{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Conrad til dyrlægen.... :( {{forumTopicSubject}}

Det var dog helt utroligt, som uheld bliver ved med at ramme ned over os...

Nu er det igen gået ud over en af mine stakkels uskyldige katte... smiley

Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen, hvor jeg med tungt hjerte måtte efterlade Conrad det næste døgn...
Når han vender hjem, vil han være en halv hale kortere...

Det skete, da jeg kom hjem fra træning, og med hænderne fulde, kom jeg ind i gangen og skubbede døren i med foden... men lige i det øjeblik pilede Conrad ind mellem mine ben og forsøgte at nå ud af døren... men han nåede det ikke... døren smækkede lige ind på halen...

Jeg fik smidt hvad jeg havde i hænderne, bandede og svovlede over hvad der lige var sket og fik Conrad indenfor igen... han tog det pænt, men jeg kunne se et kødsår... smiley

Ringede flere gange til dyrlægen, men kunne ikke komme igennem... besluttede derfor at ringe til den dyrlæge, der operede Cassie, da hun brækkede benet i foråret... en dum dørulykke som denne...
De kunne tage ham ind med det samme, så jeg fik Conrad i en transportkasse og drønede afsted...

Dommen var, at de måtte ambutere halen over såret... den var ikke til at redde...

Jeg sidder bare og ryster helt nu... igen føles det hele som min skyld... smiley
Det eneste heldige i forhold til sidste gang er, at jeg lige har penge til at betale for operationen... men det er også mine sidste penge, så nu skal vi kæmpe hele vinteren for at komme ovenpå...

Hvor er det hele bare træls...
Stakkels lille Conrad... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Conrad til dyrlægen.... :(
  • #1   19. sep 2007 Årh stakkels Conrad og stakkels dig!!!
    Du kan jo ikke gøre for han lige skulle pile imellem benene på dig i samme øjeblik som døren lukkede... Et hændeligt uheld... smiley

Men mon ikke han klarer sig fint med sin nye hale...
    Det skal nok gå Julie... :))

Chin up!!

• #2   19. sep 2007 Ej hvor er det da bare træls og synd for conrad, men du kunne jo ikke gøre ved han lige fik halen i klemme. Kender godt selv det med uventede dyrlæge regninger, de er godt nok trælse, men kan jo blive nødvendige. Kender en som har en kat der fik kørt halen over, den har kun en lille bitte stump tilbage, så den kat må siges at have været meget heldig, at det '' kun'' var halen det gik ud over.

• #3   19. sep 2007 årh nej julie ..... hvad med svingdøre i hele huset*s* håber i har fået de næste 10 års uheld på en gang og i slipper nu !
    kram

• #4   19. sep 2007 Kira... der er så få døre i det her hus, at man skulle tro chancen for ulykker var minimal... :s
    men håber da også det er ved at være slut... kunne da være rart at alle har det okay, og at der for en gangs skyld bare er et lille plus på kontoen... :s

• #5   19. sep 2007 Æv hvor træls!!!

Syntes heller ik det her år har været andet end uheld for mig... Måska man bare sku ligge sig under dynen og vente på det bliver 2008? smiley

• #6   19. sep 2007 Åh ha, stakkels dig og stakkels Conrad..
    Men op med humøret Julie, det var jo ikke med vilje.. Og er sikker på Conrad nok skal klare sig med sin fine nye korte hale.. smiley

Men du skal alligevel ha' en stor trøstekrammer herfra.. smiley

• #7   19. sep 2007 Åhh nej, hvor er det uheldigt! Det kan jo ske for enhver, det er jo et splitsekund det handler om! Hvor er det synd, for både dig og Conrad!

• #8   20. sep 2007 Lige en lille opdatering...

Conrad har det godt... han sidder foran mig på skrivebordet og hviler forkroppen op ad mig... og sover... hehe... det ser vildt sødt ud... han har en lille stump hale tilbage på lidt over 10 cm...

Han tumler lidt rundt, men håber han får motorikken tilbage igen.

Kommentér på:
Conrad til dyrlægen.... :(

Annonce