Conrad til dyrlægen.... :( {{forumTopicSubject}}
Det var dog helt utroligt, som uheld bliver ved med at ramme ned over os...
Nu er det igen gået ud over en af mine stakkels uskyldige katte...
Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen, hvor jeg med tungt hjerte måtte efterlade Conrad det næste døgn...
Når han vender hjem, vil han være en halv hale kortere...
Det skete, da jeg kom hjem fra træning, og med hænderne fulde, kom jeg ind i gangen og skubbede døren i med foden... men lige i det øjeblik pilede Conrad ind mellem mine ben og forsøgte at nå ud af døren... men han nåede det ikke... døren smækkede lige ind på halen...
Jeg fik smidt hvad jeg havde i hænderne, bandede og svovlede over hvad der lige var sket og fik Conrad indenfor igen... han tog det pænt, men jeg kunne se et kødsår...
Ringede flere gange til dyrlægen, men kunne ikke komme igennem... besluttede derfor at ringe til den dyrlæge, der operede Cassie, da hun brækkede benet i foråret... en dum dørulykke som denne...
De kunne tage ham ind med det samme, så jeg fik Conrad i en transportkasse og drønede afsted...
Dommen var, at de måtte ambutere halen over såret... den var ikke til at redde...
Jeg sidder bare og ryster helt nu... igen føles det hele som min skyld...
Det eneste heldige i forhold til sidste gang er, at jeg lige har penge til at betale for operationen... men det er også mine sidste penge, så nu skal vi kæmpe hele vinteren for at komme ovenpå...
Hvor er det hele bare træls...
Stakkels lille Conrad...
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Du kan jo ikke gøre for han lige skulle pile imellem benene på dig i samme øjeblik som døren lukkede... Et hændeligt uheld...
Men mon ikke han klarer sig fint med sin nye hale...
Det skal nok gå Julie... :))
Chin up!!
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
kram
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
men håber da også det er ved at være slut... kunne da være rart at alle har det okay, og at der for en gangs skyld bare er et lille plus på kontoen... :s
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
Syntes heller ik det her år har været andet end uheld for mig... Måska man bare sku ligge sig under dynen og vente på det bliver 2008?
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Men op med humøret Julie, det var jo ikke med vilje.. Og er sikker på Conrad nok skal klare sig med sin fine nye korte hale..
Men du skal alligevel ha' en stor trøstekrammer herfra..
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Conrad har det godt... han sidder foran mig på skrivebordet og hviler forkroppen op ad mig... og sover... hehe... det ser vildt sødt ud... han har en lille stump hale tilbage på lidt over 10 cm...
Han tumler lidt rundt, men håber han får motorikken tilbage igen.
Conrad til dyrlægen.... :(