{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

Kat gemmer sig {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en hankat som jeg fik hjem, efter han midlertidlig her boet hos min mor. Da jeg ikke kunne have ham med da jeg flyttede til Jylland fordi min kæreste hade en hankat hjemme.

Min hankat bruger det meste af sin tid inde under sengen og kommer ikke ud når man kalder hvad kan man gøre ved det?

Plus at han miaver ekstremt meget om natten det er lidt forskelligt for hvornår han begynder, hvad kan man gøre ved disse to ting håber der er nogen der måske har nogle ideer.

Det skal lige siges han har fri adgang til mad og vand døgnets 24 timer og en masse legetøj.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Montering af flexslange på køkken armatur 500 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat gemmer sig
  • #1   6. sep 2015 Hvor længe har han været hos din mor?
    Hvad er han vandt til hos hende, og er der forskel på hvad han har mulighed for?
    Er det den bolig han kender han er kommet hjem til?
    Leger du med ham, drillepind eller andet?

Der skal flere oplysninger til, for ellers kan man ikke vide om han bare skal falde til hjemme igen.

• #2   6. sep 2015 Enig med Jette, men for mig lyder det til, at han endnu ikke er faldet til i det "nye" hjem.
    Giv ham tid - masser af tid smiley

• #3   6. sep 2015 Ja der skal nogle flere informationer til for at få et bedre billede.
    Udover de spørgsmål Jette stiller så vil jeg også gerne vide hvor længe det er siden du fik ham hjem til dig?
    Skal han tage stilling til andre katte? Her tænker jeg at du skriver din kæreste havde en hankat.
    Hvor gammel er han og hvordan plejer han at opfører sig hos din mor?? Er han normalt lidt sky eller hvad??

• #4   6. sep 2015 Bandit han er fra 2010 og har har Været hos mig i 14 dages tid, og han var ved min mor i godt 2 år.

• #5   6. sep 2015 Ja han er normalt sky så det ikke noget
    Men han er blevet betydelig beder han er ikke så sky mere som har har været

• #6   6. sep 2015 2 år er lang tid, så i hans Verden, har han fået et nyt hjem - igen.
    Det er da rart at høre at det går fremad, men spørgsmålet er jo bare: I hvilket hjem trives han bedst? Hvordan reagerer han når din mor kommer på besøg?

• #7   6. sep 2015 Han kommer lige frem og hilser på også gemmer han sig inde under sengen igen

• #8   6. sep 2015 Når han normalt er en sky kat så er 14 dage til at blive tryg i nye omgivelser ikke nok, så du skal give ham tid og tålmodighed, du skal forestille dig fra han synspunkt at han er blevet fjernet fra de trygge kendte omgivelser til helt nye ukendte og han skal også lære dig at kende igen efter 2 år væk, du har sat han tilbage i udviklingen hvad angår han skyhed.

Jeg mangler dog svar på om han skal tage stilling til andre dyr og har han fået alle hans yndlingsting med sig, såsom kradsetræ, ynglings soveplads m.m.??

• #9   6. sep 2015 Altså som sagt så har jeg to hunkatte os h or i den ene har han liget og diede hos da hun var med killinger i 2010 , nej har han ikke for han hade ikke noget legetøj hjemme med min mor men vi har så købt en masse til ham, det ligge sted han loggede mest på var på min mors mave om natten. Han ligger osse ved os om aften og delvist det meste af natten. Og de to andre Katte de passer sig selv. Så igen ko på isen der

• #10   6. sep 2015 Hvis han ikke har været sammen med de 2 andre katte i 2 år så kan han ikke huske DM og så er han kommet ind på deres territorium, så det giver yderligere usikkerhed.

Jeg tror blot du skal give ham tid til at finde sig selv, snakke med ham på hans præmisser og så ellers have tålmodighed.

• #11   6. sep 2015 Det er jo en flytning og en sammenføring på en gang, så jeg tror bare han skal have en masse tid.
    Godt han har fået legetøj, men du skal nok ikke forvente, at han får nok, hvis han bare skal lege med sig selv, så er en drillepind med dig i den anden ende bedre og kan måske hjælpe jer til, at komme tæt på hinanden igen.

• #12   6. sep 2015 Det vil jeg huske

Kommentér på:
Kat gemmer sig

Annonce