Det virker!!!!! {{forumTopicSubject}}
Yes, mirakelmidlet ser ud til at virke!
Freddie har pga. kulden haft en ordentlig nedtur.
Metacam hjalp ikke og han begyndte at blive sur og frustreret. Kiropraktoren ramte plet, men det gjorde så ondt, så han ikke ville lade sig behandle hvor det var værst.
Så var det at jeg havde brugt en mindre formue på Flexadin Plus Mini:
Han har fået det mindre end en uge, han har været ude (altså burde han have haft ondt) men nej, han leger med Lucas og Elvis og går med løftet hale.
Så er det at jeg bliver så glad igen.
Jeg har tjekket lidt op på lægeplanten djævleklo, den bruges visse steder i Afrika og skønnes at have samme virkning som de milde NSAID præparater - her taler vi om mennesker.
Men hvis jeg da bare kunne finde noget troværdig litteratur om HD og prognosen, for jeg ved at det er progressivt, men jeg ved ikke helt konkret i hvilken grad han har det. Der er tydelige forandre i højre hofte, en anelse i venstre, men intet at se i bækken/ryg.
I min verden stinker Flexadin, men uhmm hvor er de bare gode
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Ja det kommer meget an på graden af HD, Birks søster havde den værste grad, men som lægen sagde, hun får ikke ondt og ikke slidgigt i hofterne, fordi knogle delene overhovedet ikke røre hinanden.
Hun går forfærdeligt, men har ikke ondt, og er på vej til de 11år.
Manne fandt jeg ikke noget som kunne lette smerten, den ene hofte var i den grad hvor der stadig må avles, den anden var en svær grad, men der var lige netop så meget kontakt, at delene kørte forkert mod hinanden og det gjorde ondt.
Bed om at se billederne næste gang du er ved dyrlæge med en af kattene, jeg tog billeder af skærmen, det var det nemmeste.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvad stinker de af?
Jeg købte jo noget 'Athlet-pulver' fra 'Svenska Djurapotek' det skulle også være rigtig godt (MSM /glucosamin /chondroitin) men det stank så stærkt af skaldyr, at hverken katte eller jeg kunne æde det.
Nu får kattene RC Mobility, og jeg har just købt BOT-tæppe til fælles brug og BOT-handsker til mig selv, men vi vil gerne have mere grej mod gigt.
aug 2010
Er det disse stødabsorberende puder du har købt??
Mine får også RC Mobility.
dec 2006
Nej, vi har ikke købt puder - men handsker og foreløbig ét tæppe.
Der er noget keramisk pulver smeltet ind i trådene, som skulle lindre bl.a. gigt. Har først lige fået det, og det stinker forresten også (af formaldehyd eller lign. - har vasket det, men må vaske en gang mere for det lugter stadig )
http://www.bot-shop.dk/hundetaeppe-fra-back-on-track.html
aug 2010
Så godbidderne er skiftet ud med Flexadin.
Jeg har set sådan nogle puder med krøyerkugler der former sig og aflaster. Overvejer at købe en, men indtil videre er min dyne tilpas stødabsorberende
dec 2006
Jeg prøver måske alligevel at købe noget Flexadin. Tænker dog, at kattene ikke kan lide lugten af urter, og jeg kan ikke lide lugten af fisk, men hvis kattene nægter at æde dem, kan jeg kan vel sluge dem (hvis de ikke er for store (?))
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
dec 2012
dec 2006
Jeg sad med mit nye BOT-tæppe om lænden hele aftenen i går - ikke fordi jeg havde særlig ondt i lænden, men dét har jeg i dag! Gud ved om det kan være pga. det tæppe? :-S Der står godt nok i vejledningen, at man skal starte langsomt op med brugen af produkterne, men det tog jeg ikke alvorligt, og det skulle jeg måske have gjort....
Nu sidder jeg her med varmedunk og kan ikke andet så jeg må hellere være forsigtig med at lade kattene bruge det for længe til en start.
dec 2012
dec 2006
Jeg ved jo ikke om smerterne er pga. det tæppe, men jeg har ikke lavet sære bevægelser eller andet, der skulle kunne forklare at jeg har så ondt.
dec 2012
aug 2010
Susanne: Tak for tippet
Lis: Jeg overvejer lige indkøbet 3 gange mere
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
Naturligvis skal man være MEGET opmærksom på, at der ikke går ild i noget - altså være omhyggelig med, at ledninger og stik ikke bliver FOR varme.
Begge kattene er glade for varmetæppet - de kan også lægge sig på samme seng, men uden at ligge på varmetæppet.
Det kan erstatte meget smertestillende medicin og mange andre kostbare tiltag!
De allerbedste hilsener
Det virker!!!!!