{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

birma og huskat {{forumTopicSubject}}

Hejza.

Jeg vil gerne lige høre hvilke erfaringer i har med at sætte en birma og en huskat sammen.

Jeg har nemlig lige gjort det og jeg er ikke tilfreds med resultatet.
Huskatten er alt for aktiv i forhold til min birma.

Der skal lige siges at birmaen er 3 måneder og huskatten er lidt over 4 måneder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  birma og huskat
  • #1   13. aug 2006 Du skal regne med, at Birmaen stadig er baby og huskatten er blevet "klar til børnehaven". Så grunden til at Birmaen ikke er så aktiv endnu, skyldes simpelthen, at den har brug for mere hvile end huskatten.
    Generelt ville jeg nu sige, at det sagtens kan gå.

Tillykke med dem begge forøvrigt.

• #2   13. aug 2006 Ja- jeg har det lige omvendt- en aktiv birma, og en doven huskat.. Men nu er huskattes temp. vel også vidt forskelligt... For mig er det ikke gået som planlagt-men vi klare os*S*

• #3   13. aug 2006 Min veninde har 2 birmaer og 3 huskatte og de går helt fint sammen...

• #4   13. aug 2006 tak for svarene.

Jeg må nok indrømme at jeg overvejer meget at sende huskatten videre til min lille søster som er helt forgabt i ham. Min birma er overhovedet ikke sig selv efter huskatten er kommet ind i billedet. Tror det er bedre at skaffe en birma mere til ham istedet

• #5   14. aug 2006 Hvis birmaen er tre måneder må du lige have fået den - og du har så fået huskatten efterfølgende?

Hvor længe har de gået sammen?

• #6   14. aug 2006 Okay, jeg synes jo så det er en god idé at give din søster huskatten og købe dig en ny. (er din Bimse ikke oppe fra Hanne?, måske hun har een mere til dig smiley

Du kan også kigge her www.birmaringen.dk

• #7   14. aug 2006 kATRINE n: de har gået sammen 4 dage. Men jeg synes allerede at jeg kan se at de overhovedet ikke passer sammen. Min birma vil bare gerne kæle og nusse og min huskat har alt for meget energi. Grunden til jeg også gerne vil give ham videre til min lillesøster er også at jeg bor på 4 sal og han har ingen mulighed for at komme ud. Det tror jeg han vil have godt af

• #8   14. aug 2006 Lone J: Nej jeg har købt ham ved spinde

Kommentér på:
birma og huskat

Annonce