{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Når det hele bare falder på en gang :( {{forumTopicSubject}}

Sikke nogle måneder det har været for os smiley først Cutie som skulle steriliseres og blev fejl opereret så vi måtte akut til vagt dyrlæge og få hende lappet sammen igen, så Enzo der blev halt, Ferb som måtte afsted fordi han havde fået en byld efter en slåskamp, så Enzo der skulle undersøges for blærebetændelse fordi han tisser på dynerne, imorges vågnede jeg til at han så havde tisset på vores nye stof sofa og nu er min mand på vej til dyrlæge med ferb som kun lige har afsluttet sin sidste penicillin behandling og nu har fået øjenbetændelse.. Kender i det når det hele bare falder oveni hinanden? På den positive side har jeg nu fået set en hel del til min nye dyrlæge..... Suk....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det hele bare falder på en gang :(
  • #1   24. nov 2015 Puuuuha... I har da godt nok været hårdt ramt på det seneste! smiley

Stakkels misser og stakkels jer! God bedring med både Enzo og Ferb.

• #2   24. nov 2015 Vi har fået to forskellige slags penicillin til ferb, både piller og salve. Så håber jeg det går hurtigt væk. Ferb lærte mig så at jeg ikke må holde fast i skindet på ham, men hvis jeg bare sætter mig på hug og støtter ham bagfra så finder han sig i at jeg giver ham salven uden nærmest at holde ham. Han blev rigtig gal da dyrlægen holdt ham fast, så jeg tænkte jeg ville se om han kunne uden og det gik rigtig fint. Jeg er rigtig glad for at han klare det så fint uden man behøver tvinge ham på nogen måde, nu han ligesom skal igennem en tur mere. Enzo havde ingen brud eller noget, så det er gået i sig selv. Han har åbenbart bare fået hoppet ned forkert, for det er helt væk nu. Så nu er der "kun" tisse problemet tilbage. Jeg fik rådet at købe nye dyner fordi Enzo tissede på dem, men jeg må være ærlig at indrømme at jeg ikke har råd til en ny sofa også smiley vi har bestilt en kattebakke mere, jeg er skiftet til klumpende grus så vi kan tømme dem oftere.. Lige nu føler jeg bare jeg økonomisk har 20 katte fremfor mine tre huskatte.. Jeg har haft katte i mere end 10år, og jeg har aldrig haft så mange problemer på en gang..

• #3   24. nov 2015 Kender du det gamle ordsprog der lyder: "En ulykke kommer sjældent alene" og her passer det som regel smiley
    God bedring med dem begge og godt at du fandt en anden dyrlæge.

• #4   24. nov 2015 Jeg kender godt ordsproget og det passer perfekt på min situation lige nu... Så nu venter jeg bare på "efter regn kommer sol".. Hehe..

• #5   24. nov 2015 Og det gør den smiley

Kommentér på:
Når det hele bare falder på en gang :(

Annonce