{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transportkasse til flere :)
  • #1   6. feb 2016 Hvis du skal have en kasse til to fuldvoksne Maine Coons, så vil det blive en meget stor og tung kasse.

Jeg foretrækker, at kattene har hver deres. Så bliver de heller ikke uvenner på turen. smiley

• #2   6. feb 2016 Tænker bare for os her hjemme ville det klart være rarest hvis de kan dele 1 da vi også har en Bernersennen hund der skal i bilen og vores datter på 5 smiley

Der bliver pludselig meget at tænke på hvis man skal nogen steder alle sammen smiley

Kan derimod også godt se din pointe med at det bliver tungt smiley men rart lige og undersøge mulighederne jo smiley

• #3   6. feb 2016 Måske byg selv, med en sækkevogn som grundstel...mindes at i min kaninhoptid, at jeg har ser flere interessante hjemmebygggede, med flere rum og ofte med hjul

• #4   6. feb 2016 Det kunne man self også smiley kunne være man skulle tænke lidt over det smiley

• #5   6. feb 2016 Kan du ik købe et af de bure til hunde og spænde det i? smiley

• #6   6. feb 2016 Der er noget med man helst ikke skal have to sammen - køreture stresser ofte og hvis de så kommer op og toppes så kan det hurtigt blive grimt, da de vil eskalerer fordi de ikke kan komme væk. Ville da foreslå 2 kasser måske bæretasker?

• #7   6. feb 2016 Undskyld jeg spørger men hvor ofte forventer du at skulle have både datter, hund og 2 katte med ud og køre???
    Jeg mener blot det må da ikke være top prioriteten at hele flokken skal samme sted på samme tid.

Jeg vil klart anbefale en transport kasse til hvwer kat, og husk at en transport kasse skal være stor nok til at katten stå oprejst i kassen og ligge naturligt ned i kassen, så er det store katte man har skal de have en vis størrelse, og ja jeg medgiver at 2 transport kasser nemt kan give pladsproblemer i bilen, men nu er det jo ikke sååå ofte man skal have hele menagerier med, det er jo mest til dyrlæge man har brug for at tage katten med til og ja selvfølgelig hvis man går på udstilling men så han man vel ikke hunden med tænker jeg.

• #8   7. feb 2016 jeg har flere katte - og har faktisk en transportkasse til hver kat

har dog også nogle store kasser hvor der kan sidde to i - bruges til katte som er bedste venner.

men du kan så vælge når du nu skal have en hund, en kat og barn med at få en transporttaske til katten. de fylder ikke så meget som en transportkasse.
    man kan også købe hundekasser til bag i bilen. her kan der være to rum. vil dog ikke lade katten gå løst i sådan et bur, da det kan ende galt i tilfælde af ulykker. sæt hellere transportkasse/taske ind i det. men om man lige kan få en til så stor en hund

måske en større bil? smiley

• #9   7. feb 2016 vi har bur til hunden da det er klart det sikreste,
    og jeg siger ikke at jeg tit skal have hele flokken med på tur.. MEN hvis jeg skal ja så vil jeg gerne være bedst muligt forberedt.

Jeg undersøger bare min mulighed omkring hvad der er og høre hvad i anbefaler, men skal lige siges at de 2 drenge jeg skal hente nu her, kommer samme sted fra og vil nok fungere bedst i samme kasse derfor jeg gerne ville vide det?

• #10   7. feb 2016 Jeg ville stadig foreslå to kasser - som sagt kan det gå virkelig galt hvis de bliver stressede og går løs på hinanden. Transport tasker kan også være rigtig gode, de fylder mindre og er nemmere at opbevare smiley

• #11   7. feb 2016 Tænker bare om transporttasker ikke er mindre sikkert? smiley

• #12   7. feb 2016 Transportkasser smadrer ved en kollision. Det har vi desværre prøvet men heldigvis uden kat i. Det er altid sikrest at placere katten på gulvet og gerne i spænd mellem for- og bagsæde. smiley

• #13   7. feb 2016 Jeg ville købe en Clipper 2-transportkasse nu - den er stor nok til begge katte, mens de er killinger/ungkatte. Og når de er voksne, købe en til, så de har hver deres. To voksne katte i én kasse er ikke altid hensigtsmæssig af de allerede nævnte grunde (risiko for ballade, og vægt).

Jeg har en Clipper 2 til storemissen og en Clipper 1 til lillemissen .... og en barnevogn til at køre kasserne i. Kasserne bliver TUNGE med katte i.
    Jeg synes det vitterligt det føles, som om kat fordobler sin vægt, når man løfter kasse med kat i. :-S

• #14   7. feb 2016 Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Transportkasse til flere :)

Annonce