828 visninger
|
Oprettet:
Sebastian (Læs det hele) {{forumTopicSubject}}
Her for et par dage siden ringede vores dyrelæge til os angående hans blodprøve. Desværre ser det ikke for godt ud. Det er blevet konstateret at han har kræft i blodet. Det er ikke noget der gør ondt, men det gør at bliver meget hurtigt træt. Han skal muligvis snart aflives så jeg er meget ked af det. Så jeg bliver virkeligt ked af det når folk de skriver at den ser misrygtet ud og at den ser ud til at være bange for os og alt muligt negativt så hvis du er en af dem der har skrevet negativt så ville det hjælpe en del. Mange knus fra Cecilie
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 62
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 15 Emner: 15 Svar: 217
men lad være med at tage det ¨å tungt de siger en masse men ved ikke hvad de siger aligevel
jeg syndes det er synd for dig
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
Prøv at nyde dagene sammen med ham og gøre det så rart og behageligt for ham som muligt, så du kan tage afsked med god samvittighed, når den tid kommer, men forhåbentlig ikke lige med det samme
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Svar: 20
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 7
Jeg kan godt forstå folk begynder og snakke, når de ikke ved om det skyldes misrøgt eller sygdom, hvilket er tilfældet her. Og det er en skam.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 12
Det er mega enormt synd for dig ...
Du skal ikke tage dig af dem der skriver negativt .. men måske skal du så skrive tilbage til dem at det er sygdom (kræft) der for den til at se sådan ud...
Louise Sørensen, Plet !!!
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 31
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 12
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Svar: 20
Sebastian (Læs det hele)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside