri bluse ud af skabet......

• #2   17. sep 2006 Hvis jeg har en trøje der virkelig tiltrækker kattehår, så undlader jeg at vaske den sammen med det tøj, der ikke "tager imod så meget" hår..
    - Det hjælper en smule, eftersom hårene så ikke bliver "blandet rundt", hvis du forstår? :-)..

Ellers så har jeg vist ikk nogen råd - min tørretumbler snupper det værste nemlig *S*

• #3   17. sep 2006 Uha så skal jeg sgu næsten vaske det hele hver for sig...*griner* der er seriøst hår over alt på alt tøjet. Selv strømperne og undertøjet....

Hmm har tit haft nylonstrømper med i vasken fordi de skulle vaskes...ikke fordi jeg troede det kunne hjælpe. Det har åbenbart heller ikke hjulpet....desværre.

Jeg opgir snart at have sort tøj for det ses bare med det samme....

Håber i har flere gode råd....

• #4   17. sep 2006 man kan få en børster som nærmest er som velour og den fungere som en fnugrulle bort set fra den kan bruges om og om igen...

• #5   17. sep 2006 (link fjernet) her skulle gerne være et billede af den

• #6   17. sep 2006 de dage jeg har fri støvsuger jeg min to gange omdagen for at få de værste hår der flyver rundt væk...

• #7   17. sep 2006 Ja jeg har to lyse katte og jeg er faktisk begyndt at undgå og købe tøj i mørke farver... Bruger pt engangsvaskeklude i vaskemaskinen men det virker ik helt og så har jeg en fnugrulle stående på mit arbejde og har selvfølgelig også en herhjemme.... men idet man går ud af døren skal man jo lige sige farvel til de små misser og så kommer der kattehår på igen så derfor har jeg også en på arbejdet... smiley

• #8   17. sep 2006 Altså jeg har et råd, som kun tager det hele hvis man tager sig god tid, Men klisterbånd !
    Det er bare at " duppe " det på trøjen med hår, og så fjerner den det værste . (:

Kommentér på:
Kattehår på tøj.....

Annonce