{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Christina B
Christina B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 28

Foder til Hellig Birma og huskat {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et par spørgsmål til foder smiley

Jeg har en Hellig Birma på 10 måneder der er en hankastrat og en hunkilling på 7 måneder der er almindelig huskat. Han er meget doven og har vidst lidt tendenser til sul på kroppen og hun er meget slank af bygning og er meget aktiv. Hvilket foder vil i anbefale? Det må gerne være store stykker, og gerne lidt forskelligt foder så man kan blande det sammen så de får alt hvad de behøver.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Hellig Birma og huskat
  • Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#1   21. mar 2010 Tusinde tak for dit svar! Jeg synes bare godt Lilje måtte få lidt mere sul på kroppen, da hun er meget spinkel. Er det så ikke killingefoder hun skal have? Det får hun også nu, Balou spiser det bare fordi det er meget bedre end hans eget mad, og så er det jo han bliver en smule buttet.

• #2   21. mar 2010 jeg tænkte på at købe royal canin british shorthair foder det er store stykker og høj fedt procent på 22%

• #3   21. mar 2010 det foder gør os så de ik får urinvejsproblemer..

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#5   22. mar 2010 Tusinde tak for jeres svar, det gør det hele lidt nemmere smiley Jeg synes godt nok at foderet er en hel jungle.

Så det bedste for dem begge er nok at give dem foder mod urinvejsinfektion og fedme, og så må min hunmisser få lidt fløde og godbidder ved siden af uden han ser det smiley

Har nogen af jer erfaringer med Applaws og James wellbeloved?

Kommentér på:
Foder til Hellig Birma og huskat

Annonce